N
no joo
Vieras
Tai hei, jos vaan jokainen joutuis maksamaan 80% veron jolla katettaisiin kaikki? Kaikki kärsis yhtä paljon eikä kenellekään tulis paha mieli?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Elämä ei aina ole reilua, niillä korteilla pelataan mitkä jaettu on.
no mun mielestä on outoa että verottaja on katsonut viisaimmaksi verottaa lämmitysmuotoja aa, bee ja cee mutta jättää verottamatta muodot dee ja ee
toisinaan ne kortit kuitenkin jaetaan uudelleen, sähkön valmisteverokin on nelinkertaistunut muutamassa vuodessa
tai ehkä viisainta olis poistaa kaikki nykyiset lämmitykseen liittyvät verot ja korvata ne neliömetripohjaisella asumisverolla
mun mielestä kotitarvepuusta pitäis maksaa veroa niinkuin muustakin lämmöstä
Jopa silloinkin kun se kotitarvepuu tulee ihan sivutuotteena siitä, kun metsästä tehdään puuta verolliseen myyntiin?
Onko jäänyt väliin vai onko unohtunut vain lääkkeiden otto?
Reilusti korotettu kiinteistö- ja maanomistusvero olisi loistava tapa saada verotuloja myös ulkomailla asuvilta jotka eivät maksa tuloveroja eikä ALVtä.
Lisäksi pitäisi edelleen verottaa eniten saastuttavat lämmitysmuodot (suora puu- ja öljylämmitys sekä hiilivoimalla tuotettu sähkö).
eihän se puulämmitysveron välttämättä kovin suuri tarvitsi olla että se yltäisi samalle tasolle esim. kaukolämmön kanssa
tavallisen omakotitalon lämmöntarve on jotain 20 MWh luokkaa ja kaukolämmössä on veroa noin 18/MWh
Ei lentokoneissa ole autoveroa vastaavia veroja, eikä lentopolttoaineista makseta bensiinin kaltaisia veroja.Ai että koska???? Katsonpa tässä juuri laskua viime viikon lentokeikasta.
Kokonaishinta 294,64, Verojen osuus eriteltynä 211,84. Jotta laskepa siitä raukka, mitä oikeastaan verotetaan kaikkein rankimmin.
Ja voisipa olla, että ilman lentelyäni tässä maassa olisi taas viitisensataa työtöntä enemmän. Turhaa touhua, niinpä niin.
ei mun mielestä puulämmityksessä ole mitään niin itsessään ylevää että sen pitäisi olla jossain erityisessä verosuojelussa
Minulla ei tule koskaan olemaan mahdollisuutta kaukolämpöön, pitäisikö minun siis vaatia sen käyttäjiä maksamaan siitä siksi enemmän?
no nykyisellään esim. kaukolämmitetyssä talossa asuvat maksavat lämpöveroa noin 25 vuodessa kymmentä neliömetriä kohden ja näillä rahoilla kustannetaan puulämmittäjienkin terveydenhuoltoa ym. kaikkea tarpeellista