Suomalainen nuoriso joutuu pelkäämään mamuja suvisten hyssyttelyn takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monikulttuuri tuo pelon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja maahanmuuttajataustaiset ja muut monikulttuuriset nuoret ja lapset joutuvat pelkäämään suomalaisidioottien kostoa. Mä oon 100% suomalaisista vanhemmista syntynyt mutta piirteiltäni eksoottinen ja mun lapset ovat puoliksi ulkomaalaisia. Meidän päälle on syljetty (vauvanvaunuihin jopa), on käsketty palata kotimaahan (siis minne), 3 vuotiaalle huudettu bussissa vitun neekeriä, ja lista jatkuu ja jatkuu. Kun suomalaismummo tulee ja sylkee vauvanvauhuihin niin siinä jää itsekin sanattomaksi. Me ollaan päästy vielä vähällä, tutut ovat saanet ihan väkivaltaa osakseen :/ kiitos Suomi!

Ja maahanmuuttajataustaiset ja muut monikulttuuriset nuoret ja lapset joutuvat pelkäämään suomalaisidioottien kostoa. Mä oon 100% suomalaisista vanhemmista syntynyt mutta piirteiltäni eksoottinen ja mun lapset ovat puoliksi ulkomaalaisia. Meidän päälle on syljetty (vauvanvaunuihin jopa), on käsketty palata kotimaahan (siis minne), 3 vuotiaalle huudettu bussissa vitun neekeriä, ja lista jatkuu ja jatkuu. Kun suomalaismummo tulee ja sylkee vauvanvauhuihin niin siinä jää itsekin sanattomaksi. Me ollaan päästy vielä vähällä, tutut ovat saanet ihan väkivaltaa osakseen :/ kiitos Suomi!

Valehtele vähemmän.

[QUOTE="Jännittäjä";30339489]Jännästi suorassa suhteessa neegerlööffien lukumäärän kanssa.[/QUOTE]

Mitä enemmän mamuja sitä enemmän pahoinpitelyjä ja raiskauksia.

ai nytkö vasta ihmisille valkenee et öiseen aikaan ei kannata liikkua yksin?
samoja valistuksia sitä on kuultu jo 80-luvulla, miten joltain on jäänyt asia ymmärtämättä?

[QUOTE="joopajoo";30339299]Valehtele vähemmän.[/QUOTE]

Niinhän te aina sanotte, kun joku puhuu rasismista. Kun ei sitä täällä kuulemma ole, joo niin mäkin luulin, kunnes sain itse kokea. Mua suututtaa just sunlaiset ihmiset, jotka heti vetää valehtelukortin, mun tuttava pahoinpideltiin pankkiautomaatilla keskellä päivää ja hänen rattaissa istuvaa lastaan uhattiin puukolla. Suomessa. Että näin.

Samat kokemukset. Meillä lapset pelkäävät nyt eniten suomalaisia aikuisia, jotka uhoavat nettipalstoilla hakkaamisilla ja jopa tappamisella. :(

Suomen päättäjät ovat pilanneet lopullisesti tämän lintukodon. Entiseen onnelaan ei ole enää paluuta, koska tänne on pakko raahata jatkuvalla syötöllä lisää ulkomailta eläteiksi elintasopummeja ja raiskaajamamuja.

Alkuperäinen kirjoittaja näinon;30339976:
Suomen päättäjät ovat pilanneet lopullisesti tämän lintukodon. Entiseen onnelaan ei ole enää paluuta, koska tänne on pakko raahata jatkuvalla syötöllä lisää ulkomailta eläteiksi elintasopummeja ja raiskaajamamuja.

Onko raiskaaja Matti Putkonen, persefinnit myös mamu?

Nyt jännittää tuokin, että suomessa joku suomalainen on joskus tehnyt suomalaiselle rikoksen, josta täytyy jauhaa aina vaan ja uudestaan!
Miten hemmetissä se on mahdollista että näin kävi?? ?

Nyt oikees ... vähän suhteellisuudwn tajua. Ei kantasuomalaisista joka kolmas riehu kuin apina.

Niinhän te aina sanotte, kun joku puhuu rasismista. Kun ei sitä täällä kuulemma ole, joo niin mäkin luulin, kunnes sain itse kokea. Mua suututtaa just sunlaiset ihmiset, jotka heti vetää valehtelukortin, mun tuttava pahoinpideltiin pankkiautomaatilla keskellä päivää ja hänen rattaissa istuvaa lastaan uhattiin puukolla. Suomessa. Että näin.

Mamut harjoittavat raakaa rasismia suomalaisia kohtaa, mutta sitä ei lasketa.

Yhteistyössä