K
Kinzu
Vieras
Siinä Venakko sulle uusi ukko! Trendihän olisi silloin nouseva: tyhjäntoimittaja, rappari, pimppitohtori ja Putin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onkos tämä siis Obama?
Kumpi?
-Sauli
-Putin
-Obama
-Kim Jong
muita vaihtoehtoja ei ole![]()
Siinä Venakko sulle uusi ukko! Trendihän olisi silloin nouseva: tyhjäntoimittaja, rappari, pimppitohtori ja Putin.
Saanko kysyä, miksi ko tohtorista niin paljon puhetta täällä? Onko syy että se on mun ystävä. Eikö mies vois ola naiselle ystävä ilman että olisi jotain?![]()
Sähän itse sanoit olevasi rakastunut tohtori Tuheroon ja muutat Mehikoon.
![]()
silmäpussit on tosi jees ja hot
Tä? Siis kuka on noista renttu ja roisto? Eikö se nyt ole selvää? Toka ja neljäs.
Kauniisti ilmaistuna. Kim Jong nyt on pienestä pitäen aivopesty.
Äläpä nyt milanna pillastu, itsehän sä asioitasi täällä olet kertonut, joten turha kai sitten ihmetellä jos jotakuta kiinnostaa. Ei millään pahalla.
Mites muuten kun mulla on sellainen mielikuva että täällä olleessa tohtorin kuvassa oli jotain samantyylistä kuin putinissa![]()
yritin tuossa aiemmin vastata, mutta viesti kai sitten hävisi, mutta oikeasti mä olen huomannut useinkin viehättyväni sellaisista vähän silmäpussimiehistä.minä pidän silmäpusseista.
Come on, ei sitä aina ehi levähtää ku pitää olla kuukausitolkulla ryöstöretkillä!
Putinin ulkonäkö ei mua inhota, mutta ikääntyvä diktaattori ei noinniinku muuten oo mun tyyppiä.
Maailman pienimmällä miehellä on pussit silmien alla ja maailman pienimmällä naisella on rako hampaiden välissä.