ARHG... tuleeko kellekään muulle riitaa näin typeristä asioista?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
piparisuu hei, anna olla, pahoitat vaan toisen mielen? :)
sun mieleipide tuli kyllä jo selväksi :)

Njuu, ei nyt mieltä ole tarkoitus pahoittaa ja varmaan ap sen tajuaakin...? :hug:

Mutta joskus tuollaiset pikkuriidat saa helposti jo alkukäteen pysäytettyä, jos huomaa itse käytöksensä. Nytkin voisi varmaan samantien saada loppupäivän kunnolliseksi, jos menisi miehensä luokse, vastaisi alkuperäiseen kysymykseen ja pahoittelisi, että pahoitti toisen mielen kun ei viitsinyt aluksi vastata. Jos ei tosiaankaan halua kertoa tuliko kutsu tai ei, niin sitten kertoo syyn miksi ei halua kertoa miehelleen, että saiko kutsun vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
piparisuu hei, anna olla, pahoitat vaan toisen mielen? :)
sun mieleipide tuli kyllä jo selväksi :)

Njuu, ei nyt mieltä ole tarkoitus pahoittaa ja varmaan ap sen tajuaakin...? :hug:

Mutta joskus tuollaiset pikkuriidat saa helposti jo alkukäteen pysäytettyä, jos huomaa itse käytöksensä. Nytkin voisi varmaan samantien saada loppupäivän kunnolliseksi, jos menisi miehensä luokse, vastaisi alkuperäiseen kysymykseen ja pahoittelisi, että pahoitti toisen mielen kun ei viitsinyt aluksi vastata. Jos ei tosiaankaan halua kertoa tuliko kutsu tai ei, niin sitten kertoo syyn miksi ei halua kertoa miehelleen, että saiko kutsun vai ei.

olen sun kaa samaa mieltä, mutta toisinaan päivät vaan menee poskelleen, ainakin meillä. ja kun meistä kumpikin on äärettömän itsepäisiä, niin ei kumpikaan ole se joka menis ensin hieroon sovintoa ja siinähän sitten on kaks aikuista ihmistä nokat solmussa jostain pikkujutusta :snotty: :D

mut se on elämää ja näitä sattuu :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Mua vaan ihmetyttää, että miten mies tuolleen reagoi :o Nyt se varmaan jurottaa koko päivän :headwall:

Mua ihmetyttää suuresti, että MIKSI SINÄ et sanonut sitä? Tietääkö mies vieläkään?

No eipä sitä enää kiinnostanut :( :( En sanonut, koska minusta siinä ei ollut mitään kertomista.. tai siis haluan itse tietää paikasta enemmän, ennenkuin kerron mitään. Paikka kun ei välttämättä ole mikään kovin kummoinen :/

No, onko vähän lapsellista kysyä uudelleen kysymys, kun ei viitsi sitä suoraan sanoa? Ja sitten ihmettelet jos toisella on kasvanut sarvi päähän..

Mieshän kysyi vaan, että oliko työpaikkahaastattelu. Ei kai sitä paikasta tarvi hullunlailla tietää ennenkuin tuollaiseen voi vastata. Ihme salailua ja tuollaista "laitetaanpa mies kyseleen hullunlailla, eikä kerrota sittenkään ja sit ku mies kyrsiintyy, niin taas meillä riidellään pikkuasioissa |O "

Mies ei ole kysellyt hullunlailla.. kysyi tasan kerran.

Niin koska ei lähtenyt sun leikkiis mukaan. Enkä ois kyl mäkään lähtenyt. Aikuiselle ihmiselle pitäisi yksi kysymys riittää jos sen kuulee ja ymmärtää.

Kuin sinä jaksat ottaa tuntemattomien asiat näin vakavasti :o Jos minä en halua, että mies tietää minun työhaastattelusta, niin ei kai se sinun ongelma ole! Mistään salaus- ja arvuutteluleikistä tässä ei ole ollut kyse, en vain halua asiasta tässä vaiheessa miehelle kertoa.

Yhteistyössä