Raivostuttava ukko!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras..

Vieras
Voi jumalauta. Olen viime viikkojen aikana maininnut miehelle useamman kerran siitä, ettei tarttis olla ihan joka ilta menolla. Että viettäisi aikaa perheensä kanssa tai edes lastensa, jotta minäkin vapautuisin välillä tekemään muutakin kuin olemaan aina kotona/lasten kanssa. Ihan nätisti olen maininnut, eikä siinä mitään...

Eräänä iltana paloi käpy. Mies sanoi käyvänsä nopeasti kaupassa, jotta pääsen sen jälkeen lenkille. Näin oli sovittu. No, mies meni läheiseen pikkukauppaan... Ja viipyi. Ja viipyi. Viipymistään. Ensin kului puoli tuntia, sitten tunti, sitten puolitoista. Sitten soitin miehelle ja kysyin, että mikä maksaa. Mies oli naapurissa istumassa. Ärähdin, että on se niin vitun vaikeaa pitää kiinni sovituista asioista. Mies löi luurin korvaan ja viipyi samaisella reissullaan vielä pari tuntia. Sanoi kotiin tullessaan että "Niin, kyllä mä ihan tahallani viivyin naapurissa ja päätin, että jokaisesta vittuilusta tulee lisätunteja." Olin sekä huvittunut mutta myös raivostunut; ennen kaikkea siitä että joku voi olla noin lapsellinen!

No, se keissi kyllä sovittiin sitten, mutta nyt on taas uusi asia.

Mulla oli aika työhaastatteluun. Mies tiesi, milloin mun on lähdettävä ja oli sovittu että mies hoitaa lapset haastatteluni ajan. No ei jumalauta, aika vain kuluu eikä ukkoa näy missään. Kun soitan ja kysyn, missä hän on, niin yhteisellä tutullamme käymässä. Tivaan, mitä hän siellä tekee vielä, syyttää tuttua että kun tänä vain puhuu ja puhuu.. No niin varmaan. Sanoin sitten, että alahan tulla kotiin - mun on lähdettävä sinne työhaastatteluun. Sanoin tämän ihan tavallisella äänensävyllä ja juuri noilla sanoilla, ja mies veti herneen klyyvariinsa. Arvaatteko? Mies ei tullut, en saanut hoitajaa siihen hätään mistään muualta ja työhaastattelu jäi. Kotiin tullessaan mies kysyy, että "Mitäs mä sanoin siitä vittuilusta?"

Mä en jaksa enää. Suksikoot helvettiin koko äijä.

Ihan oikein, mitäs auot sitä päätäs, toivotaan että eroatte, voit hommata jonkun kynnysmaton ja ressukan itellesi ja kohdella sitä kuin koiraa. Ilmeisesti tämä nykyinen miehesi on kyllästynyt sinun asenteeseen ja vittuiluun.

Vastauksiksi tuli sitten vaan pelkkää vi**uilua.

Mielestäni miehesi on törkeä. Miten voi olla, että se ei päästänyt sua työhaastatteluunkaan. Olet vankina kodissasi.

[QUOTE="oho";30367455]Vastauksiksi tuli sitten vaan pelkkää vi**uilua.

Mielestäni miehesi on törkeä. Miten voi olla, että se ei päästänyt sua työhaastatteluunkaan. Olet vankina kodissasi.[/QUOTE]

Mä oon mies ja taysin samaa mieltä vittu mikä vässykkä JSS

Ihan oikein, mitäs auot sitä päätäs, toivotaan että eroatte, voit hommata jonkun kynnysmaton ja ressukan itellesi ja kohdella sitä kuin koiraa. Ilmeisesti tämä nykyinen miehesi on kyllästynyt sinun asenteeseen ja vittuiluun.

Järkyttävä asenne tässä. Että toisen ei tarvitse katsoa omia lapsiaan jotta toinen pääsisi tärkeää haastatteluun? Kuule,mä vittuilisin ja varmaan huutaisin naama punaisena. Kummallakin on vastuu lapsistaan! Jos mies tästä tuntisi itsensä kynnysmatoksi niin saisi lähteä lätkimään.

Meillä kyllä kunnioitetaan toista ja pidetään sovituista asioista kiinni. Hoidetaan lapsia yhdessä. Ronkainen ei tulisi kuulonkaan tässä perheessä.

Hyväksyykö miehesi jos tekisit samoin hänelle?

Ainahan te ootte eroomassa, no erotkaa sitten. Jaksa lukea näitä iänikuisia vuodatuksia, tyyliin mies toi vääränmerkkistä siideriä. Ja kaikki huutaa kuorossa, jätä se sika.

Ei hyvältä kuulosta. Ex teki tuota samaa.

Tosi lapsellisen oloinen mies ja eihän tuollaiseen voi luottaa yhtään.
Harmi että jotkut on tuollaisia. Ei ilmeisesti halunnut että saat työpaikan. Toinen asia, mikä kyllä tuli ekana mieleen : miehelläs on persoonallisuushäiriö? Vai kestääkö muista asioista nätisti ja normaalisti sanoa? Kuin kauan olette olleet yhdessä? Miten muuten menee?

Tossa haastattelutilanteessa: kun tiesit missä mies on, olisit ottanut lapset kainaloon ja vienyt sinne kyläpaikkaan.
Noin muuten, aika toivottomalta tapaukselta kuulostaa.

Ei oo kyllä tervettä! Kyllä nyt jokaiselle miehelle luulisi olevan selvä, että ne lapset on myös omia ja vastuu niistä on molemmilla vanhemmilla. Vähän näyttäisi siltä, että ei halua että liikut missään kodin ulkopuolella tai käyt edes töissä kun ei työhaastatteluunkaan päästänyt. Todella sairasta. Ei tuollaista kannata katsella, ihan oikeasti. Laita kävelemään.

Munkin mielestä vois painua mihin vaan tuollanen jätkä. Tulin ihan pahalle päälle moisesta.

Tosin myös keskustelutaito on tärkeä. Siis kun ei tollaisille miehille ärjytä ja silleen. Niitä kohdellaan niin kuin lapsia. Ja sekös vasta ärsyttävää onkin. Toiset jaksaa. Minä en jaksanut. Yäk.

Olipa kurjasti tehty! Et voi hänen varaansa laskea mitään. Seuraavaan työhaastatteluun varaat jo etukäteen lapsenvahdin ja samoten myös vaikka täksi illaksi ja lähdet ulos kavereiden kanssa.

Meillä oli sama juttu kunnes kyllästyin ja erosin. Hommaa lapsenvahti muualta, ku isästä ei oo. Pääset sitten itsekin ulos tuulettumaan kotiorjan hommista. Mulle äijä vielä kehtas sanoo, että mun pitäis käydä enemmän ulkona, että nauttisin enemmän lastenhoidosta ( niinku lastenhoito olis ollu se raskas homma, eikä äijänhoito) , muttei kuitenkaan itse jääny hoitaa lapsia, että olisin päässy ulos ja vieraita niinku mummoa ei saanu pyytää kotiin hoitamaan. Nyt eronnu ja äitini päästää mut välillä vapaalle.

Usko pois; elämäs helpottuu kun paat tommosen ukon pihalle! Ja teille, jotka ette osaa vastailla ja kommentoida sivistyneesti; pysykää ystävällisesti poissa. Ei tartte tulla tänne provosoimaan.

Ei kuulosta parisuhteelta vaan joltain muulta. Teidänhän pitäis olla samalla eikä eri puolella. Jos se ei onnistu, niin ei kannata jäädä vittuilemaan, vaan tehdä muutos. Pahinta on, jos pikku hiljaa turtuu ja alkaa uskoa, että elämä ja parisuhde nyt vaan on tällasta - ei sen kuulu olla!

En ensinnäkään lähtisi täällä asiaan etsimään ratkaisua ja neuvoja. Täällä suurinosa heti eroamassa ja kertovat eksistään sekä jopa joku tais ehdotella persoonallisuus häiriötä? Mitkähän koulutukset ja tiedot näitäkin väittämiä tukevat? Lisäksi koskaan näistäkään tiedä ketä he todellisuudessa ovat. Ymmärrän että tänne kirjoittamalla saa tunteita purettua ja odottaa vastauksia mutta en suosittele mitään lopullista tekemään hätiköiden.

Kannattaa varmaan ottaa kotona asia puheeksi rauhallisesti, jos ei keskenään niin ottakaa joku tuttu kolmanneksi keskustelemaan tai sitten parisuhde terapiassa käymään ja kuulemaan kolmannen neutraalia kannanottoa asiaan ennen päätöksiä.

Tällaisen pohjalta on hankalaa oikein muutakaan neuvoa.

Yhteistyössä