Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olis ollu varmaan nuorena ihan kivan näköinen. Nyt on vähän setääntynyt.
Hyi saatana.
Venäläiset miehet nyt ei muutenkaan ole yleensä komeita, mutta tuohon oksetusulkonäköön päälle vittumainen itsekäs ja sadistinen luonne, niin avot. Kuten Putinilla.
joo ei. Onkohan aito, ja aika vanha kuva, mutta hot.mitäh, ei tosiaan ole ainakaan tässä kuvassa mikään huonon näköinen. Vaikka olisikin sadisti.
mitäh, ei tosiaan ole ainakaan tässä kuvassa mikään huonon näköinen. Vaikka olisikin sadisti.
Naiset tyytyy kyllä tosi vähään. Siis tuo naama! Miten voi olla kenenkään mielestä hyvännäköinen. Tuntuu että venäläisillä miehillä on aina luomiakin naamassa, ja nuo rasvaisen näköiset hapsihiukset ja pussit silmien alla...hrrr.
Naiset tyytyy kyllä tosi vähään. Siis tuo naama! Miten voi olla kenenkään mielestä hyvännäköinen. Tuntuu että venäläisillä miehillä on aina luomiakin naamassa, ja nuo rasvaisen näköiset hapsihiukset ja pussit silmien alla...hrrr.
ja ajatella, mua on varmaan palstoilla pidetty tosi pinnallisena, kun olen valitellut että mulla on ollut niin rumia miehiä että iljettää katsella.Naiset tyytyy kyllä tosi vähään. Siis tuo naama! Miten voi olla kenenkään mielestä hyvännäköinen.
ja ajatella, mua on varmaan palstoilla pidetty tosi pinnallisena, kun olen valitellut että mulla on ollut niin rumia miehiä että iljettää katsella.
Mutta oon satavarma että jos näkisitte ne miehet joiden kanssa olen ollut, niin myöntäisitte että putte on miljoona kertaa komeampi. Ja sillä on vielä jonkun sortin lihaksiaki
Ja jos oliski 160, eli mua viitisentoista senttiä lyhyempi, niin ei olis edes pienempi kuin jotkut seurustelukumppaneistani![]()
Niin, kyllähän sitä sattuu useinkin, että naiset ihastuvat renttuihin ja suorastaan roistoihin, ja tässä se taas nähdään.
Kumpi?
-Sauli
-Putin
-Obama
-Kim Jong
muita vaihtoehtoja ei ole![]()