Onko mies kiinnostunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei ole mitään muuta kuin mustasukkaisuutta, jos sua alkaa tuommosen heiton jälkeen kiinnostaa tän kaverin muut naiset. vai ettekö käyttäneet ehkäisyä?

Sillehän ei voi mitään, että et ole ymmärtänyt, mitä tässä ajan takaa... kyse ei edelleenkään ole mustasukkaisuudesta, vaan siitä, etten tietämättäni ole pettämässä esim. miehen vaimoa.. Sellaiseen en ryhtyisi vaikka olisi puukko kurkulla.

Kummallista, että noin monet ovat käsittäneet tämän mun tarkoittamani asian ihan väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja mistä tietää;29812163:
No musta vaan on reilua heti kertoa, mitä haluaa, kuin että antaa toisen ymmärtää ihan väärin. Ei siinä musta sen kummepaa ole, vastaa vaan rehellisesti kun kysytään. Suoraan kysymykseen suora vastaus :D

Ihan oikein toimit, kun kerroit mitä haluat. Mutta pointti onkin siinä, että mies haluaa muuta ja siksi hänellä on varmaan menossa uudet kuviot. Hän olisi aikamoinen itsensäkiduttaja, jos väen vängällä jatkaisi kanssasi, koska teidän tavoitteenne ovat niin erilaiset.

Etsi joku sellainen, joka on samalla viivalla tämän parisuhdeasian kanssa.

heti ollaan vääntämässä ensimmäinen vastaan tullut ukko itselle sopivaan muottiin. toivottavasti ei raukka alistu tahtoonsa vaan ymmärtää tavotella omia unelmiaan!

ps. vaikka mies pettäisikin jotakin sen kanssa, sen selvittäminen ei ole sun vastuulla. mielestäni sulla ei ole edes oikeutta vaatia mieheltä uskollisuutta tuollaisen lausahduksen jälkeen. jos et halua pilata miehen elämää, sä päästät sen meneen ja lopetat ton pelleilyn.

Ymmärrän AP:tä ihan täysin. Jos tapaan jonku kiinnostavan ihmisen, mun on ihan pakko alkaa jollain tapaa aina kontrolloimaan sen elämää. Aluks mulle riittää ihan vaan, että saan sen muuttaan esim sen aikatauluja mun takia tai jotain, mut panokset kovenee kokoajan...

Paras oli pari vuotta sit ku sanoin yhdelle 8v vanhemmalle miehelle päivää ennen tapaamista, että haluan hänen kanssaan lapsia. En mennyt tapaamiseen enkä enää ikinä vastannut puheluihin :D

Aha.... sen lisäksi että olen tässä keskustelun aikana muuttunut mustasukkaiseksi, törkeäksi miestä kohtaan niin sitten vielä kontrollifriiksikiskin :D :D aikamoista. Teillä ei osalla taida todellakaan olla mitään käsitystä siitä mitä olen tarkoittanut!

Mutta siis onhan tässä tullut paljon asiaakin. Jos siis mies todellakin olisi vapaa poikamies, olisi meidän elämäntilanteemme ihan mahdottoman erilaiset. En vaan sitten ymmärrä, mikä takaa ajatus miehellä on mua tapailla, kun olen jo kertonut, etten ala vakituiseen suhteeseen. ( Ai niin.. jos seksistä on kyse, niin sitten me molemmat hyödytään yhtä paljon :D:D )

heti ollaan vääntämässä ensimmäinen vastaan tullut ukko itselle sopivaan muottiin. toivottavasti ei raukka alistu tahtoonsa vaan ymmärtää tavotella omia unelmiaan!

ps. vaikka mies pettäisikin jotakin sen kanssa, sen selvittäminen ei ole sun vastuulla. mielestäni sulla ei ole edes oikeutta vaatia mieheltä uskollisuutta tuollaisen lausahduksen jälkeen. jos et halua pilata miehen elämää, sä päästät sen meneen ja lopetat ton pelleilyn.

Kyseessähän nimen omaan on se, etten ole todellakaan vääntämässä mitään ukkoa mihinkään muottiin kun en sellaista itselleni edes halua. Ja miten niin mun pitäisi päästää se meneen?? Enhän mä ole sitä pidätellyt millään lailla, ja uskollisuutta olen vaatinut hänen mahdolliselle vaimolleen, en itselleni!

Alkuperäinen kirjoittaja mistä tietää;29812271:
Aha.... sen lisäksi että olen tässä keskustelun aikana muuttunut mustasukkaiseksi, törkeäksi miestä kohtaan niin sitten vielä kontrollifriiksikiskin :D :D aikamoista. Teillä ei osalla taida todellakaan olla mitään käsitystä siitä mitä olen tarkoittanut!

Mutta siis onhan tässä tullut paljon asiaakin. Jos siis mies todellakin olisi vapaa poikamies, olisi meidän elämäntilanteemme ihan mahdottoman erilaiset. En vaan sitten ymmärrä, mikä takaa ajatus miehellä on mua tapailla, kun olen jo kertonut, etten ala vakituiseen suhteeseen. ( Ai niin.. jos seksistä on kyse, niin sitten me molemmat hyödytään yhtä paljon :D:D )

Tunteella mies haluaa tavata sua, mutta järki sanoo, ettei kannata. Ajattele, miten kamalaa olisi hänelle, että rakastuisi sinuun. Haluasi sen kodin, koiran ja kaksi lasta. Mutta sinä et halua. Paras miehen nyt nostaa kytkintä, kun vielä voi. Ajan myötä tilanne menisi aina vain vaikeammaksi.

Mies itte olis halunnut sun kanssa vakavan suhteen, sinä viikonloppukivaa, ja koska sun mieles mukasesti näätte vaan viikonloppusin, epäilet että oikeasti se on naimisissa?

Just näin. Naisten logiikka.

[QUOTE="Siis";29812728]Mies itte olis halunnut sun kanssa vakavan suhteen, sinä viikonloppukivaa, ja koska sun mieles mukasesti näätte vaan viikonloppusin, epäilet että oikeasti se on naimisissa?

Just näin. Naisten logiikka.[/QUOTE]

Enhän mä noin sanonut. Aloitin kyllä juu, että mä en halua mitään vakavampaa, ja mies ilmoitti että olisi valmis suhteeseen... mutta jos me joskus nähdään ja pidetään vähän hauskaa, niin kai mä saan olla silti varma, ettei ole mitään kolmansia osapuolia mukana, ainakaan mitenkään vakavassa suhteessa olevia. Mä en ainakaan halua olla mikään "pettäjänainen" ukkomiehen kanssa. Siitä tässä nyt oli kyse.

Mutta joo sit... olkoon sitten tätä pettämätöntä naisenlogiikkaa sitten :D Ja siis kyllä me edelleenkin tapaillaan ;)

Mietin, että jos tämä olisi toisinpäin ja mä olisinkin mies, ja toimisin juuri näin niinkuin nyt, niin eihän tässä sitten olisi varmaan mitään ongelmaa kenenkään mielestä :D

No voi sentään. Ensinnäkin; jotenkin kehittymätöntä ilmaista uudelle tuttavuudelle jotain tuollaista: Että et koskaan halua enää suhdetta.Whaat? Jos et tottatosiaan halua suhdetta niin miksi sitten hengailet tuon(tai kenenkään) miehen kanssa? Aivan väärä mies sulle, jos häm on heti ilmaissut että olisi valmis parisuhteeseen. Anna sen mennä, se ansaitsee jonkun naisen joka HALUAA sen! Sulla ajatuksena vaan "pitää hauskaa", no sellaista seuraa löydät varmaan baaristakin. Mun mielestä sun perustelut ontuu myös; jos et halua suhdetta niin olet sitten tyytyväinen olemaan ilman seuraa? Mutta ei. Haluat jotain pientä kivaa, mutta ei mitään vakavaa. No ratkaisu siihen on että OLET YKSIN, kunnes olet henkisesti siinä kunnossa että susta on suhteeseen. Nyt olet katkera, epäluuloinen, omistuhaluinen jne. Eli et uskalla mennä suhteeseen menneisyytesi takia. Myönnä siis itsellesi: ET OLE VALMIS SUHTEESEEN. Anna raukkaparkojen miesten olla rauhassa, ei ne ymmärrä tuollaista logiikkaa, että nainen haluaaa mut ei haluu,tai ehkä haluukin tai who knows... jne...

Alkuperäinen kirjoittaja pers edellä puuhun;29812974:
No voi sentään. Ensinnäkin; jotenkin kehittymätöntä ilmaista uudelle tuttavuudelle jotain tuollaista: Että et koskaan halua enää suhdetta.Whaat? Jos et tottatosiaan halua suhdetta niin miksi sitten hengailet tuon(tai kenenkään) miehen kanssa? Aivan väärä mies sulle, jos häm on heti ilmaissut että olisi valmis parisuhteeseen. Anna sen mennä, se ansaitsee jonkun naisen joka HALUAA sen! Sulla ajatuksena vaan "pitää hauskaa", no sellaista seuraa löydät varmaan baaristakin. Mun mielestä sun perustelut ontuu myös; jos et halua suhdetta niin olet sitten tyytyväinen olemaan ilman seuraa? Mutta ei. Haluat jotain pientä kivaa, mutta ei mitään vakavaa. No ratkaisu siihen on että OLET YKSIN, kunnes olet henkisesti siinä kunnossa että susta on suhteeseen. Nyt olet katkera, epäluuloinen, omistuhaluinen jne. Eli et uskalla mennä suhteeseen menneisyytesi takia. Myönnä siis itsellesi: ET OLE VALMIS SUHTEESEEN. Anna raukkaparkojen miesten olla rauhassa, ei ne ymmärrä tuollaista logiikkaa, että nainen haluaaa mut ei haluu,tai ehkä haluukin tai who knows... jne...

No huh, jopas oli vastausta kerrakseen. Enköhän mä jo ole monta kertaa maininnut, että en halua mitään parisuhdetta!!! Ja on se kumma jos mut tuomitaan siitä, että haluan joskus vaan ihan tapailla jotain miestä?!! Mitä väärää siinä oikein on? Etenkin kun on jo valmiiksi kertonut ettei kyseessä ole mitään vakavampaa? Vai oletteko te kaikki valmiita heti uuteen vakavaan suhteeseen jos tapaa jonkun mukavan ihmisen? Kummallista??

Alkuperäinen kirjoittaja mistä tietää;29813025:
No huh, jopas oli vastausta kerrakseen. ...Kummallista??

Hmmmm... lues ny ihan noi omat postauksesi.

Sä olet otsikoinut ketjun: Onko mies kiinnostunut? Mitä sä sillä tiedolla teet, jos et itte ole kiinnostunut aloittamaan suhdetta?

Sen lisäksi sä olet kertonut, että sä et halua ryhtyä mihinkään ainakaan varatun miehen kanssa. Se on varmasti tullut selväksi. Mutta miks hitossa kenenkään tarttis olettaa, että kyseinen mies olis varattu? Sä et ole kertonut mitään siihen viittaavaakaan.

Toi sun ajatusmaailmas on näköjään vähän semmoinen, että jos sängyn alta ei kuulu ääniä, eikä siellä näy mitään, niin sitten siellä on varmasti äänetön ja näkymätön mörkö.

Yhteistyössä