A
Amanda.
Vieras
Hei! minulla on tälläinen jännä tilanne. Olen parikymppinen nuori nainen ja asun lähellä yhtä pubia. Siellä yleensä istuu 40v+ ihmisiä. Olen kiinittänyt erityisesti yhteen mieheen huomiota, en osaa päättää onko hän mielestäni hyvännäköinen vai ei... enkä osaa tarkalleen myöskään arvioida ikää, koska toisaalta kun hän pyörii selvästi niiden yli nelikymppisten miesten kanssa niin hänkin voisi olla erittäin hyvännäköinen ja nuoren oloinen nelikymppinen, sitten toisaalta jos hän ei pyörisi näiden 40-50vuotiaiden ihmisten kanssa, voisin luulla häntä hyvinkin ulkonäöltään 30-35vuotiaaksi... sen tiedän että ainakin nuo monet pubissa istuvat henkilöt ovat alkoholisoituneita, koska istuvat siellä aamusta ehtooseen, joka päivä, kaljatuoppi kädessä. Eli sellainen ei kyllä paljon houkuta. Olen myös päätellyt, että tällä miehellä voisi olla alkoholiongelma ilmeisesti.. koska hän tekee sitä samaa. Rööki suupielessä hän myös usein on ja en tiedä olisiko joskus jopa käyttänyt jotain huumeita... ihan kun olisin myös joskus nähnyt hänellä paljon tatuointeja... toisaalta hän taas vaikuttaa ihan kunnolliselta, asuu ilmeisesti kanssa tässä lähellä, hänellä on hyvä auto ja ajokortti ilmeisesti tai jonkun autolla aina välillä ajelee... hänellä ilmeisesti näyttäisi myös olevan pieni lapsi ja veikkaan että edellisestä suhteesta koska ei hän kenenkään naisen kanssa erityisesti tuossa terassilla istu tai siellä pubissa ole... toisaalta hän taas vaikuttaa hirveän tunnekylmältä henkilöltä, tulee mieleen ihan oma isäni, joka oli myös alkoholisti ja aika tunteeton ja narsisti hän onnistui aina välillä olemaan, kuppia kului joka päivä, alkoholi siis selvästi muuttaa jotenkin ihmisen aivoja, tuhoaa aivosoluja yms... Niin kummasti mä kuitenkin tätä äijää kohtaan vetovoimaa tunnen! mietin itsekin että miten se on mahdollista? jos se äijä on jotain 40v+ ja alkoholisti... en kyllä tajua. Ainakaan se äijä ei osota minkäänlaista kiinostusta mua kohtaan... ja hyvä vaan niin.. koska se nimenomaan tuntuu kuitenkin sellaselta aika tunnekylmältä henkilöltä ja jos sillä on vielä alkoholiongelmakin ja mulla on nyt elämässä kaikkea muuta, et emmä pysty mihinkään parisuhteeseen tai deittailuun keskittymään... sitten toisaalta, voihan ihminen taas olla sellanen et sen on muuten vaan vaikee ilmasta tunteita, esim. ujo. Mutta miten on, tunteeko hän kanssa mua kohtaan jotain outoa vetovoimaa, mutta ei vaan näytä sitä koska ajattelee etten ole kiinostunut tms? Ne muut pulit taas on pikkusen liiankin avoimesti vetovoimaa mua kohtaan ilmasseet...