Muslimit suunnittelivat teurastavansa tavallisen norjalaisen perheen ja julkaista teurastuksen netissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monikulttuuria...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eivät kaikki kristitytkään tapa, raiskaa ja polta lapsia noitina, vaikka kristittyjä on miljoonia. Se, että on muslimi ei tarkoita, että hyväksyy muiden tappamisen. Eikä se, että on kristitty tarkoita, että murhaa vääräuskoisia. Jotenkin näissä uutisissa aina unohtuu se maltillisten muslimien ääni. Koska heitä on, paljon. Pelottaako?

Mua ainakin pelottaa uhka joutua päättömäksi, eikö sua sitten pelota?

Eivät kaikki kristitytkään tapa, raiskaa ja polta lapsia noitina, vaikka kristittyjä on miljoonia. Se, että on muslimi ei tarkoita, että hyväksyy muiden tappamisen. Eikä se, että on kristitty tarkoita, että murhaa vääräuskoisia. Jotenkin näissä uutisissa aina unohtuu se maltillisten muslimien ääni. Koska heitä on, paljon. Pelottaako?

Sulla on vähän väärä käsitys Jeesuksen opetuksista jos sun mielestä tosikristityn pitäisi tappaa ja raiskata. Koko uskonto perustuu Jeesuksen juttuihin ja se tiivisti koko sanomansa "rakasta Jumalaa, rakasta lähimmäistäsi". Tosimuslimi taas seuraa profeetta Mohammedin esimerkkiä ja harrastaa seksiä lapsien kanssa kuten profeetta Mohammedkin teki jne.

Sulla on vähän väärä käsitys Jeesuksen opetuksista jos sun mielestä tosikristityn pitäisi tappaa ja raiskata. Koko uskonto perustuu Jeesuksen juttuihin ja se tiivisti koko sanomansa "rakasta Jumalaa, rakasta lähimmäistäsi". Tosimuslimi taas seuraa profeetta Mohammedin esimerkkiä ja harrastaa seksiä lapsien kanssa kuten profeetta Mohammedkin teki jne.

Entä juutalaiset? Mitä mieltä olet heistä?

Miksi täytyy jatkuvasti vetää nazikortti hihasta ja viitata juutalaisten kuolemiin keskitysleirillä?
Eikö nazeja muka pysäytetty pommeilla ja luodeilla, häh?
Tässä ei taidettu myöskään riidellä siitä, että, mikä satukirja oli oikeassa.

Yritätkö tosiaan puolustella naisten halventamista ja päiden katkontaa, koska allah eikä jumala?
Onko pahempaa rasistia olemassakaan, kuin vääräuskoisilta päitä katkova muslimi?

[QUOTE="pelottaa";30284358]Mua ainakin pelottaa uhka joutua päättömäksi, eikö sua sitten pelota?[/QUOTE]

Mikä tahansa ääriryhmä ja ääriaatteen kannattajat huolestuttavat minua. Myös nämä palstan valopäät, jotka kuluttavat aikansa huutamalla mamua, yllätysrakastelua, muslimit tappaa jauhamista. Minua huolestuttaa todella paljon. Etenkin, kun juuri hekin ovat osa tätä ongelmaa. Pelko ja ennakkoluulo on hyvä kasvualusta uusille ääriryhmien jäsenille. Halveksitaan vaan ja ollaan rasistisia kokonaisia ryhmiä kohtaan. Te kannatte osaltanne vastuun siitä.

Minä käsitän väärin Jeesuksen opetuksen? MINÄ? Kuulunko johonkin kristittyyn ääriryhmään, joka tulkitsee raamattua omien poliittisten ja uskonnollisten päämäärieni mukaan? Joka saarnaa vihaa? Kyllä heitä löytyy, valitettavasti. Sinä selvästi haastelet täällä meille tosirakkautta ja lähimmäisen hyväksyntää. Eikö vaan. Hyvä kristitty *taputtaa päähän*

Mikä tahansa ääriryhmä ja ääriaatteen kannattajat huolestuttavat minua. Myös nämä palstan valopäät, jotka kuluttavat aikansa huutamalla mamua, yllätysrakastelua, muslimit tappaa jauhamista. Minua huolestuttaa todella paljon. Etenkin, kun juuri hekin ovat osa tätä ongelmaa. Pelko ja ennakkoluulo on hyvä kasvualusta uusille ääriryhmien jäsenille. Halveksitaan vaan ja ollaan rasistisia kokonaisia ryhmiä kohtaan. Te kannatte osaltanne vastuun siitä.

Eikö se ole ihan normaali reaktio, että se luonnostaan tuntuu ikävältä jos viattomia kidutetaan ja tapetaan? Ja entäs ne ennakkoluulot... väitätkö, ettei ennakkoluuloissa ole ikinä mitään perää? Esimerkiksi että mustalaiset ovat uhreja kun heillä on sellainen maine, että he ovat ahkeria varastamaan? Kaikki tuntemani mustalaiset ovat olleet vankilassa rötöksiensä takia. Eräs lähisukulaiseni myös ryöstettiin mustalaisen toimesta. Myös kaupankassahommia tekevät ystäväni ympäri Suomea ovat kaikki sanoneet, että mustalaiset yrittävät aina varastaa jotakin kun liikkeessä käyvät. Kuka on syyllinen mustalaisten huonoon maineeseen? Kaikki muut paitsi mustalaiset vai? Olenko ennakkoluuloinen jos olen varuillani heidän kanssaan?

Minä käsitän väärin Jeesuksen opetuksen? MINÄ? Kuulunko johonkin kristittyyn ääriryhmään, joka tulkitsee raamattua omien poliittisten ja uskonnollisten päämäärieni mukaan? Joka saarnaa vihaa? Kyllä heitä löytyy, valitettavasti. Sinä selvästi haastelet täällä meille tosirakkautta ja lähimmäisen hyväksyntää. Eikö vaan. Hyvä kristitty *taputtaa päähän*

Mitä tekemistä tuollaisella porukalla on kristinuskon ja Jeesuksen opetusten kanssa? Sama kun jos TPS-fani rikkoisi ikkunoita ja siitä syytettäisiin Hannu Jortikkaa, koska hän on joskus vuosia sitten valmentanut TPS:ää. Kristityt ovat Jeesuksen seuraajia ja Jeesuksen sanoma oli rakkaus. Minä kannatan loogista ajattelua.

Mua kyllä pelottaa tuo Isis. Kammottava järjestö! Harvemmin jaksan pelätä mitään mikä ei suoranaisesti liity omaan elämääni, mutta tuota pelkään. Samoin kun Venäjän ja Putinin touhuja tulee välillä jännitettyä. Sen verran kreisiä porukkaa nuo "kaksi" ovat.

Suosittelen jokaista katsomaan dokkarin "Honor diary".

Ko. dokkarissa itse islaminuskoiset sanovat ääneen sen, mitä länkkärit eivät uskalla.
Dokkarissa esiintyvät muslimit myös mm. valoittavat länkkäreiden suosiman "se on vain ääriryhmien tapa, ne on ne radikaalit, ei se uskonto vain kulttuuri"-tyyppisten argumenttien (keino sulkea silmänsä tai ainakin kääntää katse muualle) vahingollisuudesta.
Ja ylipäätään länkkäreiden rasistileiman pelon vahingollisuudesta niille, jotka islamin sairaista piirteistä kärsivät.

Kyseinen dokkari tosin käsittelee vain yhtä/tiettyjä muslimiyhteisöjen maailmanlaajuisia ongelmia eikä koske varsinaisesti ISIS:tä, mutta käsittelee silti niitä ongelmia, jotka vain pahenevat entisestään radikaaliryhmien voimistumisen myötä.
Siis niitä ongelmia, jotka ovat todellisia ja aivan liian laajoja radikaaleista huolimatta.

"Mitä tekemistä tuollaisella porukalla on kristinuskon ja Jeesuksen opetusten kanssa? Sama kun jos TPS-fani rikkoisi ikkunoita ja siitä syytettäisiin Hannu Jortikkaa, koska hän on joskus vuosia sitten valmentanut TPS:ää. Kristityt ovat Jeesuksen seuraajia ja Jeesuksen sanoma oli rakkaus. Minä kannatan loogista ajattelua."

Taidat olla varsinainen valopää jos et ymmärtänyt mitä sdfssfdsd yrittää sinulle vääntää rautalangasta. Looginen ajattelu my ass.

Se on juuri näin!!

"Muslimeilla ei ole mitään ennakkoluuloja eikä rasistisia asenteita?"

Kenellä tahansa ryhmällä voi olla rasistisia asenteita ja ennakkoluuloja. Kaikissa uskonnoissa voi kyteä ääriliikkeen siemen. Aatteet voivat muuttua teurastukseksi jos se on pyrkimys.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30283989:
mitäköhän nuo luulee voittavansa/saavansa tollasella toiminnalla. se ei ole vielä minulla ainakaan selvinny.

Uskoisin tavoitteena olevan inspiroida radikalisoituneita muslimeja terroritekoihin ja myös niitä rauhallisempia muslimeja radikalisoitumaan. Esim. sarjamurhatapauksissa poliisi pelkää ns. copycatteja ja siksi jätetään yksityiskohtia teoista kertomatta, jotta kukaan kaheli ei innostu. Nyt kun teot kuvataan ja laitetaan nettiin kaikkien nähtäväksi niin tekijät saa länsimedialta antisankarin viitan ja omiltaan ihan tavan sankarinviitan. Siinä motivaatiota seuraavalle hullulle kerrakseen.

Että ihmiset kokevat tarpeelliseksi puolustella niin perkeleesti muslimeja,.. Lähdetään nyt siitä että "jotkut" muslimit vieläkin tänä armon vuonna 2014 käyttävät sarian lakia, on esimerkiksi mahdollista saada kivitystuomio suutelemalla toista ihmistä.

Kannattaa tutustua kyseiseen uskontoon niin ei välttämättä enää olekkaan se ajatus sellainen että haluanpa muslimiperheen tuohon naapuriin asumaan..
PS: en ole rasisti mutta sata kertaa mielummin otan vaikka 10x enemmän aasialaisia SUomeen kuin muslimeja.

Voi katsella mihin näitä ihmisiä onm opetettu uskomaan, selventää varmaan vähän sitäkin miksi he voivat murhata kenet tahansa ilman tunnontuskia..
http://personal.inet.fi/koti/esko.tienhaara/uutisia/Sharialaista.htm

Yhteistyössä