Saako työkkäri jostakin tietää jos en menekään työhaastatteluun työstä jota hain omatoimisesti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työtön työnhakija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työtön työnhakija

Vieras
Kyse ei ole työkkärin tarjoamasta työstä jota olisi ollut pakko hakea vaan itse huomasin tuon ilmoituksen työkkärin sivuilta toisen paikkakunnan tiedoissa. Mitään en ole työkkärin ilmoittanut tuosta, että olen kyseistä paikkaa hakenut.

Tässä nyt vain on tapahtunut vähän elämänmuutoksia ja työ 60km päässä tuntuu tällä hetkellä aika mahdottomalta joten mietin, että mitä järkeä mennä edes haastatteluun. Varsinkin kun nyt olisi omalla paikkakunnalla useampi työpaikka auki joita aion hakea.

Mietin vain, että mistä työkkäri tuota saisi tietää olenko hakenut tuohon paikkaan vai en. Ei kai sieltä työpaikasta aleta ilmoittamaan etten ole mennyt haastatteluun kun kyse ei ole kuitenkaan työkkärin työtarjouksesta.
 
No ei ne saa tietää, mutta kannattaa miettiä millaisen kuvan antaa firmalle jos vaan jättää menemättä haastatteluun. Eihän sinulla ole muista paikoista mitään taetta että haastatteluun pääset. Voithan käydä haastattelussa jos ei muuta niin hakemassa haastattelukokemusta.
 

Yhteistyössä