Suomalainen mies, mitä mieltä aasialaisten naisten ulkonäöstä?

Vaihtelee. Osaa menee liian mongoloidiksi. Aasialaiset näyttävät rupsahtavan hirveän aikaisin. Parhaita ovat puoliaasialaiset (=äiti Japanista, isä länsimainen).

Imaamit loistavat poissaolollaan. Eivätkö he sitten vastustakaan muslimien terrorismia? Englannissa tosin koko terrorismi lähtee juurikin heistä. Tästä BBC teki hyvän dokumentin ja salakuvasi heidän juttujaan moskeoijoiden sisällä ja järkyttävää touhua se olikin. Pieniä lapsia aivopestiin murhaamaan ja vihaamaan kaikkia.

Imaamit loistavat poissaolollaan. Eivätkö he sitten vastustakaan muslimien terrorismia? Englannissa tosin koko terrorismi lähtee juurikin heistä. Tästä BBC teki hyvän dokumentin ja salakuvasi heidän juttujaan moskeoijoiden sisällä ja järkyttävää touhua se olikin. Pieniä lapsia aivopestiin murhaamaan ja vihaamaan kaikkia.

pelkäävät ehkä että koirat kusee kintuille jolloin taivaspaikka jää saamatta

Vähän laaja käsite. Sama kun kysyisi mitä mieltä eurooppalaisista naisista. Japanialaiset ja Vietnamilaiset ovat kauniita. Kiinalaiset ja Thaimaalaiset taas ovat hyvin kaukana siitä.

Niin ja siis puhutaan niistä kauniista yksilöistä. Vähemmän kauniita on ihan samassa suhteessa mitä muuallakin.

Vaihtelee. Osaa menee liian mongoloidiksi. Aasialaiset näyttävät rupsahtavan hirveän aikaisin. Parhaita ovat puoliaasialaiset (=äiti Japanista, isä länsimainen).

Aasialaiset ovat viimeisiä rupsahtamaan, kolmekymppiset näyttävät usein koulutytöiltä ja tässä sinulle 67-vuotias thaikku, Apasra Hongsakula.

cover2cr2le.jpg

apasra-spa_3_1.jpg

Ap:n kysymykseen vastaan, ovat kokemukseni mukaan useammin kauniita kuin suomalaiset vastineensa, valitan. Ja kun joku tuossa ei pitänyt kiinalaisista, minun mielestäni heistä (ja korealaisista) löytyy myöskin usein y-kromosomiini vetoavaa ulkonäköä.

Tässä suosikkikiinalaiseni, Fan Bingbing. Kuvan ottohetkellä 32 v.

fan-bingbing-images_13995.jpg

Alkoholia en juo, enkä ole mies. Kaksi kertaa olen kyllä näyttänyt rantapallon nielaisseelta, joten ehkä voin vastata..minusta ovat tosi kauniita aasialaiset naiset :p ja heti niitten jälkeen kakkosena tulee latinot

[QUOTE="...";30582204]Kuka tänne perusti kyselyn juopoille rantapallon nielaisseille suomi-pojille....[/QUOTE]

Vaikea sanoa, kun tuollaista kyselyä en havainnut (olisiko moderoitu?).
Minä voin sensijaan kysyä sinulta, miksi (yleensä hyvännäköiset) aasialaiset naiset aiheuttavat monessa suomalaisnaisessa omituisen kateus/viha/rasismikompleksin, jota sitten puretaan myös miehiin?

Muuten, tunnen kolme miestä, joilla on aasialainen vaimo. Yhdellä japanilainen (sievä ja fiksu), yhdellä thaimaalainen (kaunis ja äärettömän tehokas kotona, mies ei saa tehdä kotitiöitä) ja yhdellä turkkilainen (sopeutunut Suomeen kuin kala veteen). Kukaan miehistä ei ole juoppo, lihava tai työtön, jokainen olisi voinut valita myös suomalaisen, mutta päätyivät mielestään parempaan.

Noh, mallit ovat aina asia erikseen. Turha niitä on linkata tällaiseen keskusteluun.

Kun puhutaan tavallisesta kansasta, niin omien huomioideni (käynyt Japanissa, Etelä-Koreassa, Thaimaassa ja muutaman kerran Kiinassa) perusteella Aasiassa vedetään mummovaihteelle turhan pian. Kolmekymppinen näyttää usein viiskymppiseltä. Luulen että kulttuurijuttujen lisäksi runsas tupakointi vaikuttaa asiaan.
Omaa silmääni miellytti eniten Korealaiset ja vähiten Thait. Mallimateriaalia toki löytyy mistä tahansa.

Bi-nainenkin saa vastata?

Mun makuun pääsääntöisesti "persjalkaisia". Mä tykkään suomalaisista pitkäsäärisistä kaunottarista joilla on kinttujen lisäksi kunnon takamus ja lantion kaari.

Toki ovat kauniita muuten, eivätkä kaikki suomalaisetkaan em. kaltaisia.

Mut saa olla hiukka nirso? Kotimainen vaan on kotimainen !:heart:

Bi-nainenkin saa vastata?

Mun makuun pääsääntöisesti "persjalkaisia". Mä tykkään suomalaisista pitkäsäärisistä kaunottarista joilla on kinttujen lisäksi kunnon takamus ja lantion kaari.

Toki ovat kauniita muuten, eivätkä kaikki suomalaisetkaan em. kaltaisia.

Mut saa olla hiukka nirso? Kotimainen vaan on kotimainen !:heart:

Näin on. Aasialaisetkin ovat kauniita mutta heistä puuttuu se jokin, mikä on suomalaisessa naisessa.

En tiedä kuinka realistinen tuo nöyrä, hiljaa hymyilevä ja palvelualtis aasialaisnainen on kuin joissain geishatarinoissa ja kulttuuri-ihanteissa. Omassa tuttavapiirissäni on jokunen syntyperäinen aasialainen, ja esimerkkeinä yksi on perheensä pää ja melkoinen pirttihirmu, toinen ns nalkuttaja ja kolmas jo melko pelottava ja väkivaltaiseksikin yltyvä raivotar.

Yhteistyössä