V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29453019:Possun kylkisiivut 3,6e, onko tarpeeksi "halpaa"?
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29453019:Possun kylkisiivut 3,6e, onko tarpeeksi "halpaa"?

Meillä ei syödä "halpaa" lihaa joten passaan tämän viikon haasteenkinOllaan kumpikin miehen kans tosi tarkkoja lihan suhteen ja naudanpaisti ei ole halpaa nähnytkään joten..
No voihan se liha olla monesta syystä edullista. On saatu ilmaaseksi tai halvalla hinnalla esim. hirven, peuran tms. lihaa joltaki tutulta. Tai kaupas on tarjoukses joku tuote eikä sen takia, että olis päiväys lähestymäs. Ja miten kukin itte määrittelee mikä on edullista.
Eikä edullinen liha oo sama asia ku huono liha...
En ole rikas mutta mulla on oikeus valita mitä syön ja se ei ole sikanautaa..
No, jos esim. naudan 100% paistijauheliha maksaa melkein 6e/400g niin en pidä sitä halpana ja tän haasteen idea oli halpa liha..
Mun mielestä sika-naudas ei oo mitää vikaa ja ihan on mullaki oikeus valita mitä syön.
Lihaa on muutaki ku nauta.
Sikanautaa en osta minäkään, vaikka köyhä olenkin.En ole rikas mutta mulla on oikeus valita mitä syön ja se ei ole sikanautaa..
Jauheliha-punajuurilaatikko
punajuuria n.1kg
400kg sika-nautajauhelihaa
2 keskikokoosta punasipulia
4dl ruokakermaa
100g Mustapekka-tuorejuustoa
suola, valkosipulijauhe, cajunmauste, mustapippuri
Kuori ja pilko punajuuret, laita ne uunivuokaan. Paista jauheliha ja mausta suolalla ja cajunmausteella, lisää sekaan silputtu punasipuli että sipuli vähä kuullottuu. Laita jauheliha vuokaan. Lisää mausteita ja sekoita seosta vuuassa. Kaada päälle ruokakerma ja murusta päälle tuorejuusto. Paista uunissa 175 asteessa reilu tunti.
Ei ollu kyllä kallis ruoka annosta kohti. Punajuuret makso 2 kilon pussi 49 senttiä ja käytin siis n. puolet siitä. Jauheliha makso 1,49. Sitte tietty päälle kermat, juusto ja mausteet, mutta tosiaan annosta kohti edullinen koko ruoka eikä pelkästään liha.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29468417:Tätä voisin tehä Aura juustolla...nam
Scarlett sulla on ihan kunnolla tuota lihaa tuossa ohjeessa suhteessa muihin aineisiin... Taitaa löytyä ihan kunnon astiat missä paistaa? Sori,oli pakko huomauttaa =)
Tuo laatikko on taivaallisen ihanaa! Mulla on kuva ja ohja, laitan ne huomenna.