Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29922823:Niin, jotenkin tästä paistaa läpi ajatus siitä Bi/Gay ihmiset haluavat vain seksiä, ihan samalla heidän silmissään jotkut ihmiset ovat vihättävämpiä kuin toiset, ja toisaalta uskallan mennä mihin tahansa yhteisöön mukaan pelkäämättä esim. perseraiskatuksi tulemista.
Eli ehdottomasti samaa mieltä, sateenkaari-ihmisetkin ovat tunteiltaan ja tunneälyltään ihan meidän heteroiden kaltaisia, ja kyllä hekin haluavat seksiltänsä intohimoa ja läheisyyttä, eli ihan samoja asioista kuin me ns. normaalisti suuntautuneet...
Niimpä. Mut ei se tarkoita negatiivista että heidän seksielämänsä on erilaista