Liian touhukas mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Tiedän, olen varmaankin mieleltäni jotenkin järkkynyt. Mies on liian tehokas tekemään asioita. Varsinkin nämä jouluvalmistelut, en kerkeä itse tekemään _mitään_ kun ne on jo tehty ennenkuin tulen töistä kotiin. Tänäänkin ajattelin, että tekaisen karjalanpiirakat valmiiksi niin eiköhän tämä ole ne jo tehnyt! Kaikki jouliruuat on näperretty leivoksia ja kakkuja myöten ja ***ttaa suoraan sanoen jo huominen kun ei ole kuin kalojen valmistus jäljellä ja nekin varmaan odottaa valmiina kun kotiin pääsen. EI tule joulufiilis niin ei tule... Kerkesin kuitenkin käytävän lattian pesemään, prkl!

:D

No anna ny toisen touhuta! Eksä voi ajatella että on ihanaa ku on kotihommia tekevä mies ja lötkähtää sohvalle suklaan kera lukemaan tai kattomaan telkkaria? Tai jos ny pakko on saada jotain tehdä niin askartele koristeita.

Mä olen askarrellut kaikenlaista, opettelin jopa neulomaan! Tuntuu että olen utse utan saamatton nahjus vaikka töissä kyllä käyn nytkin kuun jokainen päivä yms hoidan "miehisiä" asioita, en ole oikein semmoinen rentoutuja tyyppi... Teen toiset laatikot/kinkut/herkut yms ja katan oman joulupöydän grrrrrrrrr