Olen JO-fani ja Bojan-fani ja kyllä ärsyttää nämä haukkumiset, mutta samalla ne haukkumiset on niin kaukaahaettuja (Bojan hiiri? Mies, joka on käynyt draamalukiota ja esiintynyt pienestä pitäen ja on aina kaikkialla bileiden keskipiste. Tai JO humppabändi? On tunnustettu erittäin kovaksi livebändiksi ja saanut siitä kehuja kaikilta.). Minusta nämä JO haukkumiset on oikeasti vaan säälittäviä "minä haukun sitä, kun joku haukkuu minun pitämääni artistia" ja tavallaan vähän ymmärränkin, koska K:ta haukutaan niin ilkeällä tavalla. Välillä reagoin mutta aika usein vain hymähdän ja ohitan.
K ei ole paras laulaja, joten on helppo iskeä lauluääneen. Siinä on totuudensiemen. K:lla on kiistatta pötsiä. On helppo haukkua häntä siitä ja ylipäätään ilkeillä ulkonäön suhteen. K esittää kömpelöjä vitsejä ja puhuu rallienglantia. Helppo haukkua jälleen. K:lla on vain ammattitutkinto. Helppo haukkua. Ja sellainen haukkuminen on epäreiluinta, jossa puhutaan ihmisen henkilökohtaisista ominaisuuksista ja tehdään niistä heikkouksia.
Vaikka en fanita K:ta, en kestä yhtään hänen haukkumistaan. Olen ollut koulukiusattu, joten olen erittäin herkillä kaikenlaisen kiusaamisen suhteen, ja vaikka fanitan JO:ta, ovat nämä olleet aina niitä koulun suosittuja tähtiä. K on ollut se erilainen, outo ja jota haukutaan ja jolle nauretaan. Hän ei itse niistä nykyään välitä (mikä on aivan ihanaa), mutta minä välitän. Siksi siis olen hänen ritari valkoisen ratsun kera. Pahoittelut siitä.