M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja maahanmuuttajataustaiset ja muut monikulttuuriset nuoret ja lapset joutuvat pelkäämään suomalaisidioottien kostoa. Mä oon 100% suomalaisista vanhemmista syntynyt mutta piirteiltäni eksoottinen ja mun lapset ovat puoliksi ulkomaalaisia. Meidän päälle on syljetty (vauvanvaunuihin jopa), on käsketty palata kotimaahan (siis minne), 3 vuotiaalle huudettu bussissa vitun neekeriä, ja lista jatkuu ja jatkuu. Kun suomalaismummo tulee ja sylkee vauvanvauhuihin niin siinä jää itsekin sanattomaksi. Me ollaan päästy vielä vähällä, tutut ovat saanet ihan väkivaltaa osakseen :/ kiitos Suomi!
HS: Täällä nuoret hakkaavat eniten - katso top 10 kaupungit - Ilta-Sanomat
Helsinki on asukaslukuun suhteutettuna väkivaltaisin nuorison suhteen. Joensuun tilanne on taas varsin hyvä. Eli sinänsä voi olla viisasta varustautua.
Tuota syljeskelyäkin tapahtuu, mutta se ei ole yhtä vakavaa kuin väkivalta.
Skinit ovat rauhoittaneet Jenssin.![]()
Mitä enemmän mamuja sitä enemmän pahoinpitelyjä ja raiskauksia.
Ja maahanmuuttajataustaiset ja muut monikulttuuriset nuoret ja lapset joutuvat pelkäämään suomalaisidioottien kostoa. Mä oon 100% suomalaisista vanhemmista syntynyt mutta piirteiltäni eksoottinen ja mun lapset ovat puoliksi ulkomaalaisia. Meidän päälle on syljetty (vauvanvaunuihin jopa), on käsketty palata kotimaahan (siis minne), 3 vuotiaalle huudettu bussissa vitun neekeriä, ja lista jatkuu ja jatkuu. Kun suomalaismummo tulee ja sylkee vauvanvauhuihin niin siinä jää itsekin sanattomaksi. Me ollaan päästy vielä vähällä, tutut ovat saanet ihan väkivaltaa osakseen :/ kiitos Suomi!
Mitä enemmän mamuja sitä enemmän pahoinpitelyjä ja raiskauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja näinon;30339976:Suomen päättäjät ovat pilanneet lopullisesti tämän lintukodon. Entiseen onnelaan ei ole enää paluuta, koska tänne on pakko raahata jatkuvalla syötöllä lisää ulkomailta eläteiksi elintasopummeja ja raiskaajamamuja.
Samat kokemukset. Meillä lapset pelkäävät nyt eniten suomalaisia aikuisia, jotka uhoavat nettipalstoilla hakkaamisilla ja jopa tappamisella.![]()
Niinhän te aina sanotte, kun joku puhuu rasismista. Kun ei sitä täällä kuulemma ole, joo niin mäkin luulin, kunnes sain itse kokea. Mua suututtaa just sunlaiset ihmiset, jotka heti vetää valehtelukortin, mun tuttava pahoinpideltiin pankkiautomaatilla keskellä päivää ja hänen rattaissa istuvaa lastaan uhattiin puukolla. Suomessa. Että näin.
Mitä enemmän persefinnejä, sitä enemmän pahoinpitelyjä ja raiskauksia.