Ovulaatio kaksi kertaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ksjnkjadn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ksjnkjadn

Vieras
Mä en nyt ymmärrä.. Mä en tunne mun menkkoja _ikinä_, mutta ovulaatio on erittäin selkeä tapaus. Mä oon kipeänä yksi/kaksi päivää, ja kipu päättyy kun munasolu irtoaa. + haluan seksiä aivan liikaa ja limaa tulee... :D Anyways.

kierros 16 päivä, mulla oli ovulaatio. Mutta kipu ei kestänyt kauan. Ei tuntunut normaalilt ovikselta. Nyt on kierto päivä 30, eli menkat pitäisi alkaa, mutta ovulaatio tunteet on selkeät! Alkoi eilen illalla kipu vasemmalla puolella (viimeksi oli oikealla), ja limaa + seksihalut.. Nyt on kestänyt tämän aamun, kunnes voimistui ja nyt loppui. :O

Mä en ymmärrä. Missä menkat ja miksi ovulaatio kaksi kertaa? Whaat... Kellään kokemusta? En voi olla raskaana. Se on täysin poissuljettu :)

itsellänikin oli joskus tuollainen tilanne, mutta vaikka kuinka selvitin asiaa, löysin vain tietoa, että jos olisi kaksi ovulaatiota, niiden täytyisi olla peräkkäin. Parin - muutaman päivän sisään. En tiedä, mutta uskon että tuo voi olla mahollinen. On siis aivan varma ettei raskauden mahdollisuutta ole??? ;)

itsellänikin oli joskus tuollainen tilanne, mutta vaikka kuinka selvitin asiaa, löysin vain tietoa, että jos olisi kaksi ovulaatiota, niiden täytyisi olla peräkkäin. Parin - muutaman päivän sisään. En tiedä, mutta uskon että tuo voi olla mahollinen. On siis aivan varma ettei raskauden mahdollisuutta ole??? ;)

Samaa mäkin oon löytänyt! URGH! Varmasti ei menkat ala nyt, vaan tää on ovis. :(

Joo, en oo harrastanut seksiä sitten... :D En muista.

Samaa mäkin oon löytänyt! URGH! Varmasti ei menkat ala nyt, vaan tää on ovis. :(

Joo, en oo harrastanut seksiä sitten... :D En muista.

Voihan se olla et jos se ensimmäinen ei tuntunu normilta ovikselta, nii se oliski nyt vähän myöhässä? Itelläni oli siinä joku viikko välissä ku tuli uudet ovisoireet ja lämmöt laski ja nous sen jälkeen. Alavatsaa vihlo, kuin oviksessa. En kyllä tiiä mitä se oli...olis voinu olla myös kiinnittymiskipua, mutta en tullut raskaaksi (vai olisko ollu varhainen keskenmeno?). Tuskin sitä on edes tutkittu hirveesti ja kaikki vain toistelee, että se on mahdotonta :D

Voihan se olla et jos se ensimmäinen ei tuntunu normilta ovikselta, nii se oliski nyt vähän myöhässä? Itelläni oli siinä joku viikko välissä ku tuli uudet ovisoireet ja lämmöt laski ja nous sen jälkeen. Alavatsaa vihlo, kuin oviksessa. En kyllä tiiä mitä se oli...olis voinu olla myös kiinnittymiskipua, mutta en tullut raskaaksi (vai olisko ollu varhainen keskenmeno?). Tuskin sitä on edes tutkittu hirveesti ja kaikki vain toistelee, että se on mahdotonta :D

Tosi outoa indeed.. :/ Mä tunnen niin selkeästi mun ovikset, mä en ikinä erehdy. ja kp 16 se ei tuntunut ihan normi ovikselta.. Kesti liian vähän aikaan jne. Mutta päivät täsmäs. Hmph. Pitää seurata. Nyt vaan on ovi, sen tiiän. Ehkä se eka on ollut tosi myöhässä tai jotain.

Tosi outoa indeed.. :/ Mä tunnen niin selkeästi mun ovikset, mä en ikinä erehdy. ja kp 16 se ei tuntunut ihan normi ovikselta.. Kesti liian vähän aikaan jne. Mutta päivät täsmäs. Hmph. Pitää seurata. Nyt vaan on ovi, sen tiiän. Ehkä se eka on ollut tosi myöhässä tai jotain.

Onks sul kuitenkin ihan normihkot menkat, että verta tulee?..Voihan seki tietty olla että jos on ollu joku outo lyhyt kierto siin välissä :D . No mut kyl ne varmaan molemmat oviksia oli =)

Yhteistyössä