'Mitäs nyt' käy hitaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iu

Vieras
Tökkiikö tää palsta muillakin kuin mulla? Hirveen vähän olen viime aikoina viitsinyt edes yrittää täällä käydä, kun on niin älyttömän hidas ja välillä hyytyy kokonaan.

Mut onkse vaan tää mun laite tai liittymä, vai ovatko muutkin huomanneet samaa?

Se alkuperäinen ketjukin ku kerkes tarpeeksi pitkäksi niin jumi, mutta sitten ku siitö päästiin eroon niin toimi taas täydellisesti, tää on kyllä vaan mun mielipide, mutta oon yleensä aina oikeassa eli siis aina oikeassa.

Onhan tuo The Ketju ollut tuossa jo iät ja ajat, mutta tätä hidastelua on ollut mulla vasta parisen viikkoa. Jostain muusta nyt lienee kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30580597:
Se alkuperäinen ketjukin ku kerkes tarpeeksi pitkäksi niin jumi, mutta sitten ku siitö päästiin eroon niin toimi taas täydellisesti, tää on kyllä vaan mun mielipide, mutta oon yleensä aina oikeassa eli siis aina oikeassa.

Voiko oikeesti jokin pitkä ja painava ketju hidastaa koko palstaa? Jos, niin silloin nykytilanteeseen osasyyllinen lienee myös perjantain tiskoteekki -ketju, jossa on (minunkin laittamana) ihan sikana upotettuja videoita, linkkejä ja muuta sälää kymmenien ellei satojen sivujen verran.

Ilmeisesti tai toinen vaihtoehto on että tää on muuten vaan paska :mad:

Voiko oikeesti jokin pitkä ja painava ketju hidastaa koko palstaa? Jos, niin silloin nykytilanteeseen osasyyllinen lienee myös perjantain tiskoteekki -ketju, jossa on (minunkin laittamana) ihan sikana upotettuja videoita, linkkejä ja muuta sälää kymmenien ellei satojen sivujen verran.

Yhteistyössä