Eli suht uusi suhde, muttette käytä kortsua...
Fiksua hommaa...
Ei meillä mitää tauteja oo joten ihan turhaan siä vittuulet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli suht uusi suhde, muttette käytä kortsua...
Fiksua hommaa...
Ei meillä mitää tauteja oo joten ihan turhaan siä vittuulet.
Ihan tuoreet testit ootte käyny?
Ihan tuoreet testit ootte käyny?
Onko tuo vähän tungetteleva kysymys?
Minkä takia menkkoja pitäisi sitten jättää pois? Mulla on kivuttomat ja niukat menkat. Menkoilla on tutkitusti hyviä terveysvaikutuksia emättimelle, joten miksi ihmeessä sotkea oma hormonitoiminta ehkäisyn vuoksi.
Joo-o. Just oikea ihminen antamaan ehkäisyvalistusta muille.
Joo-o. Just oikea ihminen antamaan ehkäisyvalistusta muille.
Mitä sä ny oikeen sönkötät? Miks hemmetis meidän pitääs käyttää kortsua viä lähes 7kk kuukauden seurustelun jälkeen?
No voi ANTEEKSI kun en tiennyt sun seurustelu- tai seksisuhteestasi saati sen pituudesta!! "Kovin pitkään", mistä sen tietää mitä se kellekin tarkoittaa?!
Oletko sitä mieltä, että kyllä kaikki palstalaiset tietää sun seurustelusuhteesi ja niiden keston, vai mitä ihmettä meinaat?
No ei sitte sun pieneen mieleen tullu sellaanen, että teidän ei niitä tarvitte tietää vaan riittää ku mä kerron, että meille riittää pillerit ja raskautta ei yritetä. Lisäsin seurustelun pituuden sen takia, että sä et näytä tajuavan oikeen mitään, mutta eipä tuo siltikää mitää auttanu ku tarkootushan on ny vain vittuulla mulle syystä ku syystä.
Mä suuresti ihmettelen näitä joiden mielestä ap ei oo tehny mitää väärää ja vastuutonta. Mies on tehny väärin ja ollu vastuuton, mutta niin on myös ap ja sitä on turha kieltää. Nolo pitää naisen olla jos ei käytä ehkääsyä ku ei kerta mies käytä. Siinä olis voinu ap ottaa sitte vastuun hoidettavakseen (ja kyllä, käskiä miehen käyttämään kortsua jos ap ny sattuu olemaan niitä harvinaisuuksia joille ei sovi mikää ehkääsy!!!) eikä olettaa, että mies sanoistaan huolimatta haluaa kolmannen lapsen.
Ny mä oon kiukkuunen ja jätän tämän paskanjauhamisen teille. Vittuako mä tuollaasille idiooteille selitän yhtää mitää omista asioostani ja mielipiteistäni. Ja aiva turha väittää, että mä aiemmin raivosin. Mä raivoan ny vasta.
Niin että sulla saa olla mielipiteet mut muilla ei? Että oot ainoa joka on oikeassa? Muiden pitäis vaan kuunnella sun selityksia ja perusteluja mut muiden perusteet on ihan yhtä tyhjän kanssa..
Ota hei lisää pillereitä, sul tuntuu kuitenkin olevan "NE".
Mä en oo kysyny mitään mielipiteitä musta tai mun elämästä. Piste.
"kuka jätti ehkäisyn kun mies ei itse ostanut kumeja" Mitään tyhmempää soopaa en oo lukenu. EHKÄSY ON PARISKUNNAN MOLEMPIEN OSAPUOLIEN YHTEINEN ASIA. Ei vain toisen hoidettavissa!!!
hohhoijaa, lue eka mihin kommenttiin vastasin ennenku mulle alat! Jos on yhteinen asia niin miksi naisen pitää huolehtia miehen ehkäisystä kun tämä ei vain VIITSI!?