Ongelma se tämäkin, en keksi 13v pojalle joululahjoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideoita?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideoita?

Vieras
simpsonit kausia tulee saamaan, kun olen lapsille niitä keräillyt. Saavat kumpikin taas kaksi kautta, kuten viimevuonnakin. Mutta, en keksi mitään muuta. Nuoremmalle on niin paljon helpompi keksiä

En keksi minäkään. Eikä lapsi itsekään. Tai no, haluaa se Xbox Onen, mutta en kyllä mitenkään haluaisi upottaa viittäsataa euroa pelikoneeseen ja yhteen peliin! Ahdistaa jo ajatuskin. Lisäksi haluaa läppärin, mutta kun meillä on jo taloudessa kaksi tietokonetta plus tabletit, pelikoneet ja älykännykät, niin ei silläkään ihan oikeasti ole mitään virkaa.

No mä täällä yritän justiinsa kattella puljusta ja mulletoista jotain kivaa. 10-vuotiaalle sieltä löytyisi vaikka mitä.

Tykkää kaikista vekottimista ja tiedejutuista. 13 vuotiaalle ei löydy tuoltakaan mitään

Uusi kännykkä, tarvitseeko? Tai tietsikka? Pelejä? Pelikonsoli? Lisäosia? Urheilutarvikkeita, jos niitä itse toivoo? Merkkivaatetta, hupparia tms? Kirjoja, jos lukee?

Ton ikäiset onki vaikeita.
Mä en meinannu keksiä 17 v. tytölle mitään mutta onneksi sit selvis et se haluaa täysikokoisen luurangon ja viulun. Ikinä en ois ite tommosia keksiny.

Steamin lahjakortti, jouluna tai heti sen jälkeen taitaa olla perinteiset alet, missä pitkin päivää muuttuu supertarjoukset. Sitä kautta saa pelit halvimmalla, jos ei ihan uusimmasta uutuuspelistä ole kyse.

mistä tykkää? tuonikäiselle joku kunnon kamera tai kiikaritkin voisi olla kivat? kausikortti peleihin? kunnollinen virveli? kansanoopiston kurssi esim. valokuvauksesta/kalastuksesta päälle?? jos nämä ei uppoa niin untuvatäkki? astiasarjaa? koru???

[QUOTE="anni";30412878]mistä tykkää? tuonikäiselle joku kunnon kamera tai kiikaritkin voisi olla kivat? kausikortti peleihin? kunnollinen virveli? kansanoopiston kurssi esim. valokuvauksesta/kalastuksesta päälle?? jos nämä ei uppoa niin untuvatäkki? astiasarjaa? koru???[/QUOTE]

13v pojalle astiasarjaa? u kidding??

Leffalippuja, lahjakortti lippupisteeseen tai muuhun lippukauppaan (voi sitten ostaa tapahtuma tai konserttilippuja vaikka), joten harrastukseen liittyvää, lahjakortti kirjakauppaan jos lukee tai jotain kirjasarjaa (oma poikani tykkäsi tuolloin Rick Riordanin kirjoista), kasvojen puhdistusaineita, merkkivaatteita, koottavia jos on sellaisista kiinnostunut, pulmapeli

Me hommataan 13v pojalle joku sähkötekniikan rakentelusarja. Googleta kouluelektroniikka.

Jos rahasta ei ole puutetta niin ipad, iphone, macbook tai joku vastaava kelpais ainakin meidän teinille.

Pelit ja vempeleet löytyy jo, viime jouluna sai uuden puhelimenkin, joten sillekkään ei ole tarvetta vielä, ehkä ensi jouluna sitten. Joten vaikeaa on.

Leffalippuja voisin antaa, se olikin mukava idea, voi vaikka kaverin kanssa mennä tjn. Virvelille ei ole käyttöä kun ei ole paikkaa jossa kalastella. Lisää ideoita?

Yhteistyössä