Mikä siinä Selänteessä on niiiiiiin ihanaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja octavia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

octavia

Vieras
Kyllähän se pronssimitali on ihan hieno, mutta ei se minusta sen kummempi ole kuin muutkaan mitalit, mutta tuntuu siltä, kun omaa fb-seinää katselen, niin tää kiekkomitali on jotain suurtakin suurempaa ja etenkin Selänne, kaikki kuolaa sen perään, kun se on niin komeakin.

Minusta Selänne ei ole kummoisenkaan näköinen, maailma on täynnä huomattavasti komeampiakin miehiä.

ei mikään, jos multa kysytään

onhan se toki pelannut hienon uran ja päläpäläpälä, mut mua on tökkiny jo vuosikausia sen palvonta.Itsessään siinä ei siis ole mitään vikaa, mut se hehkutus sen ympärillä.Eipä se siellä yksin olis tänäänkään mitään aikaiseks saanu, koko joukkue sen voiton yhdessä ansaitsi.

ny vaan pitää toivoa et tää todellakin oli viimeinen kausi, tosin mä vähän veikkaan et viimeistään kesäkuussa saa lukea uutisen et josko sittenkin vielä sen yhden viimeisen kauden... :xmas:

Kuinkahan vanha aloittaja on ja kauanko sitä Selänteen uraa seurannut? Ei se siitä ulkonäöstä ole kiinni, vaikka itse ihmisten ihanuutta vain sen perusteella arvioisitkin.

En kans tiiä mikä siinä viehättää, mutta mä en toisaalta tykkää lätkästä muutenkaan, enkä joukkueurheilusta yleensäkään.
Joskus jos tapaisi älylliseen keskusteluun kykenevän lätkäpelaajan, se olisi jo jotain tai ainakin pieni ihme.

Henkilökohtaisesti arvostan hänen panostaan Lastenklinikan kummina. ei kai meistä kukaan ole täydellinen ja virheetön, eikä tarvitse ollakaan :) Jääkiekkohommat on hoitanut oikeinkin mallikkaasti näiden vuosien aikana, kun ikuisena jääkiekkopenkkiurheilijana olen kisoja seurannut :)

Herrasmiespelaaja.

onhan Teemu mahtava pelaaja ja ennenkaikkea rehti sellainen, osaa näyttää myös tunteensa. Ja kyllä muhun ainakin vetoaa myös ne sänkykamarisilmät... oih. Sirpa on onnekas nainen!

[QUOTE="sipsi";29600141]Henkilökohtaisesti arvostan hänen panostaan Lastenklinikan kummina. ei kai meistä kukaan ole täydellinen ja virheetön, eikä tarvitse ollakaan :) Jääkiekkohommat on hoitanut oikeinkin mallikkaasti näiden vuosien aikana, kun ikuisena jääkiekkopenkkiurheilijana olen kisoja seurannut :)[/QUOTE]

Kyllä, hänhän on tehnyt paljon hyväntekeväisyystyötä. Mä en arvostanut Selännettä ennen vaan pidin sitä hieman ylimielisenä ja että kaikki se hypetys oli aivan yliampuvaa. Mutta katos vaan kun näin Selänne-leffan niin mielipide muuttui täysin. Hyvin harva tuossa asemassa jaksaa, haluaa, viitsii kirjoitella faneille nimmareita, ottaa heidät huomioon ja suostua yhteiskuviin, vaikka varmasti on muutakin tekemistä. Silti hän aina antaa aikaa toisille eikä ole lainkaan kusi noussut päähän! :O Teemun poika sanoi leffassa että isä aina pysähtyy rupattelemaan fanejen kanssa.. Todella ihailtava työmoraali kaverilla ja nöyryys isolla n:llä.

Viimeksi muokattu:
Tunnustan että mua vähän häiritsee ne naisjutut mitä aika yleisesti liikkuu. Mutta toisaalta en tiedä vaikka heillä olisi avoin suhde ja sen puolesta ihan ok. Hyvä pelaaja oli näissä kisoissa, edellisissä ei niinkään. Ulkonäöllisesti en oo koskaan erityisemmin tykännyt.

No onhan se mielettömän upea!! Mahtava ulkonäkö, yks maailman parhaista lätkän pelaajista, tekee paljon hyväntekeväisyyttä, on aina aikaa medialle ja faneille, maanläheinen, loistava ulosanti, listaa vois jatkaa loputtomiin.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Arvostan Teemu Selännettä eniten kaikista maailman urheilijoista. Suomesta ei tule koskaan enää hänen tasoista urheilijaa. Selänne on myös luonteeltaan todella esimerkillinen henkilö nuoremmille. Selänne on myös kaikkien aikojen jääkiekkoilija koko maailmassa.

Ehkä nyt on kohua sen vuoksi että jääkiekko ura ainakin pelaamisen saralla loppuu tähän :) Hänelle viimeisen olympiakisat.

Mä ainakin arvostan sitä mitä hän tekee lasten vuoksi. Harva rahakas tekee työtä hyväntekeisyyden hyväksi.

• Tykkää
No mulla on ikää melkein 40, että ihan alusta asti olen Selänteen uraa "seurannut". Ei toi jääkiekko juurikaan uppoa ja toisekseen minusta se nyt on ihminen siinä missä muutakin ja todellakin kun fb-seinää luen, niin siellä kehutaan, miten Selänne on komea mies. Itse en oikein ymmärrä muutenkaan tätä fanitus-kulttuuria, että kuolataan jonkun perään ja huokaillaan kun se on ihana.
Kyllä maailmassa on komeita miehiä, mutta en mä kuolaa niiden perään, tosin Selänne ei ole edes komea.

Yksi kavereistani on just sellainen joka kuolaa just näiden pärjääjien perään, Selänne on niin hot ja samoin Cheek.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Kyllähän se pronssimitali on ihan hieno, mutta ei se minusta sen kummempi ole kuin muutkaan mitalit, mutta tuntuu siltä, kun omaa fb-seinää katselen, niin tää kiekkomitali on jotain suurtakin suurempaa ja etenkin Selänne, kaikki kuolaa sen perään, kun se on niin komeakin.

Minusta Selänne ei ole kummoisenkaan näköinen, maailma on täynnä huomattavasti komeampiakin miehiä.

Sinä olet tällainen klassikkoidiootti, joka ei seuraa maailman menoa.

• Tykkää
[QUOTE="aloittaja";29600232]No mulla on ikää melkein 40, että ihan alusta asti olen Selänteen uraa "seurannut". Ei toi jääkiekko juurikaan uppoa ja toisekseen minusta se nyt on ihminen siinä missä muutakin ja todellakin kun fb-seinää luen, niin siellä kehutaan, miten Selänne on komea mies. Itse en oikein ymmärrä muutenkaan tätä fanitus-kulttuuria, että kuolataan jonkun perään ja huokaillaan kun se on ihana.
Kyllä maailmassa on komeita miehiä, mutta en mä kuolaa niiden perään, tosin Selänne ei ole edes komea.

Yksi kavereistani on just sellainen joka kuolaa just näiden pärjääjien perään, Selänne on niin hot ja samoin Cheek.[/QUOTE]

Miksei hyvät tyypit ansaitse ihailua? Miksi ei saa iloita siitä että joku on helvetin hyvä jossain lajissa ja silti pysyy vaatimattomana ja ystävällisenä vuodesta toiseen? Tietysti jos olet kyynikko niin ymmärrän. =) Tai asennevammainen "Eihän ketään saa kuolata koska me kaikki ollaan vain ihmisiä" =D No jess.

[QUOTE="ville";29600244]Sinä olet tällainen klassikkoidiootti, joka ei seuraa maailman menoa.[/QUOTE]

Kyllä mä seuraan oikeastaan paljonkin ja tiedän Selänteestäkin yhtä sun toista, mutta mä en vaan ymmärrä tällaista hypetystä asiasta ja minusta se nyt ei ole edes komea. Hienoja asioita se tekee ja on tehnyt ja niin tekee moni muukin, ei se ainoa ole laatuaan.

Nythän sitä hehkutetaan näiden kisojen menestyksen vuoksi ja tietty noiden kahden maalin, sekä siksi, että tää oli sen viimeinen maajoukkueottelu ja se on olympiatilastojen ykkönenkin vielä.... Vähän niinkun eläkejuhlat kovimmalle työntekijälle, siis. Anaheimissa sit keväämmällä sama uusiks. Mutta on se hehkutuksensa ansainnut. Ulkonäöstä tms viis, ihan pelillisesti kaks komeeta maalia, ja ylipäänsä se, että nelikymppisenä jaksaa parikymppisten vauhdissa. Kyllä se on iso saavutus!

[QUOTE="aloittaja";29600268]Kyllä mä seuraan oikeastaan paljonkin ja tiedän Selänteestäkin yhtä sun toista, mutta mä en vaan ymmärrä tällaista hypetystä asiasta ja minusta se nyt ei ole edes komea. Hienoja asioita se tekee ja on tehnyt ja niin tekee moni muukin, ei se ainoa ole laatuaan.[/QUOTE]

No so what? Hän tekee silti satavarmasti enemmän hyväntekeväisyystyötä mitä sinä tai minä. No tuo ulkonäkö pointti nyt on tosi lapsellinen :D Mitä sitten jos just suhun ei kolahda sen pärstä? Silti äijä pelaa huippukuntoisena parikymppisiä vastaan ja antaa loistavaa esimerkkiä miten kohdella kanssaihmisiä ja menestyä urallaan. Teeppä sama perässä.

Yhteistyössä