Apteekin oma raskaustesti puikko, kokemuksia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaustesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaustesti

Vieras
Onko kokemuksia noista testeistä, tuleeko niihin viivanpaikkaa ?
Eka kerran testasin tuolla apteekin omalla.
Epäselvä tulos ja varmaan tulkittava negatiiviseksi.

Vieras, viimeistään perjantaina, minulla on vaihteleva kierto 21-28, kp : ta en ole täysin varma, 24-27 välillä varmaan kp, edelliset menkat oli elokuun loppupuolella. Ei ole myöhässä viellä.

Ei kannata hätäillä noiden testien kanssa :) Tekee vasta kun on varmasti myöhässä.

Niin ei kannata hätäillä, mutta menkkaoireita ollut torstaista lähtien, pientä etomista, pari yötä sitten pari pisaraa verta pöntöön ja pientä tuhrua, ei muuta vuotoa, ei valkkaria eikä lorahtelua, kuten yleensä ja jos olen raskaana, niin joutuu lääkitystä muutamaan.

Ikinä en ole Apteekin omaan saanut viivanpaikkaa, joka kerta olen raskaana ollut kun siihen on jotain tullut (3x), ja negat on ollu täysin puhtaita negoja.

Hyvin hyvin hento haamu oli näkyvissä jo rv 3+2, selkeä haalea viiva jo rv 3+4. Testasin siis sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa, mutta ovulaatio olikin viikon myöhässä ja ultrassa selvisi että olin saanut positiiviset tulokset jo noin aikaisin.

Sinuna testaisin parin päivän päästä uudestaan mutta hyvältä näyttää, Apteekin omassa ei ole viivanpaikkaa.

Yhteistyössä