L
Liemessä
Vieras
Meillä on kaupungille luottotietomerkintöjen takia määräaikainen vuokrasopimus tämän kuun loppuun. Sopimusta jatketaan jos kaikki vuokrat on maksettu mutta meillä on hankalan taloudellisen tilanteen vuoksi vuokraa rästissä n. 900e. Kaikki pitäisi olla maksettu nyt joulukuun loppuun mennessä että vuokrasopimusta jatkettaisiin myös vuodenvaihteen jälkeen.
Meitä on minä ja mies, ei lapsia vielä mutta raskaana olen.
Voiko kaupungin vuokra-asunnot laittaa meidät ulos pakkaseen jos kaikkia rästejä ei ole maksettu kuun loppuun mennessä kun silloin sopimuksemme katkeaa? Voiko ihmiset oikeasti laittaa ulos?
Suostuisikohan isännöitsijä jos juttelisin hänen kanssaan ( päättää vuokra-asuntojen annosta ) että maksaisimme nyt joulukuun vuokran ja loput muutamassa erässä?
Niin jatkaisikohan sopimusta?
Kamala ahdistus vaikka olemme yrittäneet hoitaa noita vuokria parhaamme mukaan. Vähän kerrassaan olemme maksaneet.
En haluaisi mitään haukkumisviestejä vaan jos oikeasti joku tietäisi.
Meitä on minä ja mies, ei lapsia vielä mutta raskaana olen.
Voiko kaupungin vuokra-asunnot laittaa meidät ulos pakkaseen jos kaikkia rästejä ei ole maksettu kuun loppuun mennessä kun silloin sopimuksemme katkeaa? Voiko ihmiset oikeasti laittaa ulos?
Suostuisikohan isännöitsijä jos juttelisin hänen kanssaan ( päättää vuokra-asuntojen annosta ) että maksaisimme nyt joulukuun vuokran ja loput muutamassa erässä?
Kamala ahdistus vaikka olemme yrittäneet hoitaa noita vuokria parhaamme mukaan. Vähän kerrassaan olemme maksaneet.
En haluaisi mitään haukkumisviestejä vaan jos oikeasti joku tietäisi.