Onko ajeltu mies mikään ihana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villainen 26v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tepadj on kyllä aina ollut nainen...

Itse asiasta. Mies käy mulle karvaisena tai karvattomana, en ole sen suhteen ronkeli. Enemmän sillä miehellä on väliä sen suhteen että onko se ihana.

alapää, tai vain kivekset saavat olla puolestani ajellut, niin voin suihinottaessa niitäkin mieluummin käsitellä, mutta ei itseäni haittaa ollenkaan jos eivät ole. siitä en tykkäisi yhtään jos oma mies kajoaisi sääri-, kainalo- tai rintakarvoihinsa, pidän niistä.

Sanotaanko nyt näin, että suihin en ota jos karvoitusta ei ole vähintäänkin radikaalisti siistitty. Ajeltu rintakehä ja kainalot ovat myös seksikkäät, nam. Onneksi oma mies ei ole kovin karvainen, vaikka mikään teinipoika ei olekaan enää ja on parempi ajaa ne muutamat haivenet kokonaan pois muutenkin.

Luojan kiitos mun mies ei ole karvaton. Pystyn ottamaan suihin vaikka palleissa karvat onkin, ei haittaa menoa ollenkaan. Rakastan mieheni rintakarvoja ja nautin kun saan niitä silitellä. Käyn ihan kuumana mieheeni ja olen alkuajoista saakka käyny kuumana.

Karvaton mies on jotenkin huvittava. Yhen miehen tiedän joka vetelee ittensä karvattomaks ja on mun mielestä aivan täys neiti. Lutraa muutenkin itteensä kaiken maailman rasvat ja kosteutukset. Naurettava tapaus. Mutta kyllä toi tyyppi sai siitä kuulla. Mun veljeni kanssa sille naurettiin hullunlailla.

Karvaton mies on jotenkin huvittava. Yhen miehen tiedän joka vetelee ittensä karvattomaks ja on mun mielestä aivan täys neiti. Lutraa muutenkin itteensä kaiken maailman rasvat ja kosteutukset. Naurettava tapaus. Mutta kyllä toi tyyppi sai siitä kuulla. Mun veljeni kanssa sille naurettiin hullunlailla.

Itse olet se naurettava tapaus ja täysi mulkku kaikenlisäksi.

Palleista voi karvat poistaa halutessaan ja jos haluaa että sinne suulla menen, mutta ei muita karvoja. Näyttää ihan kynityltä kanalta koko penis jos sen ympäriltä on viety karvat. Eihän kenelläkään peniksessä karvoja kasva. Itse olen posliini ja mies haluaakin niin. Ollaan parikymppisiä. Selkäkarvat ja joku tuuhea rintakarvoitus ei välttämättä ole kovin viehättävä, mutta kai siihenkin tottuu.

Karvoja saa olla, en haluaisi tuntea olevani petipuuhissa pikkupojan kanssa.. Toki niitäkin kohtuudella, siistiä voi ja saakin aina.
Itse ajelen/siistin, mies ei. Hyvin pärjätään silti. Ja ei vaikuta suuseksiin millään tavalla, rakastan antaa sitä oli karvoja tai ei :p

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30003762:
Ajeltu, mutta muuten karvainen mies on kyllä :laugh:
Mihin se raja sitten vedetään...pitäiskö ajella reidet ja sääretkin :confused:

Juu totta, miksi munat sileäksi jos karvoja on persevako, pakarat, nivuset ja reiset täynnä? Vai nekin pois?

Mitä mieltä miehestä joka sokeroi reitensä sileiksi? :D

Yhteistyössä