M
"maman"
Vieras
Poika on ekaluokkalainen.
Maanantaina koulua on neljä tuntia ja siihen päälle tunnin näytelmäkerho.
Tiistaina neljä tuntia koulua ja iltapäivällä 2 tuntia fudista.
Keskiviikkona neljä tuntia koulua ja koulun jälkeen tunnin liikkakerho.
Torstaina neljä tuntia koulua eikä mitään muuta.
Perjantaina kolme tuntia koulua ja illalla fudista 1 1/2 tuntia.
Lauantaina iltapäivällä fudista 1 1/2 tuntia.
Sunnuntaina aamupäivällä jumppa 1 1/2 tuntia.
Poika ei ole iltapäiväkerhossa, koska olen kotona pikkusisarusten kanssa. Lapsi on näitä juttuja halunnut itse alkaa harrastaa eikä häntä joudu koskaan harrastuksiin pakottamaan. Pojan muutaman kaverin äiti on kauhistellut harrastemäärää. Onko teistä tässä liikaa? Poika ei valita väsymystä, energiaa riittäisi vielä pariin juoksulenkkiin iltaisin. Miten paljon teillä harrastetaan? Mikä on teistä liikaa?
Maanantaina koulua on neljä tuntia ja siihen päälle tunnin näytelmäkerho.
Tiistaina neljä tuntia koulua ja iltapäivällä 2 tuntia fudista.
Keskiviikkona neljä tuntia koulua ja koulun jälkeen tunnin liikkakerho.
Torstaina neljä tuntia koulua eikä mitään muuta.
Perjantaina kolme tuntia koulua ja illalla fudista 1 1/2 tuntia.
Lauantaina iltapäivällä fudista 1 1/2 tuntia.
Sunnuntaina aamupäivällä jumppa 1 1/2 tuntia.
Poika ei ole iltapäiväkerhossa, koska olen kotona pikkusisarusten kanssa. Lapsi on näitä juttuja halunnut itse alkaa harrastaa eikä häntä joudu koskaan harrastuksiin pakottamaan. Pojan muutaman kaverin äiti on kauhistellut harrastemäärää. Onko teistä tässä liikaa? Poika ei valita väsymystä, energiaa riittäisi vielä pariin juoksulenkkiin iltaisin. Miten paljon teillä harrastetaan? Mikä on teistä liikaa?