"Kaatuuko" lapsilisän pienennys elatusmaksun maksajan niskaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvamonni88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä se elarin maksajalle kuuluu? Hänenkö velvollisuus muka ois hoitaa? Kyllä ihan perheet jossa on kummatkin vanhemmat ei nekään saa mistään mitään takaisin minkä valtio ottaa
 
Molemmat vanhemmat ovat elatusvelvollisia ja kun valtion maksama osuus pienenee, niin periaatteessa molempien oman osuuden tulisi kasvaa elatuskykyyn suhteutettuna. Kyllä siis uusiin elatusapulaskelmiin vaikuttaa ne muutamat eurot, mutta tuskin kovin moni viitsii sellaisia alkaa vaatia kun elatusapu on jo vahvistettu. Suurimmaksi osaksi taitaa siis mennä lähivanhemman piikkiin tämä.
 

Similar threads

N
Viestiä
7
Luettu
768
K
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä