Kysy rekkautuneelta mitä tahansa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kai sitä vois leikkii. Jos kukaan on leikkituulella. En tiiä kyl oonko itsekään tunnin päästä. :wave:
 
Mikä on suurin virheesi?

Aika paha. Kyl se varmaan kouluttautumiseen liittyy jollain tapaa. Että näinkin vanhaksi piti päästä ennen kuin on valmis näkee vaivaa tulevaisuuden eteen. Mut virheet on tavallaan kivoja kun niistä voi aina oppia asioita. :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Tai sit vaan jatkaa samaan malliin? :D

No sekin tietty. :D Onneks pystyy itse valitsee kui haluu jatkaa. Mahdollisuus oppimiseen on kuitenkin olemassa - tai no, asioiden muuttamiseen. Joskus sitä haluaa jotain enemmän kuin toisin. Oishan se ihan superkiva jos ei tarttis miettiä sitten kuudenkymmenen ja kuoleman välissä että mitä jos oisikin pelannut korttinsa toisin silloin kun siihen vielä kykeni. Oishan se kiva voittaa lotossakin miljoonia, ei sen puoleen.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Olin juuri tulossa kysymään, että mitä asioita kannatat?

Kylläistä vatsaa, lämmintä sänkyä, rauhaa ja hiljaisuutta.

Mukavaa sohvaa ja hyvää kirjaa kera oluen ja piippukessun.

Täyttä jääkaappia, lämmintä liettä ja keskuslämmitystä.

Savusaunaa, rantalaituria ja kesäiltaa ilman hyttysiä.

Shakkia, Monopolya ja pasianssia.

Hercule Poirottia, Albert Einsteinia ja Samvais Gamgia.

Aamukahvia, aamukahvia ja mainitsinko jo aamukahvin?

Taidan olla vähän semmoinen hobitti. Vaik oikeesti mä olen ikuisesti kymppivanha pikkupoika ja kannatan oikeuttani olla semmoinen.
 
Kylläistä vatsaa, lämmintä sänkyä, rauhaa ja hiljaisuutta.

Mukavaa sohvaa ja hyvää kirjaa kera oluen ja piippukessun.

Täyttä jääkaappia, lämmintä liettä ja keskuslämmitystä.

Savusaunaa, rantalaituria ja kesäiltaa ilman hyttysiä.

Shakkia, Monopolya ja pasianssia.

Hercule Poirottia, Albert Einsteinia ja Samvais Gamgia.

Aamukahvia, aamukahvia ja mainitsinko jo aamukahvin?

Oi, mä kannatan kans näitä kaikkia (paitsi piippukessua itse polteltuna - se tuoksu on kyllä tupakoista paras silti). Mutta en tunnusta olevani hobitti kuitenkaan.
 
Kai määkin voisin vastata pariin järkevään(?) kysymyksen jos jotain kiinnostaa.

Mitä kahvilaatua tykkäät juoda? Onko sinulla jotain kahvinjuontiin liittyviä rituaaleja, kuten juot kahvisi aina tiettyyn aikaan tai tietystä kupista? Oletko itse tehnyt tehnyt tuon avatarissa olevan kuvasi? Noin. Muutamia järjettömän järkeviä ja tärkeitä kysymyksiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29818038:
Mitä kahvilaatua tykkäät juoda? Onko sinulla jotain kahvinjuontiin liittyviä rituaaleja, kuten juot kahvisi aina tiettyyn aikaan tai tietystä kupista? Oletko itse tehnyt tehnyt tuon avatarissa olevan kuvasi? Noin. Muutamia järjettömän järkeviä ja tärkeitä kysymyksiä.

Tykkään juhlamokan tummapaahtoisesta, mutta yleensä tulee juotua pirkan costa ricaa koska oon köyhä.
Kahvin juontiin liittyvä rituaali on pähkäillä joka aamu onko oikein kantaa kahvikuppi jääkaapin viereen maidon kaatamista varten, vai kannetaanko maitopurkki kahvinkeittimen ulottuville että voi kaataa kahvin ja maidon samassa paikassa. Ikuinen pulma, mutta teen näitä molempia kun en osaa päättää. Lisäksi sekoitan maidon kahviin puhaltelemalla kuppiin, en viitsi sotkea lusikkaa kun en käytä sokeria.
Yleensä käytän muumimukia (mieluiten sitä lilaa missä on hosuli), mutta jos muumit on pesussa niin sitten valitsen usein oranssin mukin.
Avatarkuvan poimin netistä, kruunun tein paintilla, ja muistaakseni kaunishäntäinen orava lisäsi kahvikupin siihen (kun valittelin etten osannut liittää kuppia ilman että siihen jäi valkoinen laatikko ympärille).

Mistä sun nimimerkki tulee?
 

Yhteistyössä