Tuli vaan mieleen... Säpäle, Mies1 ja Blue, olisiko aika käytöskurssille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaikessa ystävyydessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä, mikä kiusaajiin tehoaisi. Käytöskoulusta on tuskin apua, koska kiusaajassa itsessään ei ole koskaan mitään vikaa. Hän toimii niinkuin hänen mielestään kuuluukin toimia ja on omasta mielestään täysin oikeutettu toimimaan haluamallaan tavalla.

Tämä on nyt aika paksua. Ai että nyt tässä ollaan ihan kiusaajia? Jos joku tosiaan kokee, että olen häntä kiusannut, niin ilmoittakoon tässä, niin pyydän saman tien anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30150594:
Tämä on nyt aika paksua. Ai että nyt tässä ollaan ihan kiusaajia? Jos joku tosiaan kokee, että olen häntä kiusannut, niin ilmoittakoon tässä, niin pyydän saman tien anteeksi.

Luulisin, että suurin osa kommenteista on osoitettu Bluelle...

Sinut on jo päästetty jälki-istunnosta ;) Voit iloisena hypellä kotiin.

Todellako väität, että et ikinä ole tehnyt niin?

Jotta jaksaisin lähteä penkomaan palstaa näin turhassa asiassa, niin asetetaan tähän edes kunnon panos. KUN löydän yhdenkin sellaisen ketjun, jossa näin teet, niin sinä poistut palstalta ja poistatat nimimerkkisi. Deal?

Noup. Sanoin että pyydän sitä anteeksi jos näin olen tehnyt että olen nostanut oman kommenttini täysin turhaan (siihen mitään asiallista lisäämättä) ylös vain että joku siihen kiinnittäisi huomiota. Ja tässä asiassa todella voin ottaa opikseni jos näin olen tehnyt. Se on ihan asiasta sanottu että se on typerää. Mutta en todella lähde itseäni poistamaan täältä moisen takia. :)

Noup. Sanoin että pyydän sitä anteeksi jos näin olen tehnyt että olen nostanut oman kommenttini täysin turhaan (siihen mitään asiallista lisäämättä) ylös vain että joku siihen kiinnittäisi huomiota. Ja tässä asiassa todella voin ottaa opikseni jos näin olen tehnyt. Se on ihan asiasta sanottu että se on typerää. Mutta en todella lähde itseäni poistamaan täältä moisen takia. :)

En minä sun anteeksipyyntöjäsi ole vailla. Kerroin vain esimerkin miten spämmäät ketjuissa ja koet oman asiasi jotenkin muiden mielipiteitä tärkeämpinä.

Esimerkkejä saat mainituin ehdoin. Se, että et suostu, riittää kertomaan ainakin minulle, miten asia on.

En kerää taakkaa, annoin esimerkkejä, edelleenkin.

Yhtään esimerkkiä et ole antanut, olet vain antanut olettaa kuinka asia mielestäsi menee. Ja kuinka helppoa olisikaan esimerkein palstalla osoittaa minun olevan väärässä, olisi varmasti nautinnollinen hetki monelle palstailijalle. :) Mitään ehtoja en myöskään sinulta ota vastaan, valitettavasti sinulle. ;)

Kiusausteksti ei päde sinuun. Myönsithän aiemmin, että voisit kirjoittaa vähemmän töksähtelevästi tai jotain sinne päin. En siis tarkoittanut sinua, kun puhuin kiusaajista.

Yhtään esimerkkiä et ole antanut, olet vain antanut olettaa kuinka asia mielestäsi menee. Ja kuinka helppoa olisikaan esimerkein palstalla osoittaa minun olevan väärässä, olisi varmasti nautinnollinen hetki monelle palstailijalle. :) Mitään ehtoja en myöskään sinulta ota vastaan, valitettavasti sinulle. ;)

Saat esimerkkejä mainituin ehdoin. Kun olet niin varma, ettei sellaisia löydy, niin eikö ole helppo suostua?

Ei tule mieleenikään suostua mihinkään kiristykseen, sori vaan. :D Ja kun kerran sinulla ei ole polttavaa näytön tarvetta (tai sitten vaihtoehtoisesti niitä esimerkkejä) niin asia jää sitten tähän. Turha tästä on enempää jatkaa. :)

Kiristykseen :D

Eli molemmat tiedämme miten asia on. Suoraselkäisempi myöntäisi suoraan, eikä näin kiemurrellen peitellysti :) Mutta saat sinä niinkin tehdä, toki.

Vastaisitko Blue vielä viestiini sivun 4 lopussa. Mitä ajatuksia sinussa herättää se ajatukseni, että anteeksipyyntösi tulee usein palstalla vasta jonkun "todistelun" jälkeen.

Vastaisitko Blue vielä viestiini sivun 4 lopussa. Mitä ajatuksia sinussa herättää se ajatukseni, että anteeksipyyntösi tulee usein palstalla vasta jonkun "todistelun" jälkeen.

Jos jotakuta olen ketjusssa loukannut (tai ollut väärässä) niin olen pyytänyt anteeksi saman tien. Jos joku tulee mulle vaikka tälläisessä ketjussa sanomaan että mä olen tehnyt sitä ja sitä joskus jossain niin siihen kyllä vaadin todisteen. Kuten huomataan niin yrittäjiä riittää ja valehdellaan päin naamaa, siinä missä haukutaankin. Ihan noin vain en ala nöyristelemään kenellekään vain siksi että joku väittää mun joskus jossain tehneen näin.

Yhteistyössä