L
lopetus
Vieras
Nyt neljä kuukautta myöhemmin seksihaluni ovat edelleen nollassa, en ole laihtunut, selluliitti ei ole vähentynyt. En ole iloisempi vaan ihan samanlainen kuin aiemminkin. Ainut vaan, että iho on huonontunut paljon, minulla on mustapäitä paikoissa missä ei koskaan aiemmin, finnejä pukkaa ja iho muutenkin huono. Ja minulla on aina ennen ollut erittäin hyvä iho, aina saanut kehuja ja voinut huoletta olla ilman meikkiä.
Pillerit kyllä sopivat minulle hyvin, niiden käytössä ei ollut mitään ongelmaa. Ongelmat alkoivat lopetuksen jälkeen, päänsärkyä, turvotusta, vatsakipua ja myöhemmin alkoivat iho-ongelmat. En voi suositella e-pillereitä kenellekään tämän vuoksi, en aio koskea niihin enää ikinä ja tyttärelle aion kertoa myös lopetuksen ongelmista. Voi mennä jopa vuosia, ennen kuin ihoni tulee kuntoon ja voi olla ettei se tule koskaan enää ennalleen.
Pillerit kyllä sopivat minulle hyvin, niiden käytössä ei ollut mitään ongelmaa. Ongelmat alkoivat lopetuksen jälkeen, päänsärkyä, turvotusta, vatsakipua ja myöhemmin alkoivat iho-ongelmat. En voi suositella e-pillereitä kenellekään tämän vuoksi, en aio koskea niihin enää ikinä ja tyttärelle aion kertoa myös lopetuksen ongelmista. Voi mennä jopa vuosia, ennen kuin ihoni tulee kuntoon ja voi olla ettei se tule koskaan enää ennalleen.