Olin sairaalassa osastolla, kotiin lähtiessä tavaroistani oli hävinnyt kello, sormukset ja kännykän laturi... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tii-";30240361]Jos voimia ja aikaa riittää niin kyselisin vielä sairaalalta. Pakkohan ainakin sen laturin hakeneen hoitajan on tietää palauttiko laturin oikeaan paikkaan, vai onko heillä jossain huoneessa ylimääräisiä latureita josta lainasi samanlaisen.[/QUOTE]

Tuskin löytyy vuonna 2011 kadonneita tavaroita enää.

Vaan mulla kävi sairaalassa kanssa niin että yritettiin vierittää syyt mun ja mun miehen niskoille kun mun tavarat olivat kadoksissa. Mut siirrettiin kirurgiselta osastolta teholle ja tehohoitojakson aikana oli mun tavarat ja omat vaatteet oli kadonneet. Väittivät että mun mies oli vienyt ne vuodeosastolta kotiin (no ei ollut) tai olin itse ne jonnekin sairaalassa antanut säilöön (hiukan hankalaa tiedottomassa tilassa).

Mun tavarat ja vaatteet kyllä lopulta löytyivät sieltä samaiselta vuodeosastolta, missä olin potilaana ennen ja jälkeen teho-osastojakson mutta tavaroiden löytymiseen asti sairaalan asenne oli se, että olin itse syypää niiden häviämiseen.

Soittele sinne osastolle jossa sanoit olleesi aluksi. Soittele sitten sinne jossa olit viimeksi. Sano molempiin, että teet rikosilmoituksen.

Kuulin joskus sellaisen jutun, että hoitaja oli elvytystilanteessa hävittänyt vahingossa potilaan hammasproteesin (ehkä mennyt jonkun roskien sekaan ja roskiin) hoitaja olisi ollut korvausvastuullinen, mutta ammattiliiton vakuutus korvasi

Mun mummilta varastettiin ensin omat vihkisormukset sormista ja kun alkoi käyttää edesmenneen miehensä sormusta, niin sekin.

Ahdistaa edelleen, vaikka Mummi on jo kuollut ja tästä on aikaa.

[QUOTE="tii-";30240361]Jos voimia ja aikaa riittää niin kyselisin vielä sairaalalta. Pakkohan ainakin sen laturin hakeneen hoitajan on tietää palauttiko laturin oikeaan paikkaan, vai onko heillä jossain huoneessa ylimääräisiä latureita josta lainasi samanlaisen.

Tuskin löytyy vuonna 2011 kadonneita tavaroita enää.

Vaan mulla kävi sairaalassa kanssa niin että yritettiin vierittää syyt mun ja mun miehen niskoille kun mun tavarat olivat kadoksissa. Mut siirrettiin kirurgiselta osastolta teholle ja tehohoitojakson aikana oli mun tavarat ja omat vaatteet oli kadonneet. Väittivät että mun mies oli vienyt ne vuodeosastolta kotiin (no ei ollut) tai olin itse ne jonnekin sairaalassa antanut säilöön (hiukan hankalaa tiedottomassa tilassa).

Mun tavarat ja vaatteet kyllä lopulta löytyivät sieltä samaiselta vuodeosastolta, missä olin potilaana ennen ja jälkeen teho-osastojakson mutta tavaroiden löytymiseen asti sairaalan asenne oli se, että olin itse syypää niiden häviämiseen.
[/QUOTE]

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä