Mies ei halua seksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aida.

Vieras
Sanoo ettei ole toista, ei ole ihastunut toiseen tms., mutta ei halua. Meil on kaksi alle 3v lasta, mina kotona, mies toissa. Sanoo ettei tieda miksei halua, mutta vakisinkin mietin, etta missa vika. onko se mun raskauksien muuttama vartalo, voiko han olla ihastunut toiseen tms. Eilen illalla loppui taas kuin seinaan kun yritin tehda aloitetta ja tana aamulla mies on selvasti pahoillaan kun ei eilen halunnut (silittelee selasta ohimennessa, halasi ja suukotti heti herattyaan jne.) en hetkeakaan usko et pettais mua, mut vakisinkin miettii missa mennaan. onko kellaan kokemuksia vastaavasta?

Imbesillejä vastaamassa täällä näköjään. Haluttomuus voi olla myös miesten ongelma. Jos toinen olisi, niin kai sitä pyrkisi häivyttämään epäilyjä ja antaisi vaimolleen seksiä. Ehkä sun mies on aseksuaali tai jopa homoseksuaali. Puhumalla asian pitäisi selvitä. Mutta sen sanon että ei nyt ilman seksiä voi olettaa sinun olevan parisuhteessa. Eli kyllä tämä ongelma on miehen päässä eikä sinun "levinneessä" vartalossasi mahdollisesti.

Haluttomuus miehessä on aika yleistä,siitä ei vaan puhuta. Minulla edellisessä suhteessa oli samanlainen ongelma,mies pihtasi.Nykyinen on aivan erilaatua.Minäkin synnyttänyt 2 kertaa ja mieheni mielestä olen yhtä haluttava kun ennenkin.Kannatan puhumista asiasta ja voihan terapiakin auttaa jos vaikeaa puhua yhdessä.
Ei tuota ylipainoa ole minusta kun "normaalin" verran :)

Imbesillejä vastaamassa täällä näköjään. Haluttomuus voi olla myös miesten ongelma. Jos toinen olisi, niin kai sitä pyrkisi häivyttämään epäilyjä ja antaisi vaimolleen seksiä. Ehkä sun mies on aseksuaali tai jopa homoseksuaali. Puhumalla asian pitäisi selvitä. Mutta sen sanon että ei nyt ilman seksiä voi olettaa sinun olevan parisuhteessa. Eli kyllä tämä ongelma on miehen päässä eikä sinun "levinneessä" vartalossasi mahdollisesti.

No jo on vastaus.. Eli kun miestä ei haluta, niin naisella on oikeus vaatia seksiä tai lopettaa suhde? Mutta jos nainen on haluton niin ainahan siitä huudetaan miten pitää odottaa, tehdä kaikki kotityöt, hemmotella ym.. "kunhan lapset lentää pesästä on äidillä aikaa olla taas nainen" juttuja ;) Justjust..
Miehellä on yhtlailla oikeus olla haluton pikkulapsiaikana.
AP huomioi miestäsi, helli ja hemmottele.. tee enemmän kotitöitä ja ota mies huomioon arjessa! Hoidan lapsianne enemmän niin mies jaksaa ehkä tökkiä joskus taas. :D

No jo on vastaus.. Eli kun miestä ei haluta, niin naisella on oikeus vaatia seksiä tai lopettaa suhde? Mutta jos nainen on haluton niin ainahan siitä huudetaan miten pitää odottaa, tehdä kaikki kotityöt, hemmotella ym.. "kunhan lapset lentää pesästä on äidillä aikaa olla taas nainen" juttuja ;) Justjust..
Miehellä on yhtlailla oikeus olla haluton pikkulapsiaikana.
AP huomioi miestäsi, helli ja hemmottele.. tee enemmän kotitöitä ja ota mies huomioon arjessa! Hoidan lapsianne enemmän niin mies jaksaa ehkä tökkiä joskus taas. :D

Veit sanat suusta.

:laugh:

Voihan sitä aamu-usvaakin panna muttei se miltään tunnu joten miksi vaivautua.

Lapset synnyttänyt nainen on tehtävänsä tehnyt, nuoret synnyttämättömät ovat panemista varten.

Meillä mies on melko haluton nykyään (meillä kuitenkin seksiä jonkin verran, mutta useammin saan "pakit" kuin tositoimintaa eikä mies tee juuri koskaan itse aloitteita) johtuen väsymyksestä. Tekee ympäripyöreetä päivää töissä ja kotona 3v ja vauva. Ihan ymmärrettävää minusta, että väsymykseltä ei jaksa "urheilla". Täyttä seksittömyyttä en kuitenkaan jaksaisi pitkään vaan nyt teidän pitäisi istua pöydän ääreen keskustelemaan asia, molempien rehellinen mielipide miksi tilanne on mikä on. Sitten tarttua ongelmakohtiin, jos se on väsymys niin voisiko lisäenergiaa saada jostan? (Terveellinen ruokavalio, liikunta/kävelylenkit, lapset hoitoon edes muuyamaksi tunniksi jonnekin...?) Meillä toimii myös se, että minä ns. "teen työt" (esim olen päällä) jolloin mies pääsee vähän helpommalla :) on muutenkin miehen mielestä mieluisampaa..

Älä huoli. Vika ei varmastikkaan ole sinussa tai sinun ulkonäössäsi.
Miehillä saattaa olla elämässä vaihe jolloin seksi ei haluta kenenkään kanssa.
Minullakin oli joskus tälläinen mies.
n. puolen vuoden päästä tilanne rauhoittu ja seksiä alettiin taas harrastamaan päivittäin.
Varsinkin miehet jotka käyvät salilla ja juovat niitä proteiinijuomia, saattaa seksihalut mennä.
Meillä kävi ainakin niin.

Yhteistyössä