Britannian demaripääministeri sai potkut!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Demarien jälkeen on Nigel Faragen vuoro ja siitäkös Suomen "vastuullinen media" saa itkupotkuraivarit. 😄

Ihme, kun ei ole jo, tuo Venäjän ystävä.

"Nigel Farage on herättänyt laajaa pahennusta syyttämällä länsimaita, EU:ta ja NATOa Venäjän provosoimisesta hyökkäämään Ukrainaan. Hänen mukaansa sota on seurausta siitä, että länsi on laajentanut molempia instituutioita itään, ja hän on myös aiemmin ilmaissut ihailunsa Vladimir Putinin poliittisia kykyjä kohtaan".
 
Ihme, kun ei ole jo, tuo Venäjän ystävä.

"Nigel Farage on herättänyt laajaa pahennusta syyttämällä länsimaita, EU:ta ja NATOa Venäjän provosoimisesta hyökkäämään Ukrainaan. Hänen mukaansa sota on seurausta siitä, että länsi on laajentanut molempia instituutioita itään, ja hän on myös aiemmin ilmaissut ihailunsa Vladimir Putinin poliittisia kykyjä kohtaan".
Voisiko hänestä tehdä kunniapersun? Venäjämielisyys ainakin samaa luokkaa.
 
Uutisjuttujen mukaan hyvä tyyppi. Minun piti verestää googlettamalla muistiani kuka on ollut Iso-Britannian pääministeri tällä vuosituhannella. Virka-asunnon ovi on ollut kuin pyöröovi.

Tosiaan, ovi on käynyt tiuhaan.

 
Ihme, kun ei ole jo, tuo Venäjän ystävä.

"Nigel Farage on herättänyt laajaa pahennusta syyttämällä länsimaita, EU:ta ja NATOa Venäjän provosoimisesta hyökkäämään Ukrainaan. Hänen mukaansa sota on seurausta siitä, että länsi on laajentanut molempia instituutioita itään, ja hän on myös aiemmin ilmaissut ihailunsa Vladimir Putinin poliittisia kykyjä kohtaan".
Suomessa ylimpiä Venäjän ystäviä ovat sdp, vasemmistoliitto, kepu, Yle ja HS.
 

Yhteistyössä