IE ja automaattinen täydennys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ''''''
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

''''''

Vieras
Klikkasin vahingossa päälle sen automaattisen täydennyksen vai mikä nyt onkaan, että tämä alkaa ehdottaa aikaisemmin kirjoitettuja sanoja johonkin kohtaan. Miten saan sen pois?
Sain sen päälle klikattua tuosta alareunasta, kun sinne ilmestyi joku palkki missä asiaa kysyttiin ja hiiri lipsahti väärään kohtaan. No nyt sitä kysymyspalkkia ei enää tietenkään tule ja haluaisin tuon ominaisuuden pois käytöstä.
Auttakaa.

Vain reilut 50 % käyttää IE:tä...
Klikkasin vahingossa päälle sen automaattisen täydennyksen vai mikä nyt onkaan, että tämä alkaa ehdottaa aikaisemmin kirjoitettuja sanoja johonkin kohtaan. Miten saan sen pois?
Sain sen päälle klikattua tuosta alareunasta, kun sinne ilmestyi joku palkki missä asiaa kysyttiin ja hiiri lipsahti väärään kohtaan. No nyt sitä kysymyspalkkia ei enää tietenkään tule ja haluaisin tuon ominaisuuden pois käytöstä.
Auttakaa.

Ohje: Salasanojen muistaminen ja verkkolomakkeiden t

on se vaan niin junttia :D kaikkien mummojen ja pappojen koneisiin laitetaan ie kun se on kaikista yksinkertaisin käyttää niin kaikki tollot osaa sitten :D

Minä poistin miun vanhempien koneelta kuvakkeet IE:hen, ja ohjeistin käyttään Firefoxia. Hetken aikaa siinä kädestä pitäen äiteä opastin, ja ei se mitään vaikeutta tuottanut, kun kaikki tarvittavat linkit löytyy kirjanmerkeistä :D

hienoa! :D mä en oo vielä mun äitiä saanut vaihtamaan ie:tä mutta ehkä jonain päivänä :D

Minä ihan kylmänviileesti mitään kyselemättä sen vaihdoin, samalla kun päivityksiä laitoin ajantasalle, ja vinkkasin sitten vanhukset koneen luokse ja näytin, että mistä sinne nettiin nyt sitten pääsee :D
Taisin muistaakseni vielä vaihtaa siihen Firefoxin kuvakkeen tilalle sen IE:n kuvakkeen, että pysyy edes joku juttu samana, ettei miulle soiteta tunnin päästä, että mistä sinne nyt mentiin :laugh:

on se vaan niin junttia :D kaikkien mummojen ja pappojen koneisiin laitetaan ie kun se on kaikista yksinkertaisin käyttää niin kaikki tollot osaa sitten :D

Ou nou, se on junttia. Voi ei, olen leimattu lopun ikääni :(

Pitänee siis klikata tuota viereistä chromen kuvaketta sitten IE:n sijaan, kun miehenikin käyttää sitä. Hän onkin paljon coolimpi kuin minä.
Kerran eräs selvästi muotitietoinen nuorimies pysäytti meidät Prismassa kesken ostosten teon ja sanoi, että minusta näkee kauas, että olen IE-juntti, kun taas mieheni verkkari- ja Jahtitakkipukeutuminen suorastaan huusi siistimmän selaimen käyttöä. Tuli kyllä paha mieli silloin ja mietin jo IE:stä luopumista, mutta päätin kumminkin jatkaa valitsemallani junttilinjalla vielä toistaiseksi.

Onneksi itsensä humalaan juominen, crockseilla ihmisten ilmoilla talsiminen tai lapsien vääntäminen useille eri miehille on vähemmän junttia kuin tämä minun junteista juntein nettiselaimeni.

Kiitos hei sille yhdelle (vai oliko teitä kaksi?) asialliselle vastaukselle :D

Yhteistyössä