L
levyseppä
Vieras
mä menisin vaikka näillä tuilla töihin, mut eipä tunnu löytyvän töitä vaikka valtio lupaa musta maksaa työnantajalle liki tonnin kuussa (palkkatuki)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rikollisuus nousee ja palkat laskee ainakin siellä alimmalla tasolla reilusti, ellei sitä pidetä säädösten turvin korkealla mutta epäilen.
Minimipalkka ja antelias sosiaaliturva estävät työttömiä työllistymästä.
Hmm, mitä feikki-ilmoituksia? Tarkoitatko sitä että työpaikkailmoitus laitetaan koska on 'pakko' vaikka oikeasti siihen työhön on jo valittu tyyppi, vai jotain muuta?
Ai hittolainen, vähänkö muuten alkaa kaupungin asemakaava muuttumaan, mua onkin häirinnyt toi turha nelostie tuossa, jos vaikka pätkäsisi poikki niin saisi rakennutettua Suomen suurimman nakkipuiston vaikkapa.
Lupaan äänestää sua jos siellä tarjoillaan kasvisnakkejakin :flower:
Kaikkea pitää olla, nakit on tärkeä Suomen voimavara!
Kattelin hiljan oman alani paikkoja ja siellä oli sellasia muutaman kuukauden määräaikaisuuksia aika paljon. Tietty sellanen tyhjää parempi, mutta ei ole kiva perheellisenä hakea duunia ja sen saatuaan jatkaa hakemista, kun pätkää vain tarjolla.
Joo. Ota sä se ylilääkärin virka, niin mä meen sosiaalitoimen johtajaksi. Kepsiskin vois vaihtaa alaa ja ottaa ton kaavoitusarkkitehdin homman. Ketjun aloittajasta me tehdään työvoimatoimiston johtaja, niin sit kaikki muutkin puoli miljoonaa saa duunia.
Samaa joskus mietin. Olen yrittänyt tässä olla hoitovapaalla. Silti viimeisen vuoden aikana kolme eri työnantajaa on soittanut minulle kotiin ja pyytänyt tulemaan töihin pidempiin ja lyhyempiin pätkiin. Vakityökin minulla on, mutta sieltä ovat antaneet olla rauhassa.. Kai niitä töitä on niille, joille työ maittaa![]()
Työttömillä luusereilla pelko persiissä töihin joutumisesta.![]()
Ai hittolainen, vähänkö muuten alkaa kaupungin asemakaava muuttumaan, mua onkin häirinnyt toi turha nelostie tuossa, jos vaikka pätkäsisi poikki niin saisi rakennutettua Suomen suurimman nakkipuiston vaikkapa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiedänarvoni;29825367:Minähän en ilmaiseksi töitä tee. Tuntipalkka oltava vähintään 16 e/tunti ennen kuin kannattaa. Työntekijöille pitäisi maksaa kunnon palkkaa.