G: Jylhän kuva tänään Iltasanomissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Galluppia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen miettinyt, että herääköhän nää itsensä parantelijat joskus koomasta ja kattoo peiliin. "Kuka on tehny tän mun naamalle!!!"
Tuntuu että ihan mielisairaillekin suostutaan tekemään kasvoihin aivan övereitä täyttöjä, niinkuin vaikka Tukiaiselle on ne huulet tehty. Muutamassa vuodessa viety koko ulkonäkö ja omat kasvot kadonneet. Sillä välin kun hän on ollut ihan koomainen.

Ei varmaan. Ne on sokaistuneet näkemään itsensä vääristyneenä jo ennen noita hoitoja. Nyt vaan luulevat olevan kauneimpia vaikka päinvastoin olivat sitä ennen ( tosin jylhä ei ollut alunperinkään)

Mä olen miettinyt, että herääköhän nää itsensä parantelijat joskus koomasta ja kattoo peiliin. "Kuka on tehny tän mun naamalle!!!"
Tuntuu että ihan mielisairaillekin suostutaan tekemään kasvoihin aivan övereitä täyttöjä, niinkuin vaikka Tukiaiselle on ne huulet tehty. Muutamassa vuodessa viety koko ulkonäkö ja omat kasvot kadonneet. Sillä välin kun hän on ollut ihan koomainen.

Kyllä. Seiskan sivuilla on viimeisin kuva Tukiaisesta, ja sitä kuvaa en halua edes linkittää.

jotenkin vaan niin vastuutonta liiketoimintaa kun laitetaan lisää vaan ihmisille jotka ei ole aivan "omia itsejään" etenkin kun jo edellinen kerta on ollut liikaa. Jatkuvasti vaan lisätään täytteitä, niin että naama jo roikkuu niiden painosta, puhe on sössötystä. Rahat laitetaan tommoseen paskaan vaikka koko muu elämä rapisee alta. pitäs haastaa oikeuteen tommoset kamalat puoskarit.

jotenkin vaan niin vastuutonta liiketoimintaa kun laitetaan lisää vaan ihmisille jotka ei ole aivan "omia itsejään" etenkin kun jo edellinen kerta on ollut liikaa. pitäs haastaa oikeuteen tommoset kamalat puoskarit.

Kyllähän se Tiina onkin haastettu moneen kertaan oikeuteen, mutta mitään rahaa ei haastajat saa, koska Tiinalla on tapana ajaa firmansa konkkaan ei parin vuoden välein.

Viimeisin konkka on taas tehty vuosi sitten. Syynä ilmeisesti se, että tällä kertaa silikonit (PIP) meni rikki asiakkailta.

Nyt puhuu Tiina Jylh
IL: Tiina Jylh

Ensin vaihdetaan firman nimi tuntemattomaksi, sitten se ajetaan konkkaan:
http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/constrictor+levanensis+oy/23622611

[QUOTE="tiii";29740960]Tuksu nyt ei ole ikinä ollut kaunis,tavallinen pallinaama jotia miljoona tusinassa.Julia se oli aikanaan oikeasti kaunis.[/QUOTE]

On ollut ihan kaunis. Oli suht kaunis vielä sen kanervakohun aikoihinkin, on vaan kamala meikkityyli ollut aina hänellä. Mutta sen alla, on ollut kaunis nainen vähän pyöreämpänäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;29738710:

Tässä Suvi Pitkänen ennen hulluimpia leikkauksia ym

tässäkin on tekotukka, tekokynnet, tekoripset, tekorusketus, tekovalkoiset hampaat. Ja näyttää olevan huulissakin jotain... Ja kilo meikkiä toki. Ei tuota varmaan ilman meikkiä ja tekohärpäkkeitä edes tunnistaisi.

http://vivas.fi/kiinalainen-mies-haastoi-vaimonsa-oikeuteen-rumuudesta-uskomaton-tarina/

Mun kaveri sanoi baarissa, että hän ihmettelee näitä naisia, jotka on aina niin laitettuja, että jos hänellä ois tekotukka, kynnet, ripset ja blingblingit niin se ois kyllä niin huijaus jotain onnetonta miestä kohtaan :D

Yhteistyössä