Do Dii sinkkunaiset ;) tässä teille prinssi olis hhhh :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äläpä nyt milanna pillastu, itsehän sä asioitasi täällä olet kertonut, joten turha kai sitten ihmetellä jos jotakuta kiinnostaa. Ei millään pahalla.
Mites muuten kun mulla on sellainen mielikuva että täällä olleessa tohtorin kuvassa oli jotain samantyylistä kuin putinissa:)

History_Vikings_Inside_Look_Vikings_Episode_106_SF_HD_still_624x352.jpg

silmäpussit on tosi jees ja hot

Äläpä nyt milanna pillastu, itsehän sä asioitasi täällä olet kertonut, joten turha kai sitten ihmetellä jos jotakuta kiinnostaa. Ei millään pahalla.
Mites muuten kun mulla on sellainen mielikuva että täällä olleessa tohtorin kuvassa oli jotain samantyylistä kuin putinissa:)

näköjään joku yks kuva sielläkin aiheutti ihmettelyjä, kukas minä olen ja todenäköisesti täälläkin oli ;D hauska...

[QUOTE="unelias";29740174]Olis päikkärit tarpeen tuolle![/QUOTE]

Come on, ei sitä aina ehi levähtää ku pitää olla kuukausitolkulla ryöstöretkillä!

Putinin ulkonäkö ei mua inhota, mutta ikääntyvä diktaattori ei noinniinku muuten oo mun tyyppiä.

minä pidän silmäpusseista.
yritin tuossa aiemmin vastata, mutta viesti kai sitten hävisi, mutta oikeasti mä olen huomannut useinkin viehättyväni sellaisista vähän silmäpussimiehistä.
Ja siis rentuista ja roistoista en tykkää, jätetään tästä nyt se luonne pois:) Ei myöskään vallalla ja kuuluisuudella ole mun mielipiteeni kanssa mitään tekemistä. Naama on naama, oli se naapurin jaskalla tai jollain julkisuuden henkilöllä:)

Yhteistyössä