[QUOTE="vieras";29090964]Sirkustemppuja?

No toiset taas haluaa muutakin kuin lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa.
Ja se "sirkustemppuhan" voi olla vaikka sekin, että vaimo saa aitoa isompaa aina silloin tällöin?
Ja ekaan, kysymykseen: jos vaan kaikilla muilla tavoin mies on täydellinen? Kaikille ei ole silloin uhraus sekään, ettei se miehen kalu ole suuri.
Näh, en kyllä varmaksi tiedä, miten se pidemmän päälle toimii, kestääkö suhde jne. kun ei ole omakohtaista kokemusta, mutta arvailen vaan. Arvailen, että olisi naisia, joille tärkeämpää on jokin muu kuin iso muna. Ehkä?[/QUOTE]
Kyllä ainakin miehille tuntuu olevan urhaus se, jos seksielämä ei toimi, vaikka vaimo muuten olisikin täydellinen. Yhtälailla se pätee naisiinkin.
Nyt et ota kantaa tähän kokoasiaan, koska seksielämän huonouteen voi olla syynä niin moni asia. Jollekin se on koko, jollekin kesto, jollekin mielikuvituksettomuus, jollekin kertojen määrä jne.