Muslimeilta puuttuu huumorintaju - ammuskelivat taas ihmisiä Ranskassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rauhan uskonto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskontoa tulee kohdella neutraalisti samoin kuin muitakin aatteita. Uskonnon taakse ei voi piiloutua vaan tarvittaessa kirjoitukset/opetukset voidaan luokitella kiihotukseksi kansanryhmää vastaan.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
no väitätkö että esim Suomessa ne ei olisi juuri naiset jotka kannattaa humanitääristä maahanmuuttoa arabimaista?

Väitän, että tällaiset naiset eivät halua menettää vapauttaan eivätkä halua tuossa edellisessä viestissä esitettyjä erilaisia pakon muotoja. Jos itse päinvastaista väität, olet joko tyhmä tai hölmö. Tai provo. Tai kaikkea sitä :)

Koraani Su 9:5. Mutta kun pyhät kuukaudet ovat kuluneet, niin vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään. Jumala on totisesti anteeksiantava ja armollinen.

Lähde: Katumuksen suura
Olen lukenut koraania paljon ja keskustellut siitä muslimi ystävieni kanssa (minun puolelta he ovat ystäviäni mutta he eivät itse sitä saa olla todellisuudessa minun kanssani koska olen ei-muslimi).

Oletko lukenut myös Raamattua? Sielläkin on aika hurjia tarinoita.

Kiihkouskovaisilla on tapana poimia noista kirjoista asioita, jotka soveltuvat kulloinkin heidän tarkoituksiinsa, jotka valitettavan usein johtavat lähimmäisten vahingoittamiseen tai halveksuntaan, vähättelyyn jne.

Noudattavatko KAIKKI muslimit KAIKKEA, mitä Koraanissa sanotaan?

[QUOTE="haloo";30573962]kerro tuo niille muslimeille jotka haluavat tappaa länsimaiset ei muslimit[/QUOTE]

Islamistit surmaavat myös muita muslimeja, jotka eivät noudata heidän sairaita "oppejaan".

[QUOTE="Pieras";30573984]Väitän, että tällaiset naiset eivät halua menettää vapauttaan eivätkä halua tuossa edellisessä viestissä esitettyjä erilaisia pakon muotoja. Jos itse päinvastaista väität, olet joko tyhmä tai hölmö. Tai provo. Tai kaikkea sitä :)[/QUOTE]

Tarkoitatko siis sitä, että mielestäsi sama henkilö voi tukea maahanmuuttoa arabimaista samalla tuomiten heidän kulttuurinsa ja toimintatapansa?

Eli jos otetaan jonkun aiempi viinavertaus, niin kannatat venäjältä tuodun viinan (josta osa myrkyllistä) tuontia, mutta oletat, ettei kukaan sitä juo, eikä se vaikuta kenenkään elämään mitenkään?

Oletko lukenut myös Raamattua? Sielläkin on aika hurjia tarinoita.

Kiihkouskovaisilla on tapana poimia noista kirjoista asioita, jotka soveltuvat kulloinkin heidän tarkoituksiinsa, jotka valitettavan usein johtavat lähimmäisten vahingoittamiseen tai halveksuntaan, vähättelyyn jne.

Noudattavatko KAIKKI muslimit KAIKKEA, mitä Koraanissa sanotaan?

Harjoittavat muslimit noudattavat koraania, erikseen on sitten kiihkomuslimit jotka eivät vihaltaan näe metsää puilta MUTTA loppujenlopuksi KAIKKI muslimit jotka uskovat koraaniin joutuvat myöntämään että kyseiset tekstit löytyvät koraanista ja ovat oikein.

Miten raamattu liittyy tähän keskusteluun? Montako kertaa olet kuullut kristittyjen tappaneen nykyään raamatun nimissä? Katolisen kirkon nimessä kyllä kuulet mutta et raamatun.

Tarkoitatko siis sitä, että mielestäsi sama henkilö voi tukea maahanmuuttoa arabimaista samalla tuomiten heidän kulttuurinsa ja toimintatapansa?

Eli jos otetaan jonkun aiempi viinavertaus, niin kannatat venäjältä tuodun viinan (josta osa myrkyllistä) tuontia, mutta oletat, ettei kukaan sitä juo, eikä se vaikuta kenenkään elämään mitenkään?

Osaatko sinä lukea? Et taida osata. Tyhmä ainakin olet,

[QUOTE="ärsyyntynyt";30574047] Montako kertaa olet kuullut kristittyjen tappaneen nykyään raamatun nimissä? Katolisen kirkon nimessä kyllä kuulet mutta et raamatun.[/QUOTE]

Kannattaisi lukea vähän muutakin kuin Kaksplussaa ja keltaista lehdistöä.. muuten et olisi tuollaista kehdannut kirjoittaa :D

[QUOTE="ärsyyntynyt";30574047]Harjoittavat muslimit noudattavat koraania, erikseen on sitten kiihkomuslimit jotka eivät vihaltaan näe metsää puilta MUTTA loppujenlopuksi KAIKKI muslimit jotka uskovat koraaniin joutuvat myöntämään että kyseiset tekstit löytyvät koraanista ja ovat oikein.

Miten raamattu liittyy tähän keskusteluun? Montako kertaa olet kuullut kristittyjen tappaneen nykyään raamatun nimissä? Katolisen kirkon nimessä kyllä kuulet mutta et raamatun.[/QUOTE]

Mitä kirjaa ne katolilaiset mahtavat lukea..

[QUOTE="Salla";30574122]Mitä kirjaa ne katolilaiset mahtavat lukea..[/QUOTE]

Katolilaiset uskovat enemmän Paaviuteen kuin raamattuun ja he ovat taistelleet ja tappaneet Rooman Katolisen kirkon ja Paavin nimeen.
Mistäkö tiedän? Olen ollut naimisissa jo yli 6 vuotta katolilaisen kanssa, ja samantien kun avioiduimme liityin katoliseen kirkkoon josta sittemmin itse erosin koska en usko siihen.
Kyllä, mieheni hyväksyi kirkosta eroni. appivanhemmille se oli kova pala.

[QUOTE="ärsyyntynyt";30574047]Harjoittavat muslimit noudattavat koraania, erikseen on sitten kiihkomuslimit jotka eivät vihaltaan näe metsää puilta MUTTA loppujenlopuksi KAIKKI muslimit jotka uskovat koraaniin joutuvat myöntämään että kyseiset tekstit löytyvät koraanista ja ovat oikein.

Miten raamattu liittyy tähän keskusteluun? Montako kertaa olet kuullut kristittyjen tappaneen nykyään raamatun nimissä? Katolisen kirkon nimessä kyllä kuulet mutta et raamatun.[/QUOTE]
Väitätkö sinä, että Raamatussa ei käsketä tappaa vääräuskoisia?

[QUOTE="Pieras";30573984]Väitän, että tällaiset naiset eivät halua menettää vapauttaan eivätkä halua tuossa edellisessä viestissä esitettyjä erilaisia pakon muotoja. Jos itse päinvastaista väität, olet joko tyhmä tai hölmö. Tai provo. Tai kaikkea sitä :)[/QUOTE]

enhän mää semmosta ole väittänyt vaan että naiset kannattaa humanitääristä maahanmuuttoa ja epäsuorasti saatoin vihjata että samaiset naiset tyhmyyttään ummistaa silmänsä sen mahdollisilta seurauksilta

• Tykkää
Reactions: AivanSama
[QUOTE="Pieras";30574113]Osaatko sinä lukea? Et taida osata. Tyhmä ainakin olet,[/QUOTE]

Epäilemättä olen tyhmä. Yritän kysyä mitä tarkoitat epäselvillä kommenteillasi. Et ole vaivautunut selittämään itseäsi millään tavalla ja kaikessa kyvyttömyydessäni minun on vaikea päästä pääsi sisään kysymättä mitä tarkoitit.
Ilmeisesti sinä haluat osallistua keskusteluun heittämällä vajaita kommentteja ja vaivautumatta selittämään itseäsi millään tavalla tai sitä mitä takoitat ja mihin viittaat.
Sinä tunnet varmaan usein suurta ylemmyttä keskustelukumppaneita kohtaan, koska he joutuvat kysymään tarkoitusperiäsi.
Voi meitä kaikkia typeryksiä. Onneksi sinun korkea ja ylivoimainen älykkyytesi suo häikäistä meidät maanmatoset.

Alkuperäinen kirjoittaja täyttä totta joka sana;30574452:
Kuka kristitty ottaa raamatun täydestä?

Muslimit ottavat koraanin täydestä ja tulokset ovat sen mukaiset...
No se on kyllä totta että kristityt ottavat "rusinat pullasta"-menetelmällä Raamattunsa ja uskonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja täyttä totta joka sana;30574452:
Kuka kristitty ottaa raamatun täydestä?

Muslimit ottavat koraanin täydestä ja tulokset ovat sen mukaiset...

Jos kaikki muslimit olisivat Isis-taistelijoiden kaltaisia islamisteja, niin länsimaista ei olisi tähän päivään mennessä jäänyt kiveä kiven päälle. Kaikkien muslimien syyllistäminen muutaman kiihkoilijan rikosten vuoksi sataa suoraan kiihkoilijoiden laariin. Kun muslimit eivät tunne oloaan tervetulleiksi länsimaissa, osa heistä katkeroituu ja radikalisoituu. Nenän vartta pitkin katsomisella tehdään terroristeja.

Jos kaikki muslimit olisivat Isis-taistelijoiden kaltaisia islamisteja, niin länsimaista ei olisi tähän päivään mennessä jäänyt kiveä kiven päälle. Kaikkien muslimien syyllistäminen muutaman kiihkoilijan rikosten vuoksi sataa suoraan kiihkoilijoiden laariin. Kun muslimit eivät tunne oloaan tervetulleiksi länsimaissa, osa heistä katkeroituu ja radikalisoituu. Nenän vartta pitkin katsomisella tehdään terroristeja.

Juuri näin! Osa näistä kommentoijista on täysi idiootteja.

Yhteistyössä