M
mitä teen
Vieras
Eli tilanteemme on se että minä hoidan meidän lapset yksin arkisin miehen ollessa reissutyössä su iltana lähtee ja to iltana tulee kotiin.Minun mielestä miehen kuuluisi osallistua viikonloppuisin kotitöihin ja lasten hoitoon, mutta minä siivoan arkisin ja viikonloppuisin AINA kaiken yksin ja laitan lapset nukkumaan ja käytännössä huolehdin kaiken lapsiin liittyvät asiat. Mies vie kyllä kaksi nuorinta ulkoilemaan jos minä puen ja ehdotan ulos meno, mutta oma alotteisesti hän ei vie uloskaan.Saattaa olla sitten viemättä ulos tai suihkuun tai mitä vaan jos minä nalkutan ja olen kuin rakkikoira, en minä vaan voi olla siivoamatta tai hoitamatta lapsia sen takia kun mies on ilkeä minulle. Nuorimman päiväuniaikaan lähes poikkeuksetta kaatuu sohvalle niinkuin monesti muulloinkin, ja minä joudun todellakinaina nousemaan lasten kanssa aikaisin, hän ei suostu nousemaan.Ja vapaa aikaa hänellä ei kuulema ole, minun mielestäni hänellä on, arkisin työpäivän jälkeen ei tarvitse tehdä mitään, joka arkiviikko jaksaa käydä baarissa mutta kotona ei tee mitään.Tai lämmittää hän saunan ja käy ruokakaupassa mutta minäkö olen se mieheni haukkuma hullu akka ja havukka kun minun mielestä hänen pitäisi tehdä enemmän.Ja kaljaa juo joka ikinen päivä muutaman, minä olen ollut kokonaan ilman alkoholia 11 vuotta..Ja hänen kaljan juontiaan ei kuulema yksi hullu akka estä..Tuli vähän pitkä tarina ilman kappalejakoa mutta toivotttavasti joku jaksoi lukea ja kommentoisi...Ja vielä hän sanoo jos urputan että voisi itse alkaa tehdä jotain että maksapa ite kaikki laskut niin hän sitten tekee kotona. Alan olla todellakin umpikujassa että mitä tehdä, lapsilta en haluaisi rikkoa perhettä mutta arki(siis viikonloput) on jatkuvaa riitaa, tai siis miehen mielestä minä vain nalkutan ja räkytän.