Valehteleeko mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty vaimo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petetty vaimo?

Vieras
Mies sanoi lähtevänsä työmatkalle Jyväskylään. Oli laittanut kuitenkin illalla viestin, jossa bing ilmoitti sijaintipaikaksi Korso. Mahtaako bing valehdella vai onko Jyvöskylässäkin Korso niminen paikka?

Kuulostaa kyllä aika oudolta. Jyväskylässä ei ole korsoa. Soita miehellesi ja kysy tarkempaa olinpaikkaa, hotellin nimeä ym. Sillähän se selviää :) tsemppiä!

Aika tarkasti antoi muiden sijainnin, joiden kanssa olin viesteillyt. Mutta katsotaan. Varmaan miehellä on Jyväskyläläisiä kuitteja, jos on siellä ollut.

Tosin muut löytämäni miehen viesteistä löydetyt paikat pitävät kyllä paikkansa. Liittyyköhän virheet ilmoitetussa sijainnissa liittymään vai onko satunnaista koska ilmoittaa virheellisesti paikan?

jos mulle kävis noin, niin kysyisin, että miks oot keravalla. Mies kysyisi miten niin, joka perustuu joko siihen että kysymys on tyhmä, tai siihen, että valehtelee. Sen jälkeen sais miettiä vaikka päivän mun kysymystä ja joko omatunto/pelko siitä että joku tuttu näki sais vastaamaan että "valhevalhe kaverin kanssa nopeesti en ajatellu et on tärkeetä valhe oon matkalla jyväskylään unohdin sanoa valhevalhevalhe" Toinen vaihtoehto olis, että oon väärässä, pitäs mua tyhmänä ja unohtas koko kysymyksen jne.

Oma mies ei kyl osais neutraalisti feikata jos luulis ehkä jääneensä kiinni jostain. Ilmenisi jotenkin käytöksessä. Ja tunnen ko. ihmisen niin hyvin että sitten oiskin aika kertoa kaikki tai kävellä ovesta ulos.

Jos ois ollu Korsossa ois joutunut tulemaan yöksi kotiin. Nyt oli siis yön pois. Ja tunnen mun miehen niin hyvin, että hän kyllä osaa feikata. Vaikka ois ollu Korsossa, niin ihan varmasti pysyisi tarinassaan, että oli Jyväskylässä vaikka mulla olisi kuva hänestä Korson aseman kyltin edessä. Siksi mua kiinnostaakin, että voinko luottaa tuohon bingin ilmoittamaan paikkaan kuinka luotettavasti. Mieheltä sitä on turha kysellä. Ois vaan kiva tietää valehteliko.

jos mulle kävis noin, niin kysyisin, että miks oot keravalla. Mies kysyisi miten niin, joka perustuu joko siihen että kysymys on tyhmä, tai siihen, että valehtelee. Sen jälkeen sais miettiä vaikka päivän mun kysymystä ja joko omatunto/pelko siitä että joku tuttu näki sais vastaamaan että "valhevalhe kaverin kanssa nopeesti en ajatellu et on tärkeetä valhe oon matkalla jyväskylään unohdin sanoa valhevalhevalhe" Toinen vaihtoehto olis, että oon väärässä, pitäs mua tyhmänä ja unohtas koko kysymyksen jne.

Oma mies ei kyl osais neutraalisti feikata jos luulis ehkä jääneensä kiinni jostain. Ilmenisi jotenkin käytöksessä. Ja tunnen ko. ihmisen niin hyvin että sitten oiskin aika kertoa kaikki tai kävellä ovesta ulos.

Paitsi että Korso on Vantaata.

mä oon tässä useamman päivän naureskellut kun Likka pistää mulle tabletiltaan viestiä facebookkiin, siinä lukee et lähetetty paikasta Riihimäki ja Likka on tällähetkellä Englannissa Brightonissa.Et ihan pikkasen heittää paikannin.

En haluaisi alkaa syyttelemään miestäkään, jos sit onkin ollut siellä Jyväskylässä. Mutta jotain outoa tässä on, kun yleensä saattaa reissun jälkiä tyhjentäessään heittää kahvilakuitteja roskiin tms, mut nyt ei oo kyllä mitään mikä viittaisi, että on ollut Jyväskylässä tai missään muuallakaan. Ja muuten hänen olinpaikkansa on nähtävissä ihan tarkasti tuon perusteella, siis ei aina tietenkään, mutta ne jotka näkyy, täsmäävät kyllä kerrottuun. En ole aiemmin edes tajunnut tarkkailla, kun oon sinisilmäisesti ajatellut hänen olevan siellä missä väittääkin. Nyt jotenkin pisti heti vaan silmään Että miksköhän nyt tän yhden kerran sit ei pidäkään paikkaansa?

Yhteistyössä