Onko vetovoima usein molemminpuoleista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amanda.

Vieras
Hei! minulla on tälläinen jännä tilanne. Olen parikymppinen nuori nainen ja asun lähellä yhtä pubia. Siellä yleensä istuu 40v+ ihmisiä. Olen kiinittänyt erityisesti yhteen mieheen huomiota, en osaa päättää onko hän mielestäni hyvännäköinen vai ei... enkä osaa tarkalleen myöskään arvioida ikää, koska toisaalta kun hän pyörii selvästi niiden yli nelikymppisten miesten kanssa niin hänkin voisi olla erittäin hyvännäköinen ja nuoren oloinen nelikymppinen, sitten toisaalta jos hän ei pyörisi näiden 40-50vuotiaiden ihmisten kanssa, voisin luulla häntä hyvinkin ulkonäöltään 30-35vuotiaaksi... sen tiedän että ainakin nuo monet pubissa istuvat henkilöt ovat alkoholisoituneita, koska istuvat siellä aamusta ehtooseen, joka päivä, kaljatuoppi kädessä. Eli sellainen ei kyllä paljon houkuta. Olen myös päätellyt, että tällä miehellä voisi olla alkoholiongelma ilmeisesti.. koska hän tekee sitä samaa. Rööki suupielessä hän myös usein on ja en tiedä olisiko joskus jopa käyttänyt jotain huumeita... ihan kun olisin myös joskus nähnyt hänellä paljon tatuointeja... toisaalta hän taas vaikuttaa ihan kunnolliselta, asuu ilmeisesti kanssa tässä lähellä, hänellä on hyvä auto ja ajokortti ilmeisesti tai jonkun autolla aina välillä ajelee... hänellä ilmeisesti näyttäisi myös olevan pieni lapsi ja veikkaan että edellisestä suhteesta koska ei hän kenenkään naisen kanssa erityisesti tuossa terassilla istu tai siellä pubissa ole... toisaalta hän taas vaikuttaa hirveän tunnekylmältä henkilöltä, tulee mieleen ihan oma isäni, joka oli myös alkoholisti ja aika tunteeton ja narsisti hän onnistui aina välillä olemaan, kuppia kului joka päivä, alkoholi siis selvästi muuttaa jotenkin ihmisen aivoja, tuhoaa aivosoluja yms... Niin kummasti mä kuitenkin tätä äijää kohtaan vetovoimaa tunnen! mietin itsekin että miten se on mahdollista? jos se äijä on jotain 40v+ ja alkoholisti... en kyllä tajua. Ainakaan se äijä ei osota minkäänlaista kiinostusta mua kohtaan... ja hyvä vaan niin.. koska se nimenomaan tuntuu kuitenkin sellaselta aika tunnekylmältä henkilöltä ja jos sillä on vielä alkoholiongelmakin ja mulla on nyt elämässä kaikkea muuta, et emmä pysty mihinkään parisuhteeseen tai deittailuun keskittymään... sitten toisaalta, voihan ihminen taas olla sellanen et sen on muuten vaan vaikee ilmasta tunteita, esim. ujo. Mutta miten on, tunteeko hän kanssa mua kohtaan jotain outoa vetovoimaa, mutta ei vaan näytä sitä koska ajattelee etten ole kiinostunut tms? Ne muut pulit taas on pikkusen liiankin avoimesti vetovoimaa mua kohtaan ilmasseet...

Voi prkle pelastaudu kun viela voit. Ostat kausikortin terapiaan ja menet hoidattamaan menneisyyttasi. Ala koskaan enaa hengaile missaan epamaaraisissa kaljakuppiloissa vaan ela normaalia elamaa ikaistesi seurassa. Alkoholistien traumatisoituneilla lapsilla on suurempi vaara alkoholisoitua itsekin.

Voi prkle pelastaudu kun viela voit. Ostat kausikortin terapiaan ja menet hoidattamaan menneisyyttasi. Ala koskaan enaa hengaile missaan epamaaraisissa kaljakuppiloissa vaan ela normaalia elamaa ikaistesi seurassa. Alkoholistien traumatisoituneilla lapsilla on suurempi vaara alkoholisoitua itsekin.

Onko tässä joku sanonut että minä hengailen heidän kanssa? :D ei. Niin pyysin vaan vastausta siihen asiaan mitä kysyin. Tämä ei ollut vastaus siihen. Ja kyllä minä joskus baarissa käyn, sinä et päätä siitä ja minulla on monen ikäisiä kavereita. Niitä nelikymppisiäkin. Nyt aikuisiällä, huomaan jännästi että alan pitämään joitakin yli 40-vuotiaita miehiäkin komeina ja kiinostavina.. tai en näe siinä myöskään mitään kamalaa, viettää 40-vuotiaan naisen kanssa aikaa, mitä olisin nähnyt joitakin vuosia sitten.. Ei minun luonteella minusta tule ikinä alkoholistia. Juon harvoin ja vähän ja välitän terveistä elämäntavoista ja opiskelin niihin liittyvän ammatinkin. Että niin.

Jaa-a, mitäpä tuohon vois sanoa. Voihan se tuntea vetoa suhun tai sit ei. Mitä väliä, jos et nyt kuitenkaan lähempää tuttavuutta halua? Älä hanki ikävyyksiä :)

Voi herran jestaas! Kasva aikuiseksi, ja ole ikäistesi kanssa! Jos sinulla ei ole mitään seurustelukokemusta, niin älä hyvä ihminen aloita sitä jonkun nelikymppisen alkoholistin kanssa.

Vaikka provohan tämä taisi olla...

Jaa-a, mitäpä tuohon vois sanoa. Voihan se tuntea vetoa suhun tai sit ei. Mitä väliä, jos et nyt kuitenkaan lähempää tuttavuutta halua? Älä hanki ikävyyksiä :)

Ei mulla ole koskaan ollut tapana hankkia ikävyyksiä. Kyllä mulla ihan normaalisti järki päässä pelaa. :) Miksi luulit että ei pelaisi?

Ja ei kai sillä mitään väliä. Jäin vaan miettimään. Tulee aina välillä vähän vaivaantunut olo, kun törmätää kuitenkin tuossa pubin edessä usein, kun kävelen sen ohi mm. kauppaan ja aistin sellaista jännitettä meidän välillä tai ainakin itse häntä kohtaan...

Ja koen sen jännitteen seksuaaliseksi. En osaa sitä muuhunkaan yhdistää, kun ei ole syitä...

Voi herran jestaas! Kasva aikuiseksi, ja ole ikäistesi kanssa! Jos sinulla ei ole mitään seurustelukokemusta, niin älä hyvä ihminen aloita sitä jonkun nelikymppisen alkoholistin kanssa.

Vaikka provohan tämä taisi olla...

Niin, pakkohan tän on provon olla. :D eihän sitä ikinä voi tuntea seksuaalista vetovoimaa ketään outoakaan tyyppiä kohtaan, sellainenhan on ihan avaruuskvanttifysiikan tasolla! Voi herran jestas, jestas, sentään näitä - voi herran jestas mummoja! ja ainiin, kasva itse aikuiseksi. Ja kyllä olen ikäistenikin kanssa, mutta olen myös nuorempien kanssa mutta myös vanhempien kanssa ja se ei ole sinun "ongelma", eikä kyllä kenenkään muunkaan. Korkeintaan omani. Ja minulla on kyllä enemmän seurustelukokemusta kun luoja sietää... millonkahan mä sen alotin, ainiin olisinkohan mä ollut jotain 11? ja ei kyllä nyt tulis muutenkaan ihan ensimmäisenä mieleen alottaa parisuhdetta nelikymppisen alkoholistin kanssa... että opetteleppa sinä vanha kaakka lukemaan ensin tekstit, ennen kun tulet kommentoimaan.

Niin, pakkohan tän on provon olla. :D eihän sitä ikinä voi tuntea seksuaalista vetovoimaa ketään outoakaan tyyppiä kohtaan, sellainenhan on ihan avaruuskvanttifysiikan tasolla! Voi herran jestas, jestas, sentään näitä - voi herran jestas mummoja! ja ainiin, kasva itse aikuiseksi. Ja kyllä olen ikäistenikin kanssa, mutta olen myös nuorempien kanssa mutta myös vanhempien kanssa ja se ei ole sinun "ongelma", eikä kyllä kenenkään muunkaan. Korkeintaan omani. Ja minulla on kyllä enemmän seurustelukokemusta kun luoja sietää... millonkahan mä sen alotin, ainiin olisinkohan mä ollut jotain 11? ja ei kyllä nyt tulis muutenkaan ihan ensimmäisenä mieleen alottaa parisuhdetta nelikymppisen alkoholistin kanssa... että opetteleppa sinä vanha kaakka lukemaan ensin tekstit, ennen kun tulet kommentoimaan.

Lue tekstisi? Tekstisi on kuin teinin kirjoittamaa ajatuksenvirtaa, ei isoja kirjaimia, eikä oikeastaan mitään järkevää pointtiakaan. Muuta kuin rivien välistä se, että yrität vaivihkaa saada vahvistusta sille, että haluaisit suhteeseen jonkun alkoholisoituneen äijän kanssa. Millaisia vastauksia kuvittelit saavasi?

Naamapalmun määrä on jokseenkin kohdillaan tässä.

Thank you! :) no vika ei ole tällä kertaa kyllä kirjottajassa, vaan vastaajissa. Ihan sama mitä annatte ymmärtää. Kysyn asiallisesti että onko seksuaalinen vetovoima yleensä molemmin puoleista, mutta jännä pieneen yksinkertaiseen kysymykseen ei saa muilta aikuisilta ihmisiltä vastauksia. :) onko teidän aivojen sisältö todella noin yksinkertainen?. Vetovoiman kohde, ei tässä tietenkään ole kaikista parhain, mutta sitä kun ei yleensä voi itse määrätä....! ;) vai mitä tuumaat, kepsis?

Thank you! :) no vika ei ole tällä kertaa kyllä kirjottajassa, vaan vastaajissa. Ihan sama mitä annatte ymmärtää. Kysyn asiallisesti että onko seksuaalinen vetovoima yleensä molemmin puoleista, mutta jännä pieneen yksinkertaiseen kysymykseen ei saa muilta aikuisilta ihmisiltä vastauksia. :) onko teidän aivojen sisältö todella noin yksinkertainen?. Vetovoiman kohde, ei tässä tietenkään ole kaikista parhain, mutta sitä kun ei yleensä voi itse määrätä....! ;) vai mitä tuumaat, kepsis?

67830-What-if-I-told-you-I-didnt-rea-GBSr.jpeg

Lue tekstisi? Tekstisi on kuin teinin kirjoittamaa ajatuksenvirtaa, ei isoja kirjaimia, eikä oikeastaan mitään järkevää pointtiakaan. Muuta kuin rivien välistä se, että yrität vaivihkaa saada vahvistusta sille, että haluaisit suhteeseen jonkun alkoholisoituneen äijän kanssa. Millaisia vastauksia kuvittelit saavasi?

Eipä vissii. :D kysytkö sinä typerä apina todella minulta minkälaisia vastauksia kuvittelin saavani? kun katsos asian laita on näin. Mä en kuvittele mitään! koska kaiken sen mukavuuden saan enemmän sillä, että luen mitä ihmiset vastaa, ei niin että mun täytyy etukäteen kuvitella jotain. :) ja mä olen oikeastaan ajatustyöni tämän asian suhteen puhki käynyt, joten siksi tulin kyselemään että mitä muut miettii tuosta vetovoimasta noin yleisesti ja selitin siihen kaupan päälitteeksi myös oman tilanteen...

Mulle on aivan sama mitä sinä huru ukko tai akka, siellä pienessä päässäsi ajattelet! mä kirjotan just kanssa siihen tyyliin mikä mulle on luontevinta ja hyvinhän työ näytätte siitä selvän saavan... joten ei tarvii tulla sitä turpaansa soittaa ainakaan tähän suuntaan! soitappa vaikka oikealle tai vasemmalle, mutta oikea osoite ei ole tänne. =)

Eipä vissii. :D kysytkö sinä typerä apina todella minulta minkälaisia vastauksia kuvittelin saavani? kun katsos asian laita on näin. Mä en kuvittele mitään! koska kaiken sen mukavuuden saan enemmän sillä, että luen mitä ihmiset vastaa, ei niin että mun täytyy etukäteen kuvitella jotain. :) ja mä olen oikeastaan ajatustyöni tämän asian suhteen puhki käynyt, joten siksi tulin kyselemään että mitä muut miettii tuosta vetovoimasta noin yleisesti ja selitin siihen kaupan päälitteeksi myös oman tilanteen...

Mulle on aivan sama mitä sinä huru ukko tai akka, siellä pienessä päässäsi ajattelet! mä kirjotan just kanssa siihen tyyliin mikä mulle on luontevinta ja hyvinhän työ näytätte siitä selvän saavan... joten ei tarvii tulla sitä turpaansa soittaa ainakaan tähän suuntaan! soitappa vaikka oikealle tai vasemmalle, mutta oikea osoite ei ole tänne. =)

Kuule teini, pura teini-angstisi muualle. Ei ole kovin aikuista sinun käytöksesi täällä.
Kovin aggressiivinen puhetapa sinulla, paljon vielä elämässä opittavaa jos käyttäydyt ventovieraille ihmisille näin. Kukaan sulle jaksa vastata, kun ulosantisi on näin epämiellyttävää.

Kuule teini, pura teini-angstisi muualle. Ei ole kovin aikuista sinun käytöksesi täällä.
Kovin aggressiivinen puhetapa sinulla, paljon vielä elämässä opittavaa jos käyttäydyt ventovieraille ihmisille näin. Kukaan sulle jaksa vastata, kun ulosantisi on näin epämiellyttävää.

Ja lässyn läpätilääläälää taas kerran. :D :D :D

Sori, mutta en vaan ole enää teini. En itseasiassa ole ollut pariin vuoteen. ;)

Yhteistyössä