miehen mielestä minä olen räkyttävä havukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä teen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä teen

Vieras
Eli tilanteemme on se että minä hoidan meidän lapset yksin arkisin miehen ollessa reissutyössä su iltana lähtee ja to iltana tulee kotiin.Minun mielestä miehen kuuluisi osallistua viikonloppuisin kotitöihin ja lasten hoitoon, mutta minä siivoan arkisin ja viikonloppuisin AINA kaiken yksin ja laitan lapset nukkumaan ja käytännössä huolehdin kaiken lapsiin liittyvät asiat. Mies vie kyllä kaksi nuorinta ulkoilemaan jos minä puen ja ehdotan ulos meno, mutta oma alotteisesti hän ei vie uloskaan.Saattaa olla sitten viemättä ulos tai suihkuun tai mitä vaan jos minä nalkutan ja olen kuin rakkikoira, en minä vaan voi olla siivoamatta tai hoitamatta lapsia sen takia kun mies on ilkeä minulle. Nuorimman päiväuniaikaan lähes poikkeuksetta kaatuu sohvalle niinkuin monesti muulloinkin, ja minä joudun todellakinaina nousemaan lasten kanssa aikaisin, hän ei suostu nousemaan.Ja vapaa aikaa hänellä ei kuulema ole, minun mielestäni hänellä on, arkisin työpäivän jälkeen ei tarvitse tehdä mitään, joka arkiviikko jaksaa käydä baarissa mutta kotona ei tee mitään.Tai lämmittää hän saunan ja käy ruokakaupassa mutta minäkö olen se mieheni haukkuma hullu akka ja havukka kun minun mielestä hänen pitäisi tehdä enemmän.Ja kaljaa juo joka ikinen päivä muutaman, minä olen ollut kokonaan ilman alkoholia 11 vuotta..Ja hänen kaljan juontiaan ei kuulema yksi hullu akka estä..Tuli vähän pitkä tarina ilman kappalejakoa mutta toivotttavasti joku jaksoi lukea ja kommentoisi...Ja vielä hän sanoo jos urputan että voisi itse alkaa tehdä jotain että maksapa ite kaikki laskut niin hän sitten tekee kotona. Alan olla todellakin umpikujassa että mitä tehdä, lapsilta en haluaisi rikkoa perhettä mutta arki(siis viikonloput) on jatkuvaa riitaa, tai siis miehen mielestä minä vain nalkutan ja räkytän.

Kysy mieheltä mihin miestä tässä talossa tarvitaan?
Ja luettele muutama asia miten vaan vaikeuttaa teidän elämää.
Laita ymmärtämään että ilman pärjäätte paljo paremmin.
Ja jos hulluks akaks aletaa haukkumaa, nii oletko ihan varma että edes haluat pitää kasassa tuollaista "perhettä" lapsille, jossa lapset joutuvat (ja oppivat) kuinka äitejä haukutaan. Hellyys ja välittäminen ei ehkä enää kuulu perheen malleihin, sillon ainakaan kun koko oerhe on kasassa.

Kylläpä tänä aamuna saa lukea monesta parisuhteesta missä nainen ei ymmärrä lähteä kun mies on törkeä.

(Olettaen toki että asiat on niin mustavalkoisia mitä naiset on antaneet ymmärtää)

Joo sanoo vaan että ovi on auki sen kun lähdette.Joo olen varmaan rasittava kun jankkaan samoista asioista mutta pitäisikö minun hiljaa tyytyä osaani eikä avata suutani?Jos minä tarpeeksi(miehen mielestä räkytän) Nniin hän voi pamautta nyrkillä käsivarteen tai tönäistä.Minulla ei ole mitään asiaa häntätöniä, itse kuulema aiheutan kun räkytän.Ja hän on kuulema pitkäpinnainen kun vuosia minuntätä käytöstä katsonut.Entäs mitä minä olen kestänyt..

Pakko ei ole sietää, sen on selvä!
Etsi asuntoa, selvitä taloustilanteesi ja muuta lasten kanssa omilleen ainakin hetkellisesti ja ota vähän aika lisää!
Mies voi jopa herätä ja tajuta, että hei, palvelu ei pelaa eikä ruokahuolto toimi!!
Nyt kun olet tyytynyt tilanteeseen, niin ei se räkyttämällä muutu-turha luulla!!
Koettu on!!

kuulostaa kyllä todella surulliselle, kun mies on viikot pois ja viikonloppu menee riidellessä. kannattaako teidän jatkaa. suosittelisin hommaamaan eri osoitteet. ja en ole siis sun enkä miehes puolella pelkästään. tää on vaan kannan otto tilanteeseen, joka on hankala teille kummallekin

Ei paljon vikko-viikko systeemi käy koska mies reissutyössä milloin missäkin su ilta-to ilta.Alan olla täysinloppu tähän tilanteeseen.Eilen illalla nalkutin miehen mielestä niin paljon että häipyi baariin, ensin tönittyään minua.Tulii joskus aamuyöllä ja makaa edelleen.Ja omaa syytäni kuulema on kun mustelmat käsiVarsissa.valitin eilen siitäkin kuinka mies katselee kotonakin lasten mentyä nukkumaan telkkaria ja juo kaljaa mutta minä teen joka ikinen ilta kotitöitä iltaan asti.en koskaan istu sohvalla ja ole tekemättä mitään..mies sanoo vaan että senkun istut ja kaikki kotityöt voi olla tekemättä..

No eihän tommosessa ole mitään järkeä, kummankaan kannalta. Olisko ero mitään? Sullakin helpompaa, kun on yks isokokoinen viikonloppulapsi vähemmän passattavana. Ja oikeesti, toi väkivaltaisuus kuulostaa t-o-d-e-l-l-a pahalta jutulta.

Väkivaltaa, alkoholismia (jos kerran pakko juoda ainakin jonkin verran koko ajan)...Lähde hyvä nainen ja pelasta itsesi ja lapset! Siinä on taas yksi veltto ja vastuuton äijä ryhtynyt siittämään lapsia mutta isyys ei kiinnosta. Sun ei tartte sietää tuollaista!

Siis mies itse väheksyy vaikka kuinka näkee mustelmat että vähän vaan tönäisin kun ite kerjäsit..Ja moni ukko olis kuulema minut listinyt kun niin hirveä olen..En vaan haluaisi rikkoa lasten ns perhettä..

Et voi rikkoa mitään, mikä on jo valmiiksi pirstaleina. Lähde, ennen kuin itsekin olet. Ei ole tervettä tuo. (Ei normaali mies käytä väkivaltaa, vaikka ukkos muuta sulle uskotteleekin.)

Haluatko todella antaa lapsillesi tuon mallin "normaaliksi parisuhteeksi"? Haluatko että poikasi hakkaa aikuisena vaimoaan, tyttäresi saa turpaan mieheltään?

Teidän kaikkien on parempi olla ilman sitä kiukuttelevaa pikkupoikaa jota ei voi mieheksi kutsua, menkööt äitinsä helmoihin takaisin kasvamaan. Nyt siirryt niille sivuille mistä voit katsella vapaita asuntoja ja ilmoitat lapsille että muutto on edessä heti kun saatte asunnon. Ja lopetat miehesi pyykkien pesemisen ja ruokaakin teet vain itsellesi ja lapsille.

Sinä et riko lasten perhettä, heidän isä on sen rikkonut jo. Sinä voit eroamalla antaa lapsillesi ehjän perheen jossa on vain yksi aikuinen, teillä on nyt rikkinäinen perhe jossa on yksi aikuinen, sinä.

[QUOTE="niin";29780009]No sulle jää se paska osa. Joudut alkamaan yh.ksi.[/QUOTE]

Miten arvelet tämän huonontavan ap:n elämää? Eikös hän käytännössä ole jo nyt yh, jolla on kookas ja väkivaltainen viikonloppulapsikin vielä vaivoinaan.

Moni kuvittelee ettei lapset muka kuule tai välitä siitä riitelystä. Kyllä ne kuulee KAIKEN. Ne hiippailee nurkan taakse, painaa korvan ovea vasten. Hippailevat salaa toistensa makuuhuoneisiin hakemaan lohtua toisistaan. Ovat helpottuneita ja surullisia kun isä lähtee baariin, mutta tietävät että voivat siten hetken nukkua rauhassa. Pelkäävät leikkiä aamulla ettei isä herää ja koittavat olla ylikilttejä äidille ettei äiti joutuisi enää suuttumaan.

Kyllä sää tiedät ett teidän arki on paljon helpompaa mitä viikonloput. Mies tuo vaan lisää hommaa ja pahaa mieltä.
Ja oletko jutellu lasten kanssa? Jos ovat sen ikäisiä.. pystytkö ihan tosissaan sanomaan ettei lapset kärsi jo
Ei tuo ole kenellekään koti jossa olisi hyvä olla.

Kyllä lapset on varmasti tottuneet tähän jatkuvaan riitelyyn jo.Lapset ei kyllä hiippaile minnekään piiloon, kaksi nuorinta nukkuu meidän tai minun vieressä.Hän on edelleen sitä mieltä että minun oma vika kaikki kun räkytän.Haluaisin jotenkin saada tämän toimimaan mutta se on aika vaikeaa kun toi en ei vaan yksinkertaisesti suostu ottamaan vastuuta...Sitten viikolla kun joskus soitetaan, nykyän oikeastaan vaan lapset soittaa niin silloin hän sanoo että niin pitäisi hänen osallistua mutta se on pelkkää puhetta.Ja lasten kanssa aivan varmasti pärjään yksinkin, sitä en epäile..

Ja siis tuohon baari asiaan että yleensä mies ei käy vkl baareissa ollenkasn vaan vain arkiviikolla ollessaan muualla mutta eilen sen takia lähti kun ei kestä minua.Kaljaa kyllä juo illalla joka ilta sen muutaman kun lapset ovat nukkumassa.

Yhteistyössä