Sairaudella trollaus/provoaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noloa ja mautonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuskinpa tuntee. Meillä ei paljon perhetuttuja ole jotka koko perheen tuntisivat.
Emme olekaan perhetuttuja. Tunnemme miehesi ja tiedän näin ollen sinutkin. Kuitenkaan ei asuta niin suurella paikkakunnalla ja miehesi on puhunut sinusta niin kauniisti. Äitini tuntee anoppisi, joten infoa on tullut sitäkin kautta.
Mutta ei tästä tämän enempää, ettei kukaan muu tunnista sinua.

[QUOTE="wieras";30055351]Emme olekaan perhetuttuja. Tunnemme miehesi ja tiedän näin ollen sinutkin. Kuitenkaan ei asuta niin suurella paikkakunnalla ja miehesi on puhunut sinusta niin kauniisti. Äitini tuntee anoppisi, joten infoa on tullut sitäkin kautta.
Mutta ei tästä tämän enempää, ettei kukaan muu tunnista sinua.[/QUOTE]

Kerro nyt edes missäpäin suomea asumme?

Näin on. Minä aion ainakin tästä eteen päin jättää ko. trollin täysin huomiotta ja toivon että muutkin tekevät niin. Kuppi kaatui tästä mauttomasta pelleilystä, ehkäpä seuraavaksi kannattaa hankkia vertaistukea ja sääliä esim. seuraavilla aiheilla: insesti, itsemurha, abortti, keskenmeno ja väkivalta.

Unohtui, että aborttejahan ammattivalittajalle olikin tehty 3 kpl, joten sekin kortti on jo käytetty.

Sitä sitten että kohdat 1-9 huomioiden sun kertomasi tarina lymfoomasta ei ole mahdollinen.

Ps. Suomessa vain yhdessä sädehoitoa antavassa sairaalassa syöpälääkärit hoitavat lymfomaa, se kuuluu yleensä sisätautilääkäreille (hematologi). Sun aiempien postausten perusteella ei ole mahdollista että olisit Oulusta.

Miten mun elämä ja sairaudet sua noin kiinnostaa? ja enhän mä täällä ole kertonut mistä paikkakunnalta suomesta olen.

Sun elämä ei kiinnosta, jos luet ketjun aloituksen niin tiedät mikä minua kiinnosti. Jännä ettet voi vieläkään myöntää valehdelleesi.

Kun sairaudet noin innostavat, niin täsäs yksi diagnoosi joka pitääpaikkansa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Münchhausenin_oireyhtymä

Sun elämä ei kiinnosta, jos luet ketjun aloituksen niin tiedät mikä minua kiinnosti. Jännä ettet voi vieläkään myöntää valehdelleesi.

Kun sairaudet noin innostavat, niin täsäs yksi diagnoosi joka pitääpaikkansa:
Münchhausenin oireyhtymä – Wikipedia

Enkä todellakaan itse keksi mitään sairauksia tai diagnooseja vaan niistä on ihan mustaa valkoisella ja tutkimukset tehty ja ne todettu.

Kukaan ei vainoa sua, vaan olet täällä monesti jäänyt kiinni valheesta. Ihmiset eivät enää usko yhtään sun typeriin juttuihin.
Jos sä haluaisit saada täällä mitään järkevää keskustelua aikaan, eikä haukkumista, niin sä tekisit itsestäsi luotettavan.

Ei ole kovin uskottavaa, kun vaihtelee nikkiä kokoajan ja toinen nikki sairastui syöpään. Millainen ihminen keksii tuollaisia sairauksia ja pelleilee niiden kanssa?!?!?

Kukaan ei vainoa sua, vaan olet täällä monesti jäänyt kiinni valheesta. Ihmiset eivät enää usko yhtään sun typeriin juttuihin.
Jos sä haluaisit saada täällä mitään järkevää keskustelua aikaan, eikä haukkumista, niin sä tekisit itsestäsi luotettavan.

Ihan sama mitä musta ajatellaan mutta enää en sairauksistani enkä niiden hoidoista puhu enkä kerro mistä paikkakunnalta olen.

Mä en ainakaan ikinä ole luciferina tänne kirjoitellut koska en osaa edes palstalle mustaa nimimerkkiä tehdä eikä mulla ole koskaan ollut mustaa nimimerkkiä.

Höh, miten mä muistelen että sä rekisteröidyt mustana tässä keväällä, olikohan sun nikki "alkuperäinen ammattivalittaja" tai "ammattivalittaja"?
No,voin muistaa väärin.

Yhteistyössä