Häirtsisikö teitä, jos miehellä olisi pieni penis? Olin eilen tapailemani miehen luona..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No joo voishan tuo löytyäkkin,jos näillä mitoilla vaan kehtais naisia lähtee metsästään.Palstojen mukaan pitäisi olla alakerta keskiverto luokkaan olla,mutta tuntuu näitä lukeneena ettei sekään enään naisille riitä.
 
[QUOTE="vieras";29100407]Jäykkänä, ei ole edes harvinaista. Tai sitten on käynyt järkyttävän hyvä tuuri, kun nykyinen on jo kolmas moinen. :D Lotto vetämään!

Viimeiseksi kokeiltavaksi taitaa tämä tosin jäädä, sen verran on vakaita aviovuosia jo takana...[/QUOTE]
Et taida osata lukea mittanauhaa ihan oikein niiltä 6 tuumasilta kulleiltasi... Ihminen näkee ja kokee sitä mitä haluaa näkevänsä/kokevansa....
 
[QUOTE="Hukassa";29157208]Niin tässä meinaa mureta viimeisetkin itsetunnon ripeet.Kalu ei oo ku 12-14.5 cm ympärystä noin 12 cm,lepo on vaan 7cm , tuntuu että ei kelpaakko romukoppaan ku näitä on lukenut.Ja ei ole helppoa ku ulkonäkö/luonne ois kohdillaan, tän KOKO jutun takia joutuu naiset jallittaa pois.Porukat on ruvennu epäilemään minua homoksi ku ei oo naista vierellä,tämä masentaa todella paljon.Ja ois se joskus mukava saada emäntä vierelle ja joskus lapsia mutta....Ei näillä mitoilla varmaan kannata muutako olla yksin tai orrelle kiikkuun.

T:Mies 30plus[/QUOTE]
Vedä ehdottomasti itsesi kaulakiikkuun, tuppimuna, ei ole mitään syytä elää noin pienen pippelin kanssa. P.S. Taitaa kusikin tulla karvaa pitkin...
 
[QUOTE="vieras";29091203]Entäs sitten esimerkiksi naisparit? Jääkö heiltä "normaalin parisuhteen läheisyys" kokematta kun kummallakaan ei ole penistä omasta takaa? Entä kokevatko miesparit sen "normaalin parisuhteen läheisyyden" kaksinkertaisena kun kummallakin on kalu jalkojen välissä?[/QUOTE]



No naisen kanssa sekstailtuani jotenkin ymmärsin ihan lähtökohtaisesti, ettei sitä munaa ole tulossa..Mutta naisten välinen seksi on ihan jotain muuta, mihin ei kannanta penistä ottaa mukaan....Siinä touhussa taivas aukeaa varsin toisella tavalla..
 
Ollaan oltu vuosi nyt yhdessä. Alussa olin järkyttynyt kun miehen vehje oli niin pieni, melkeen katkarapu. Varmaan mies oli epävarma silloin pienestä vehkeestään, koska nyt se on jotenkin melkeen isompi. Ei ihan keskikokoa, mutta jotain sinnepäin. Ja stondiksessa on silleen niin ylhäällä et nousee miehen vatsaa vasten.

Sillon alussa koitin unohtaa asian, koska mies on muuten todella hyvä mies ja antauduin nauttimaan niin hyvin kuin osasin ja mies tyydytti myös suulla ja käsillä. Myöhemmin opin jopa saamaan todella hyviä emätinorkkuja hänen kanssa, joten toivoa on.

Mun exä oli isomunainen kusipää, itsekäs mies...
 
[QUOTE="vieras";29100791]Ja ympärysmittaankin aika rajallisesti... Ei se sellanen alle 10cm (ympärykseltään) kummoselta tunnu, vaikka miten pumpatut pillulihakset ois...[/QUOTE]

Minulla on 24 cm ja olen löytänyt monta naista jonka sisällä s vaan hölskyy, että kyllä löytyy isojakin pilluja.
 
[QUOTE="vieras";29090964]Sirkustemppuja? :D No toiset taas haluaa muutakin kuin lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa.

Ja se "sirkustemppuhan" voi olla vaikka sekin, että vaimo saa aitoa isompaa aina silloin tällöin?

Ja ekaan, kysymykseen: jos vaan kaikilla muilla tavoin mies on täydellinen? Kaikille ei ole silloin uhraus sekään, ettei se miehen kalu ole suuri.

Näh, en kyllä varmaksi tiedä, miten se pidemmän päälle toimii, kestääkö suhde jne. kun ei ole omakohtaista kokemusta, mutta arvailen vaan. Arvailen, että olisi naisia, joille tärkeämpää on jokin muu kuin iso muna. Ehkä?[/QUOTE]

Kyllä ainakin miehille tuntuu olevan urhaus se, jos seksielämä ei toimi, vaikka vaimo muuten olisikin täydellinen. Yhtälailla se pätee naisiinkin.

Nyt et ota kantaa tähän kokoasiaan, koska seksielämän huonouteen voi olla syynä niin moni asia. Jollekin se on koko, jollekin kesto, jollekin mielikuvituksettomuus, jollekin kertojen määrä jne.
 
1. Jos seksi muuttuu huonoksi, niin pienimunaisen kanssa on helpompi suorittaa ns. Pakollinen seksi.

2. Jos miehellä on kovin pieni muna, nolottaako silloin enemmän jos se pettää? Muutkin saa tietää mihin olet tyytynyt, totuuden.
 
Minun miehellä ei mitenkään järin suuri kalu ole. Sellainen ehkä reilut 10cm ja paksuuttakaan ei löydy. Ollaan oltu suhteessa yli 16 vuotta. Nyt viime aikoina on alkanut tuntumaan siltä, että miehelläni on oikeasti vaatimaton kikkeli. Minua hävettää, kun hän käy saunassa isojen miesten kanssa, kun niillä todennäköisesti on myös suurempi penis.
Mä en itse ole mikään pienikokoinen nainen, olen pitkä ja näyttävä, vientiäkin olisi vähän joka suunnasta. Mutta silti. Välillä tuntuu, että kun oma mies on vaatimattoman kokoinen, että haluanko oikeasti olla lopun ikääni noin pienen miehen kanssa. : /
Nuoruudessani olen kokenut jättikokoisen kyrvän, mutta myöskin pienempikokoisia, mitä miehelläni on.
 
Mun eksällä oli 13cm ja se oli liian pieni. Tuntui että ei pane mua "loppuun asti".

Nykyisellä on 18cm ja ympärys 13,5 ja se on oikein hyvä, on kovin täysi olo <3 sellanen miehekäs suonikulli. hmm, taidanpa mennä käymään toimistolla... :P
 
Mun eksällä oli 13cm ja se oli liian pieni. Tuntui että ei pane mua "loppuun asti".

Nykyisellä on 18cm ja ympärys 13,5 ja se on oikein hyvä, on kovin täysi olo <3 sellanen miehekäs suonikulli. hmm, taidanpa mennä käymään toimistolla... :P

Apua, jos 13,5 sentistä jo tulee täysi olo, niin mihinköhän olen päätäni pistämässä, kun tulevalla seksideitilläni on ympärysmitta 17 cm. Hui!
 
Mitä vitun väliä sillä on häiritseekö se meitä?

Miksi meitä häiritsisi miehesi pieni penis?

Tätä en ymmärrä teissä kanssasisarissani, että tunnutte kovasti toisten mielipiteiden mukaan menevän.

Sinuahan se pitäisi haitata? Varsinkin nämä ulkonäköön / ammattiin liittyvät jutut niin on aika vitun merkillistä että kysytään toisten mielipidettä? Eikö sinun mielipiteesi jostain asiasta ole se ratkaiseva?

Nykyisin esim. miesystävät valitaan näköjään toisten mielipiteen perusteella. merkillistä.

Eli voi siis sanoa että suomalainen nainen ei rakasta oikeasti ketään miestä, vaan on sen kanssa vain ja ainoastaan siksi että muut kadehtisivat tai muuta. Jännä jutt.
 
Itse olin koulukiusattu teininä ja itsetunto todella matalalla. Ehkä juuri tämän takia myös kuvittelin aina penikseni olevan pieni. Asiaan vaikutti varmaan myös myöhäinen kehitys.

Nykyisellään tuntuu, että melkeen kaikki naiset joiden kanssa olen, ylistävät penistäni. Taidot on hyvät, ja tajusin myöhemmin karismani ja että olin nuorena syrjitty vain persoonallisuuteni takia. Mikään tolkuttoman iso minulla ei ole, mutta useampi nainen on sanonut että kuitenkin komea vehje ja hyvän muotoinen/näköinen.

Ja mittanauhan jos ottaa viereen, niin tyvestä kärjen päähän se 15.5 cm tulee. Ei kuitenkaan sen enempää. Luulen että toi tutkimus on oikeassa. 20cm kuulostaa paremmalta kuin 15cm, mutta käytännössä normaali muna juhlakunnossa on varmaan just ton 15. Jollain lyhyempi ja paksumpi, jollain vähän pidempi ja ohuempi.

Mutta se on kans totta, että pienimunaisella on ikävää seksin suhteen. Kyllä naiset kiihottuu seisovasta normimunasta enemmän kun pienestä. Näkee sen niistä että sillä on väliä, aivan älykkäistäkin naisista siis. Ei se ratkaisevaa ole, mutta on mahtavaa kun tietää että pystyy miellyttämään sillä sektorilla.
 
Minä oon saanu elämäni parasta seksiä keskivertoa pienemmällä vehkeellä varustetulta mieheltä. Isompi munaiset eivät yleensä ole osanneet käyttää kaluaan, eli en ole nauttinut. Mulle ei riitä "tuossa on muna, käytä vapaasti mut elä riko itteesi"- tyyli...
 
Onko palstalaisilla pillut kuin messukeskus, kun normaali vehkeelläkin on pillut tuntuneet tiukoilta?
Tutkimustulokset tosin pohjautuvat alle kolmekymppisiin synnyttämättömiin naisiin.
 

Yhteistyössä