30v nainen ja 20v mies kavereita keskenään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut aviomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu niin paljon kaikesta minkälaista kaveruus on. Missä ovat ystävystyneet ja minkä takia? Milloin näkevät, miksi, missä merkeissä, tapaatteko myös niin että itse olet mukana? jne.. jne..

Töissä ovat tavanneet ja tapaa yhä... Kirjoittelevat mesessä ja tekstaavat. Tuntuu että tietää vaimoni asioista paremmin kuin minä. Olen siis vakoillut muutamia viestejä. Mutta ne ovat aika viattomia olleet... Tuntuu vain että kundilla vois olla jotain mielessä kun noin vaimolleni viestittelee vapaa-ajallakin...

Riippuu onko vaimosi tyytyväinen tähän teidän ko. parisuhteeseen.
Jos on imarreltu toisen miehen huomiosta, niin aina on omat riskinsä ..

Eli jos ei koe saavansa kaikkea tarvitsevaansa huomiota, niin voi mennä syvemmäksikin jutuksi ystävyyssuhde ..
Onko työpaikan pikkujouluja jo tulossa ..?

Oudoltahan toi tuntuu kun vaimolla tuollainen kaveri. Mutta vaikuttaa viattomalta touhulta. Ja outoa, että tuon ikäinen poika tahtoo olla vaimoni kaveri...

[QUOTE="yh";30493623]Eivät teini-ikäiset paneskele keski-ikäisiä.[/QUOTE]

No toivotaan niin. Jos se poika hoitelee hommat ihan omanikäisten tyttöjen kanssa.

Terve olen 19v jätkä kyllä ajattelen vanhempia naisia minulla itseasiassa on seksisuhde 35v hyvän näköisen naisen kanssa joka on varattu.... se vähän risoo mutta mikäs minä olen syyllistämään seksi vaan on hyvää.. ja sitten tohon naisseikkailuilla kehumiseen niin EN usko että se ainakaan edesauttaa hänät saamaan vaimoltasi (itsellä tulee vähän säälittävä mielikuva mieleen tosta jantterista) mutta lähes varmasti koittaa saada häneltä rasiaa pistä STOPPI touhulle niin minäkin koitin tehdä kerran lopputulos = muija petti samaisen viestittely kaverin kanssa ja lensi kartanolle.

Mullakin on kaverina yksi 19-vuotias ja yksi 26-vuotias nuorimies. Itsehän olen kohta nelikymppinen. Että kyllä voi olla eri-ikäisiä kavereita, ja kyllä, he voivat olla myös eri sukupuolta.

Yhteistyössä