K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tekee koko ajan muille paskaa, niin ihmiset kyllästyy ja kääntää selän. Hän mm. juoruilee eikä mua kiinnosta tommosen tyypin kanssa jutella kun kuulen ne tarinat aina jostain jälkeenpäin. Puristais itse pikkusen vähemmän sitä barrikadia ja ottais vähä rennommin ton kilpailun eturivistä ja lopettais seuraajamääriensä + katselukertojen kyttäämisen ja pakkomielteisen yhteiskuvajahdin niin saattais yllättyä miten hauskaa keikoilla on.
 
Sirpalla kivoja kuvia harjoituksista torstailta, joissa Boitsu 💚
Ja oho, Prodigy on Provinssissa! Siellä olen heidät nähnytkin, oli ehkä paras keikka ikinä. Nyt vain puuttuu Keith Flint.
Kärtsän se yksi aiemmista lookeista ois voinut mennä tänään korvaamaan 😈
 
Ainahan fandomit elää. Jotkut lähtee, toiset tulee. Harva fanitus on elinikäistä. Mihin katosi esimerkiksi se teini, joka tunki itseään joka paikkaan. Jopa presidentti Niinistön ja Kärtsän väliin säätämään omia juttujaan. Silloin kyllä hävetti.
 
Minua kiinnostaa nyt määritelmä siitä, mikä on homoläppää. Onko homoilua halailla toista miestä lavalla tai lavan takana? Saako ketään toista miestä koskea vai onko se homoilua? Mikä on se homoläpän määritelmä vai onko se ylipäätään kaikkea sanoin ja kosketuksin tapahtuvaa samaa sukupuolta koskevaa huomiota?
Sitä kun K esim. kehuu yleisössä olevaa miestä ja kysyy tämän hotellihuoneen numeroa hieroen samalla omaa nänniään tai nämä roisit alatyyliset jutut mm. Basshuterin, Bambin tai Bojanin kanssa.
 
Minua kiinnostaa nyt määritelmä siitä, mikä on homoläppää. Onko homoilua halailla toista miestä lavalla tai lavan takana? Saako ketään toista miestä koskea vai onko se homoilua? Mikä on se homoläpän määritelmä vai onko se ylipäätään kaikkea sanoin ja kosketuksin tapahtuvaa samaa sukupuolta koskevaa huomiota?
Tämä. Jos naiset tekee tätä toisilleen, se on ihan normaalia naisten bondailua. Kärtsä nyt vaan on tollanen omana itsenään ja lavahahmonaan. Voi sitä ihastella miesten kauneutta ihan heteronakin. Annetaan ihmisten pitää suuntautumisensa omana asianaan eikä aleta spekuloimaan. Ainoa mitä tiedetään on se, että hänen kumppaninsa ovat olleet naisia ja todennäköisesti siis on hetero. Ei tätä tarvii sen kummemmin miettiä. Kärtsä tekee lavalla sitä omaa showtaan ja on mitä on siinä roolissa.
 
Jeren uusin tik tok. Nyt Gimme gimme gimme a man at the midnight vitsinä kun laulaa biisiä mukana kuulokkeet korvilla. Tuohon ois sopinut aika moni muukin biisi.
Toi on kuvattu Tukholmassa Abba-museossa ja siellä just voi laulaa tollasessa silent karaokessa nimenomaan Abban biisejä. Tää on kuvattu jo edellisellä Tukholman reissulla, koska silloin jo postasi yhden jutun tuolta.
 
Suurin syy mihin hän on pettynyt näyttää hänen kirjoituksensa perusteella olevan fandomissa oleva kilpailuhenkisyys, eli että kilpaillaan kaikesta, kuten siitä kuka saa eniten huomiota ja kenellä on parhaat kuvat ja kuka saa eniten katselukertoja. Tietenkin se fanitus muuttuu aika ikäväksi, jos kokee tarvetta kilpailla kaikesta.
Itse on kyllä kilpaillut huomiosta ja eturivin parhaista paikoista. Vähän erikoista valitusta.
 
Minua kiinnostaa nyt määritelmä siitä, mikä on homoläppää. Onko homoilua halailla toista miestä lavalla tai lavan takana? Saako ketään toista miestä koskea vai onko se homoilua? Mikä on se homoläpän määritelmä vai onko se ylipäätään kaikkea sanoin ja kosketuksin tapahtuvaa samaa sukupuolta koskevaa huomiota?
Tuolla on aiemmin selitetty et mistä on kyse. Jos jatkossa lukisit kommentit kunnolla ennen kuin alat puhumaan ohi itse aiheen. Kukaan ei ole missään vaiheessa väittänyt etteikö miehet voisi halata tai koskea toisiaan. Jos homoläppä on sulle epämiellyttävä ilmaisu, niin käytä vaikka termiä miesten välinen leikillinen flirtti tai sano rehellisesti et ronskit jutut.
 
Tuolla on aiemmin selitetty et mistä on kyse. Jos jatkossa lukisit kommentit kunnolla ennen kuin alat puhumaan ohi itse aiheen. Kukaan ei ole missään vaiheessa väittänyt etteikö miehet voisi halata tai koskea toisiaan. Jos homoläppä on sulle epämiellyttävä ilmaisu, niin käytä vaikka termiä miesten välinen leikillinen flirtti tai sano rehellisesti et ronskit jutut.
💯 Osa näistä mammoista on todella herkkähipiäisiä vaikka itse samaan aikaan haukkuvat muita pässeiksi, pölöiksi jne.
 

Yhteistyössä