Kolmea mamua epäillään terroristisessa tarkoituksessa tehdystä murhasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monikulttuurista säpinää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tiina";30332450]Oikeasti? Voi huokaus.[/QUOTE]

Mitä? Ei jutussa ollut mitään mainintaa mistään maahanmuuttajista.

"Epäillyt ovat Suomen kansalaisia. Keskusrikospoliisi otti miehet kiinni tiistaina pääkaupunkiseudulla. "

Pääkaupunkiseudulla asustelevia suomalaismiehiä. Että se siitä.

Mitä? Ei jutussa ollut mitään mainintaa mistään maahanmuuttajista.

Pääkaupunkiseudulla asustelevia suomalaismiehiä. Että se siitä.

"MTV uutisoi tiistaina, että miehet kuuluvat ääri-islamilaiseen ISIS-järjestöön."

Meinaatko että ihan Pekka, Martti ja Jussi ovat olleet kyseessä? Vai Abdullah, Muhammemed ja Faisal? Toki kaikilla heillä suomen kansalaisuus, mutta kumpaa kaverusjoukkoa veikkaat?

[QUOTE="tiina";30332472]"MTV uutisoi tiistaina, että miehet kuuluvat ääri-islamilaiseen ISIS-järjestöön."

Meinaatko että ihan Pekka, Martti ja Jussi ovat olleet kyseessä? Vai Abdullah, Muhammemed ja Faisal? Toki kaikilla heillä suomen kansalaisuus, mutta kumpaa kaverusjoukkoa veikkaat?[/QUOTE]

Tarkemman tiedon puutteessa on mahdoton vetää johtopäätöksiä. En osaa sanoa kumpaa veikkaisin.

[QUOTE="tiina";30332509]Niin tai ehkä se vaan joillekin helpompi leikkiiä tyhmää ja tietämätöntä, kun laittaa simmut kiinni eikä usko siihen niin sitä ei ole tapahtunut.

Tai sit kun on vaan päättänyt et näin on niin onhan sen oltava.[/QUOTE]

Sä et taida leikkiä. Päätin näin.

[QUOTE="tiina";30332432]Hys hys nyt, näistä pitää olla ihan hiljaaaaaa...[/QUOTE]

Mene nyt jo huit helvettiin mun ketjusta. Tämä on mun ketju, eikä sulla ole mitään oikeutta tulla aukomaan typerää päätäsi mun ikiomaan ketjuun.

Nih!

[QUOTE="tiina";30332509]Niin tai ehkä se vaan joillekin helpompi leikkiiä tyhmää ja tietämätöntä, kun laittaa simmut kiinni eikä usko siihen niin sitä ei ole tapahtunut.

Tai sit kun on vaan päättänyt et näin on niin onhan sen oltava.[/QUOTE]

Mene nyt jo pjärskeleen idiootti-ämmä pois mun ketjusta! Mistä näitä idiootteja oikein sikiää?

Yhteistyössä