G: Jylhän kuva tänään Iltasanomissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Galluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29738184:
Surullistahan tollanen on. Ja varsin ironista, kun eikös tämä Jylhä ole joku kauneuden ammattilainen olevinaan?
Jokainen toki saa itseään muokkailla ja väännellä miten haluaa, mutta pakko todeta että jos Jylhä tulisi pimeällä kadulla vastaan, tekisi mieli vaihtaa kadun toiselle puolelle.

Ja en kyllä menis ton klinikan kautta hoitoihin jos lopputulos on noin huikea.

Joskus toivoo, että Jylhän tavoin sairastuneet naiset lukisivat vaikkapa näitä ja jotenkin heräisivät taudistaan todellisuuteen.

Varsinkin nuorilla voisi olla vielä ihan normaali elämä edessään, jos jättäisivät kammottavat operaatiot. Nimittäin itsensä leikkelijöitä ja piikittelijöitä näyttää olevan tietyissä ryhmissä julmetun paljon. Kamala ilmiö :(

[QUOTE="Mie";29738194]Ja en kyllä menis ton klinikan kautta hoitoihin jos lopputulos on noin huikea.[/QUOTE]
Kaikki suomalaiset turhajulkkikset käyttää ilmeisesti tota. Aina kun on jossain juorulehdessä juttu että kelle mitäkin taas operoitiin niin se on samalla Tiina Jylhän kauneusklinikan mainos. Noita tommosia donitsihuulia on tehty jo ties kenelle, Tukiainen mukaanlukien. Mielestäni täysin vastuutonta liiketoimintaa.

http://m.iltalehti.fi/viihde/2012102616252233_vi.shtml

Siis miten voi vanhentua kymmenessä vuodessa noin paljon? Näyttää kyllä 20 vuotta oikeaa ikäänsä vanhemmalta nykyään :(

http://m.iltalehti.fi/viihde/2012102616252233_vi.shtml

Siis miten voi vanhentua kymmenessä vuodessa noin paljon? Näyttää kyllä 20 vuotta oikeaa ikäänsä vanhemmalta nykyään :(

Reenaa liian lujasti ja syö liian pedantisti. Asiahan on niin, että jos vanhemmilla päivillään haluaa näyttää hyvälle, niin pitää olla mahdollisimman pitkälle niin hoikka, että kun iho alkaa radikaalisti vanheta, on varaa pullistua vähän, ilman, että tulee läskiksi.

Jotenkin säälittävä tapaus. Kun kuitenkin mediakin pitää sitä varmasti vain pilkkanaan.
Kauneuden ammattilainen, huhhuh!

Mutta toisaalta, kai sitä voi ajatella että jotkut joutuvat tosiaan käymään ihan kauneushoitoloissa ollakseen tuonnäköisiä... Joten itse ehkä onkin ihan OK-näköinen tällaisenaan, ilman kauneushoitoloita ja kikkakolmosia! :D

En ymmärrä miten kukaan haluaa ankkahuulia. Miten joku VOI ajaatella että ne on hienot?!

Tätä minäkin olen ihmetellyt. En koskaan, koskaan, ole nähnyt kellään omistajaansa kaunentavia ankkiksia. Muutenkin ihan kamalaa kun nuoret kauniit ihmiset (siis en nyt puhu jylhästä :D) menevät tekemään naamastaan kumihirvikkeen! Onko kauneusihanne jotenkin vääristynyt? Katsoi niitä kolmea tähtöstä siinä enbuskessakin viime viikolla niin he näyttivät jostain sketsisarjasta repäistyiltä. Anteeksi nyt vaan!

Huulten täyttö ei varmaan ole kovin kallista, mutta siinämielessä statusjuttu, kun on niin näkyvä. Ne vaan hankitaan koska ne on "must" ja kun kaikilla jotka on "jotakin" on semmoiset. Arvelisin. Minusta ovat useimmiten hirveitä.

Huulten täyttö ei varmaan ole kovin kallista, mutta siinämielessä statusjuttu, kun on niin näkyvä. Ne vaan hankitaan koska ne on "must" ja kun kaikilla jotka on "jotakin" on semmoiset. Arvelisin. Minusta ovat useimmiten hirveitä.

Niin kai. Olen samaa mieltä "luomuhuulen kanssa" (:D) tuosta mitä kirjoitti. On vaan vaikea ymmärtää miten jonkun mielestä töttörölle vedetyt huulet voi olla kauniit.

Ne kaikki näyttää järjestäin luonnottomilta:

Isabel+adrian.jpg

Isot huulet on hienot, mutta täytetyt huulet menee väärällä tavalla. Jollain Angelina Joliella huulen pinkki osa kääntyy esiin, mutta turpa ei muuten ole ulospäintyöntyvä. Usein ne täytetyt on juuri sellaisia, että koko huulen tienoo turpoaa ja tulos on apinamainen.
Tulee semmoinen Simpsons-efekti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Isot huulet on hienot, mutta täytetyt huulet menee väärällä tavalla. Jollain Angelina Joliella huulen pinkki osa kääntyy esiin, mutta turpa ei muuten ole ulospäintyöntyvä. Usein ne täytetyt on juuri sellaisia, että koko huulen tienoo turpoaa ja tulos on apinamainen.
Tulee semmoinen Simpsons-efekti.

Niin kun se huulen sisäpinta työntyy ulospäin tjtn. Ei minullakaan ole mitään isoja huulia vastaan :D, jos ne on luomut. Botoxilla täytetty ihminen näyttää todella luonnottomalta.

Ei Tiina Jylhä varmastikaan ole " pelkillä " kauneusleikkauksilla itseään noin miehiseksi saanut vaan taitaa olla Tape pistänyt Tiinankin treeniin vähän vauhtia laittomilla keinoilla if you know what i mean ;)

Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;29738710:

Tässä Suvi Pitkänen ennen hulluimpia leikkauksia ym
Kyllä tässäkin toi ylähuuli on jo aika hulppea. Sääliksi käy tyttörukaa, mitähän kaikkea vielä kerkee naamalleen teettääkään...

Mä olen miettinyt, että herääköhän nää itsensä parantelijat joskus koomasta ja kattoo peiliin. "Kuka on tehny tän mun naamalle!!!"
Tuntuu että ihan mielisairaillekin suostutaan tekemään kasvoihin aivan övereitä täyttöjä, niinkuin vaikka Tukiaiselle on ne huulet tehty. Muutamassa vuodessa viety koko ulkonäkö ja omat kasvot kadonneet. Sillä välin kun hän on ollut ihan koomainen.

Mä olen miettinyt, että herääköhän nää itsensä parantelijat joskus koomasta ja kattoo peiliin. "Kuka on tehny tän mun naamalle!!!"
Tuntuu että ihan mielisairaillekin suostutaan tekemään kasvoihin aivan övereitä täyttöjä, niinkuin vaikka Tukiaiselle on ne huulet tehty. Muutamassa vuodessa viety koko ulkonäkö ja omat kasvot kadonneet. Sillä välin kun hän on ollut ihan koomainen.

Mä luulen, että he tulevat jotenkin sokeaksi omalle ulkomuodolleen ja jos (kun) parannettavaa löytyy on vadtaus kirurgin veitsessä/piikissä. Toi on sellanen kierre - voisi ehkä olla verrattavissa anorexiaan, jossa henkilö ei näe peilistä samaa kuin muut. Surullista!

Ja näitä tiinajylhiä tulee olemaan paaaljon tulevaisuudessa.

Yhteistyössä