Do Dii sinkkunaiset ;) tässä teille prinssi olis hhhh :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
putinmuscles.jpg

Ei ole vissiin kuin muuan kuukausi kun pääsin sanomasta että panisin.
Jos tulis näköisensä ja vaikka kuinka pygmi vastaan niin mikä ettei. En ole viimeaikaisia ihan lähikuvia kattellut kuitenkaan, mää katoin sillä silmällä joskus vuosikausia sitten...

Naiset tyytyy kyllä tosi vähään. Siis tuo naama! Miten voi olla kenenkään mielestä hyvännäköinen.
ja ajatella, mua on varmaan palstoilla pidetty tosi pinnallisena, kun olen valitellut että mulla on ollut niin rumia miehiä että iljettää katsella.
Mutta oon satavarma että jos näkisitte ne miehet joiden kanssa olen ollut, niin myöntäisitte että putte on miljoona kertaa komeampi. Ja sillä on vielä jonkun sortin lihaksiaki:o
Ja jos oliski 160, eli mua viitisentoista senttiä lyhyempi, niin ei olis edes pienempi kuin jotkut seurustelukumppaneistani:D

ja ajatella, mua on varmaan palstoilla pidetty tosi pinnallisena, kun olen valitellut että mulla on ollut niin rumia miehiä että iljettää katsella.
Mutta oon satavarma että jos näkisitte ne miehet joiden kanssa olen ollut, niin myöntäisitte että putte on miljoona kertaa komeampi. Ja sillä on vielä jonkun sortin lihaksiaki:o
Ja jos oliski 160, eli mua viitisentoista senttiä lyhyempi, niin ei olis edes pienempi kuin jotkut seurustelukumppaneistani:D

No onhan niitä nyt rumempiakin...tottakai. Eikä se ulkonäöstä ole edes "kiinni". Tuossa hänen ulkonäköään rumentaa ruma luonne. Keskustelin vaan nyt tuosta ulkonäköasiasta kun siitä ketjussa puhuttiin.

Slmäpussien poisto osui kyllä oikeaan..

Yhteistyössä