Kaksi kyytä olla köllöttää meidän olkkarin matolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse olen eläinrakas eikä eläimen tappaminen oli millään lailla mieluinen asia. Mutta JOS meidän pihaan alkaisi tulemaan kyitä, niin aivan varmasti tulisi lapiolle töitä.
Ihanko oikeasti teille on ihan sama että pihalla on myrkyllisiä käärmeitä jotka voivat tappaa teidän (tai naapurin) lapset ja lemmikit? Se ei haittaa ketään ollenkaan?

Toki ne vois siirtää, mutta en sitte tiedä miten ne pärjäävät kilometrien päässä kotireviiriltä?

Itse olen eläinrakas eikä eläimen tappaminen oli millään lailla mieluinen asia. Mutta JOS meidän pihaan alkaisi tulemaan kyitä, niin aivan varmasti tulisi lapiolle töitä.
Ihanko oikeasti teille on ihan sama että pihalla on myrkyllisiä käärmeitä jotka voivat tappaa teidän (tai naapurin) lapset ja lemmikit? Se ei haittaa ketään ollenkaan?

Toki ne vois siirtää, mutta en sitte tiedä miten ne pärjäävät kilometrien päässä kotireviiriltä?

Käärmeistä pääsee eroon muillakin konsteilla kuin lapiolla.
Googlaa huvikses =)

Montako ihmistä vuosittain kyyn puremaan kuolee? Vrt. koiran purema tai liikenneonnettomuus.

Eläinten aiheuttamat kuolemat Suomessa vuosina 1998-2011

1. Koiran hyökkäys/puremat - 15 ihmistä

2. Ampiaiset - 14 ihmistä

3. Nauta, lehmä, sonni - 10 ihmistä

4. Hevonen - 7 ihmistä

5. Kissa - 2 ihmistä

6. Karhu - 1 ihminen

7. Pässi - 1 ihminen

8. Kyykäärmeen purema - 1 ihminen

9. Mehiläiset - 1 ihminen
Katso lista: Tässä ovat Suomen tappavimmat eläimet | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Kyllä varmaan pitäisi se silmitön tappaminen noista koirista aloittaa. Ja sitten ampiaiset...

Yhteistyössä