Miten jatkatte eron jälkeen eksän kanssa väleissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Happygirl-91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapseni isän kanssa ollaan tekemisissä pakollisissa lapseen liittyvissä jutuissa. Ihan normaalisti voidaan jutella niitä näitä lapsen vaihtotilanteissa. Muiden exien kanssa eron jälkeen varmaan tuli nähtyä kerran pari, muttei ollut oikein mitään kiinnostusta pitää jotain kaverisuhdetta yllä, joten yhteyden pito hiipui.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Mä tapasin sillon tällöin ex miestäni ja käytii syömäs ja sen sellaista vaikka mulla oli uus mies jo kuvioissa. Vähän aikaa sitten istuin olusella sen ja sen uuden puolison kanssa. Olitiin kyllä naimisissa ja yhessä 10-vuotta.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Itse tapasin nykyisen mieheni kun oli vielä harkinta-aika menossa, eli n. 2kk olin ehtinyt olla sinkkuna.
Kait sitä monet silloin ajatteli että tuo nyt on vaan tuommoinen laastarisuhde, voihan tää ollakin, mutta on kestänyt jo kuusi vuotta :heart:

[QUOTE="laastari";29806058]Itse tapasin nykyisen mieheni kun oli vielä harkinta-aika menossa, eli n. 2kk olin ehtinyt olla sinkkuna.
Kait sitä monet silloin ajatteli että tuo nyt on vaan tuommoinen laastarisuhde, voihan tää ollakin, mutta on kestänyt jo kuusi vuotta :heart:[/QUOTE]

Onnea, hieno juttu.

Yhteistyössä